voisin ostaa sata kiloa juurikasta jos sulla on mistä myyäHän varmaan tietää myös ajantasaisen puun, viljansiemenen, herneen, sokerijuurikkaan, lannotteiden, naudan- ja sianlihan ym hinnat.
voisin ostaa sata kiloa juurikasta jos sulla on mistä myyäHän varmaan tietää myös ajantasaisen puun, viljansiemenen, herneen, sokerijuurikkaan, lannotteiden, naudan- ja sianlihan ym hinnat.
Ulkomaalaisvihaa?Havaittavissa nais- ja ulkomaalaisvihaa.
Eikö tuo ole aika vakiokysymys joka vaaleissa joltain ehdokkaalta? Tyhmää oli käymättä kaupassa katsomassamiks sarin pitäs tietää semmosen elintarvikkeen hinta mitä hän itse ei käytä?
Jos on valmis riistämään heikompiosaisilta vimoset pennit, on syytä tietää minkä verran mihinkin menee, jotta osaa laskea tuen jolla pärjää?miks sarin pitäs tietää semmosen elintarvikkeen hinta mitä hän itse ei käytä?
Hinnan voi myös katsoa Prisman nettisivulta. Avustajan perushommia. Luultavasti hän sai toruja puoluetoimistosta.Eikö tuo ole aika vakiokysymys joka vaaleissa joltain ehdokkaalta? Tyhmää oli käymättä kaupassa katsomassa
Paljonko maitoa ihmiset kuluttavat Suomessa? PALJON.Se ettei tiedä maitolitran hintaa ei nyt ole syy ketään ristiinnaulita. Se ei tarkoita etteikö henkilöllä voisi olla hyvääkin käsitystä siitä millaisella rahasummalla tässä maassa pysyy elossa. Jos mä kysyisin Kalliossa asuvalta Onnipoika Maitolaiselta, että mitäs hippi veikkaat kuinka hankalaksi menee elämä maaseudulla ilman autoa, niin tässä etiopialaisia villipapuja mussuttavalla spora-hipillä ei ole siitä mitään käsitystä. Silti hän vastustaa autoilua ja ajaa polttoaineen veronkorotuksia.
Onnittelen, että viitsit vastata negatiiviseen ja tärkeilevään viestiin.Paljonko maitoa ihmiset kuluttavat Suomessa? PALJON.
Voidaan siis päätellä että ihmiset kuluttavat maitoa, se on ihan perustuote lähes joka korissa.
Jos et edes perustuotteita ole laskenut köyhän ruokaostoksiin niin mitä sitten sinne mielestäsi laitetaan?
Joko Ärtsy on ahne kuin saa€&ana tai sitten venyttää viimeistä penniä ja luulee että kaikki mikä muille annetaan on itseltä pois.Onnittelen, että viitsit vastata negatiiviseen ja tärkeilevään viestiin.
Ärtsy sai päivän kiksit typerästä viestistään.
Hah, jos olisi ollut esim. Marin kyseessä, tätäkin ketjua olisi jo 20 sivua ja muut keskustelukanavat räjähtäisivät viestien paljoudesta.Se ettei tiedä maitolitran hintaa ei nyt ole syy ketään ristiinnaulita.
Mistä tiedät, ettei käytä?miks sarin pitäs tietää semmosen elintarvikkeen hinta mitä hän itse ei käytä?
Olisitko veikannut kuitenkaan noin alakanttiin? Mitä saa Suomessa 30 sentillä? No palan hiivaa ja jonkin yksittäisen vihanneksen ja hedelmän. Mutta ei maitolitraa.Minäkään en tiedä paljonko maito maksaa.
ei aikaihmiset juo maitoo ja sen lapset on jo muuttanu himastaMistä tiedät, ettei käytä?
Mutta taatusti leipoo pullaa ja siihen tarvii maitoaei aikaihmiset juo maitoo ja sen lapset on jo muuttanu himasta
Ai, mä olen ymmärtänyt, että perusäijät ainakin juovat maitoa ja kuten tuossa edellä todettiin, maitoa tarvitaan kyllä muuhunkin kuin juomaksi. Huomaa, ettet laita ruokaa.ei aikaihmiset juo maitoo ja sen lapset on jo muuttanu himasta
Näinpä. Toki voi tehdä ilmankin, mutta aika moni käyttää maitoa, veikkaan. Plus riisipuuroon.Mutta taatusti leipoo pullaa ja siihen tarvii maitoa
Meillä pulla kyllä leivotaan veteen ja tiedän paljon muitakin perheitä, jossa sama juttu. Kun on maitoproteiinille allerginen niin ei mitään maitoperäistä.Mutta taatusti leipoo pullaa ja siihen tarvii maitoa
Sorry. Kaikki juurikas lähti täältä Säkylään.voisin ostaa sata kiloa juurikasta jos sulla on mistä myyä
Ihan sama mitä teillä juodaan. Suomessa juodaan 140 litraa/nenä/vuosi!Meillä pulla kyllä leivotaan veteen ja tiedän paljon muitakin perheitä, jossa sama juttu. Kun on maitoproteiinille allerginen niin ei mitään maitoperäistä.
Pullasta tulee hyvää ilman maitoa.
Ja aivan yhdentekevää mitä sinä ajattelet.Ihan sama mitä teillä juodaan. Suomessa juodaan 140 litraa/nenä/vuosi!
Yhden perheen perusteella ei voida arvioida suomalaisten maidonkulutusta, ei edes vaikka hän ynnäisi mukaan naapurinsa ja koko sukunsa.Ja aivan yhdentekevää mitä sinä ajattelet.
Ketä kiinnostaa??Yhden perheen perusteella ei voida arvioida suomalaisten maidonkulutusta, ei edes vaikka hän ynnäisi mukaan naapurinsa ja koko sukunsa.
Silloin kun lapset olivat alakouluikäisiä, meillä meni 400 litraa/nenä/vuosi koko perheelle tasattuna. Minä ja vaimo emme edes käytä maitoa ruokajuomana...Ihan sama mitä teillä juodaan. Suomessa juodaan 140 litraa/nenä/vuosi!