Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Unista puheenollen, mä olin viime yönä Kris 😂 Iso keikka oli just alkamassa, oltiin takahuoneessa ja kaikki muut oli valmiita paitsi minä. Multa puuttui vielä korvamonitoria ja ties mitä ja lopulta Jan laittoi sen paikoilleen, nappasin kitaran ja suuntasin lavalle, mihin uni sit loppui (tai en ainakaan muista enempää).

Oli jännä fiilis kyllä, olin siinä ihan täpinöissä. Olen joskus ennenkin nähnyt esiintymiseen liittyviä unia, mutta niissä yleensä joudun lavalle ilman, että oikeasti osaan edes soittaa mitään. Nyt olin ihan muina Kriseinä, itsevarmana rokkikukkona 😄
 
vierailija
Sivuhuomiona, että mua huvittaa tämä kimallekamelin käyttöönotto. Kiva että mun aivopierustani oli jotain iloa eilisen mayhemin keskellä. :'D Tällä matkalla on kyllä tullut vahingossa luoneeksi ihan uusia termejä ja venyttänyt verbaaliakrobatiaansa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä teitä, ettehän te tiedä henkilöstä mitään. Tuota taustaahan on täällä heitelty, mutta sekin voi olla ihan ilkeämielistä juoruilua. Tajuatteko, että nämä teidän ajatukset perustuvat vain anonyymilla keskustelupalstalle heitettyihin "tietoihin" ja niiden perusteellako te teette oletuksia? Ne voi olla ihan täyttä puppua. Tuskin kuitenkaan tunnette häntä henkilökohtaisesti.
Kyllä se sukunimi ainakin on itänuapurista.
 
vierailija
Mulla on ainakin näköjään erikseen järki ja tunteet. Totta kai tiesin, että K:lla on gf ja kuka hän on. Mutta ehkä se on ruokkinut mun tunnepuoltani olla piittaamatta hänestä, että K pitää hänet niin visusti piilossa, vähän kuin toisen näisen, sivusuhteen, jonkun jota hän ei täysin arvosta, you know?
Eilen kun näin tuon kuvan en reagoinut heti mitenkään, se oli täysin aha okei -osastoa itselleni. Mutta päivän mittaan huomasin, että mua ei tää saaga enää jotenkin niin paljoa kiinnostanut. Illalla näin, että Rony oli laittanut instansa yksityiseksi. Se ehkä vähän helpotti oloa. Tarkoittaa sitä, että K ei edelleenkään _halua_ tarkoituksella hieroa naistaan naamoillemme. Se tuntuisi jotenkin jo liian pahalta tämän kaiken keskellä. Reflektoin tähän siis itse, mitä minä tunnen. Tällä en tarkoita aiheuttaa K:n faneille kurjaa oloa ajatuksella, että syytän K:ta, en, vaan käyn läpi omia tuntemuksiani.
On helpompaa uskoa, toivoa ja odottaa, että tässä saagassa oikeasti tapahtuisi miesten välillä jotain, jos gf ei ole näkyvissä, vaikka hän on olemassa. Järjen osalta kenenkään ei tarvitse tulla minulle sanomaan, että no höh, sillä on gf. Sen sijaan tunteet menevät minulla eri latuja. Ne surevat jos K esittelisi gf:n, niille se olisi kenties jo liikaa. Siitäkään en toivo K:n fanien nyt pillastuvan ja loukkaantuvan, koska minä toimin kyllä ihan järkeni mukaan, vaikka tunteet olisivatkin erilaiset.
Lisäksi ihminen ei valitse tunteitaan, ne tulevat ja menevät ja ovat mitä ovat.
Mullekin se kuva oli jonkinlainen herätys, vaikka olen ollut täysin tietoinen henkilön olemassaolosta. Ihmettelen, miksi mulle tuntemattomien ihmisten keskinäisistä suhteista on tullut tällä tavalla liian tärkeitä. Nehän ei kuulu minulle yhtään. Hämmentävä on myös tämä ilmeisesti sattumalta osunut kuvan ajoittuminen juuri K n onnittelupostauksen jälkeen.
 
vierailija
Kivat sulle. Voit mennä turhaa pettymystäsi muualle purkamaan, täällä oli niin hyvä tunnelma ilman tällaista.
Jotenkin tosi inhottava vastaus tämä. Mielestäni tämä ketju on kaikenlaisille puutarhureille ja täysin oikea paikka purkaa myös aitoa pettymystä jos fiilis itsellä on siihen pisteeseen tullut. Todella kylmää heittää mukana alusta asti olleet jäsenet ulos ketjuista, joissa on mukana myös näiden pettyneiden ymmärtäjiä. Tulee vähän mieleen jotkin ikävät uskonnolliset yhteisöt.
 
