Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten vaikeaa on pysyä poissa shippipalstalta, jos tulkinta päähenkilöistä on se, etteivät he oikeasti välitä toisistaan? Mikä motiivi täällä on enää roikkua julistamassa, että K on kusettaja ja B suunnilleen hyväksikäyttäjä, ellei sitten muiden keskustelijoiden loukkaaminen? Jos ei tästä shippauksesta enää iloa saa ja se tuottaa vain pettymystä, jättäkää ne katkerat viestit kirjoittamatta ja poistukaa tekemään jotain muuta, iloa tuottavaa.
 
vierailija
Kiva ajatus, mutta tuskin kukaan voi väkisin mukana roikkua. Kai K lla olisi selkärankaa sanoa, jos ei mukaansa olisi halunnut.
Juuri näin. Toi on kyllä Knkin aliarvioimista, ois muka niin munaton mies, ettei vois antaa toiselle hatkoja, jos näin tuntis. Mutta tää tyyppi on ollut Kn elämässä jo reilun vuoden, avoliitossakin kohta vuoden. Kyllä sekin jotain kertoo.
 
vierailija
Mun mielestä asia on niin, että ne, jotka ovat shipanneet tässä tosielämän henkilöitä ovat nähneet K&B:n toisilleen tärkeimmiksi. Ei siihen ole mitkään trollit vaikuttaneet.
Jos shippaa mielikuvitus-Jereä ja -Bojania, niin eiväthän se, ovatko he oikeasti toisilleen niin tärkeitä voi niin tärkeää olla.
Jos sitten reaalimaailmaan tulee indikaatio, että he ehkä eivät olekaan toisilleen ne tärkeimmät, se kirpaisee tosielämän henkilöitä shippaavia eniten.
Shippaan heitä tosielämässä, eikä ole mitään muutosta tapahtunut sen suhteen, ei kannata yleistää
 
vierailija
Mä luulen, että osaa vaivaa jo shippaus väsymys. Tätä B&K juttua on jatkunut jo 8 kk, joten koko ajan porukkaa putoaa pikkuhiljaa kelkasta pois sitä myötä, kun tämä huuma haihtuu heidän mielistään pois. Kun näin käy, niin ihminen voisi vaan lopettaa shippaamisen, eikä ruveta levittämään negatiivisia fiiliksiä täällä, koska vaikka itse ei enää haaveile asiasta, niin voisi kuitenkin antaa muiden jatkaa sitä haaveilua.
En ole lopettamassa enkä lähdössä, mutta mun fiilistä laskee eniten se, kun täällä vastataan surua ilmaiseviin kirjoituksiin täysin henkilön tunteista piittaamattomasti. Olisitte edes hiljaa.
 
vierailija
Usein totuus on aivan jotakin muuta kuin ne somessa jaettavat kuvat. Mun kaverin liitto vetää viimeisiään, mutta silti hän haluaa pitää instassa kulissia yllä. Enkä siis soimaa häntä tästä. Hän ei vain halua, että muut saavat vielä tietää asiasta. Tarkoitan tällä sitä, että on ihmisiä, jotka jakavat kuvia niistä elämän luksus hetkistä tai hassuista sattumuksista, mutta ei koskaan siitä perusarjesta. Älä tee liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä kenenkään insta kuvien perusteella, se totuus voi olla aivan jotsin muuta.
En tietenkään tee. Viittasin tässä totuudella siihen, että nyt on fakta, että K on tuolla lomalla tuon saman naisen kanssa, jota olen pitänyt hänen gf:nään. Se on pieni osanen kokonaisuutta, ei sen enempää. Itse teit tulkintoja lauseestani.
 
vierailija
Vaikka miten haluatte kieltää totuuden, niin se vaan on fakta, että perheen perustamisesta haaveileva bi-mies valitsee naisen eikä miestä. K ei tule tyttistään jättämään miehen takia. Se mitä 10 vuoden kuluttua tapahtuu, on toinen juttu.
 