vierailija
Minäkin olen näyttänyt onnelliselta monissa kuvissa, joissa poseerasin väkivaltaisen eksäni kanssa. Yksi tai useampikaan valokuva ei oikeasti kerro yhtään mitään ihmisten suhteen tilanteesta, eikä tätä ole myöskään järkeä täällä puida.
 
vierailija
Saan tästä mun mielipiteestä varmaan täystyrmäyksen, mutta onko mitenkään mahdollista, että K n onnittelupostauksen tarkoituskin oli ainakin osittain antaa liian romanttinen kuva K n tunteista. Mua vähän nyt epäilyttää K n motiivit. Vaikea uskoa, että hän koko maailmalle gf mukaan lukien julistaisi todellisia kuumia tunteita B n suuntaan. Uskon siis kyllä, että K oikeasti tykkää kovasti Bojanista ja voi olla, että näin ylimääräistä kuumuutta onnittelussa ihan vaan omien odotusteni läpi.
 
vierailija
Niinpä, samaa ihmettelen ja tuo kirjoitus mitä lainasit on todella hyvä. Ja vielä voi tapahtua mitä vaan ja vaikkei tapahtuisikaan niin heillä on kuitenkin aivan ihana ystävyys ja varmasti myös jollain tavalla se something more siellä. Ja meillä on edelleen ne ihanat hetket ja asiat mitä ollaan nähty heidän välillä, ne ovat tapahtuneet eikä niitä kukaan vie meiltä pois. Tähän voisi postata ne Jokereiden vlogissa vilahdukselta nähdyt mustavalkokuvat muistuttamaan tästä.
En tiedä onko nyt tuo kuukausia jatkunut trollaaminen saanut joidenkin mielialan käännettyä noin vahvasti ja negatiivikseksi koko asiasta, en ihmettelisi kyllä yhtään että tällä olisi vaikutusta kun he myös toitottaa tuota ettei B/K ole toisilleen edes niin tärkeitä. Tämä trollijuttu siis vaan omia mietteitä, en sano että näin on että he on varmasti syynä.
Mun mielestä asia on niin, että ne, jotka ovat shipanneet tässä tosielämän henkilöitä ovat nähneet K&B:n toisilleen tärkeimmiksi. Ei siihen ole mitkään trollit vaikuttaneet.
Jos shippaa mielikuvitus-Jereä ja -Bojania, niin eiväthän se, ovatko he oikeasti toisilleen niin tärkeitä voi niin tärkeää olla.
Jos sitten reaalimaailmaan tulee indikaatio, että he ehkä eivät olekaan toisilleen ne tärkeimmät, se kirpaisee tosielämän henkilöitä shippaavia eniten.
 
vierailija
Okei, vaikka shipataan, musta tääkään ei oo oikein. Oikein onnelliselta näytti pari siinä kuvassa. Ei aleta toivoon eroa rai epäonnea. Shipata voi mielikuvituksessakin.
No sinä et määrää miten kukin shippaa, en oo nähnyt mitään kuvia eikä sellaiset kiinnosta, minä ainakin toivon K&B tosielämässäkin yhteen sen perusteelle mitä minä oon nähnyt/tunne, ei ole mikään mielikuvitusleikki, se on eri asia toteutuuko toiveeni, en ole silti mitään erotoiveita kirjoitellut, ei voida kuitenkaan tietää mitään suhteen tilanteesta tai suhteen rajoista
 
vierailija
Saan tästä mun mielipiteestä varmaan täystyrmäyksen, mutta onko mitenkään mahdollista, että K n onnittelupostauksen tarkoituskin oli ainakin osittain antaa liian romanttinen kuva K n tunteista. Mua vähän nyt epäilyttää K n motiivit. Vaikea uskoa, että hän koko maailmalle gf mukaan lukien julistaisi todellisia kuumia tunteita B n suuntaan. Uskon siis kyllä, että K oikeasti tykkää kovasti Bojanista ja voi olla, että näin ylimääräistä kuumuutta onnittelussa ihan vaan omien odotusteni läpi.
No todellakin! Ei se rakkauttaan julkisesti julistais! Jos heillä ois oikeesti jotain, yksityisesti menis siirappinen onnittelu ja julkisesti joku kusinen kakku. Ja oishan he yhdessä nytkin.
 

Yhteistyössä