vierailija
Voi Jeresus. Olisipa jo maaliskuu, niin saataisiin jotain uutta puhuttavaa tämän asiaankuulumattoman, yksityishenkilöihin liittyvän jankkauksen sijaan.
Joo ei kuulu näihin ketjuihin nuo yksityishenkilöjutut. Ja osalla menee jo asiattomaksi kun kirjoitellaan sen suuntaisia ajatuksia että toivotaan eroa. Jos on tällaisia ajatuksia niin ne pitäisi pitää oman pään sisällä koska ne saattaa kaikki shippaajat huonoon valoon.
 
vierailija
Osaanotot sinulle, joka näit Kimallekamelista (ihan loistava nimi!) hirvittävää painajaista 😅

Minä näen yllättävän usein unia Joksuista ja Ksta, mutta niissä ei kyllä tunnu tyypillisesti olevan mitään päätä eikä häntää. Hauskana on jäänyt mieleen kun näin silloin Münchenin lumikaaoksen aikaan unta, jossa olin lentokoneessa Joksujen seurassa. Siinä koneessa oli ilmeisesti jotain vikaa, joten jouduttiin tekemään hätälasku. Makoilin siinä puoliksi Janin sylissä jostain syystä. Tilanne oli rauhallinen ja kone laskeutui onnistuneesti jonnekin ABCn läpikulkutunneliin, joka olikin lopulta lentoterminaali, joka olikin Disney-kauppa. En tiedä miten koneesta päästiin pois, mutta jossain vaiheessa olin onnistunut kadottamaan poitsut jonnekin.

Muutama yö sitten näin unta, että Joksuilla oli keikka meidän kylän pienellä teatterilla. Me siellä yleisössä seisottiin niiden pehmeiden penkkien päällä ja seurattiin keikkaa. Tekniikan kanssa tuntui olevan haasteita. Kärppä tuli vetämään CCCn, mutta koreografiaan jostain syystä kuului, että K ja B olivat löytäneet jostain monenlaisia pesuaineita, joilla alkoivat siivota teatterin lattiaa 😂 Suihkepulloilla ruiskuttelivat menemään ja kontallaan hinkkasivat. Yleisö oli pieni ja konsertti ihmeellistä näpertelyä täynnä mutta hyvä tunnelma siellä tuntui olevan!
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Vaikka miten haluatte kieltää totuuden, niin se vaan on fakta, että perheen perustamisesta haaveileva bi-mies valitsee naisen eikä miestä. K ei tule tyttistään jättämään miehen takia. Se mitä 10 vuoden kuluttua tapahtuu, on toinen juttu.
Tuotahan oot koittanut hokea jo useamman kerran, mitähän täällä teet jos tälläisin ajatuksin oot liikkeellä?
 
vierailija
Tuskinpa, suosittelen terapiaa tuohon pettymyksen purkuun, muut joutuu tässä kärsimään muutaman romahduksesta, tämä ei ole oikea purkupaikka
Mä suosittelen terapiaa teille, joista nämä kommentit täällä ovat olleet niin järkyttäviä, että tunnelmanne menee niin pilalle, että pitää vaatia henkilöitä poistumaan. Jos täällä on ollut alusta saakka, tämä on täysin oikea yhteisö myös käydä läpi pettymykset, koska täältä saa siihen vertaistukea, täällä on aina tyyppejä paikalla ja moni heitä ymmärtää.
Käy terapiaan niin kestät sen.
 
vierailija
Ei ole mitenkään "munatonta" vaan erittäin normaalia, että ihmiset roikkuvat huonoissa suhteissa vuosia tai jopa vuosikymmeniä, usein myös aktiivisesti tuhoa aiheuttavissa suhteissa. Se ei ole mikään kritiikki, olen itse tehnyt niin 15 vuotta ja lukuisat tuttuni ovat tehneet niin myös. Esim. kaksi läheisintä ystävääi päättivät alkuvuonna tosi paskat suhteet, jotka olivat kestäneet 10 ja 30 vuotta ja ne olivat olleet käytännössä koko sen ajan pelkkää paskaa (kummallakaan parilla ei ollut lapsia, niin ei johtunut siitä). Saati sitten kun puhutaan suhteista, jotka eivät ole täyttä helvettiä, vaan joissa on tavallisempia ongelmia, kyllä niitä tosi usein jatketaan vuosia vaikka ihminen itsekin tietää, ettei tässä ole järkeä.
 

Yhteistyössä