vierailija
EiKuka näkee? Sinäkö?
EiKuka näkee? Sinäkö?
Näetkö sinä jonkun läpi vai näkeekö joku mielestäsi sinun lävitsesi?Hassua, miten joku näkee sun läpi noin selvästi.
vuosi? Pidempi?Haluan sua kyllä, mutta pelkistä sänkyhommista ei ole kyse. Mieti nyt. Kaikki tää aika.
13Kuinka monta kirjainta tuon toisen osapuolen etu- ja sukunimessä on yhteensä?
Niin hän tekee.Hassua, miten joku näkee sun läpi noin selvästi.
Täällä.yksi kolmentoista kirjaimen nainen.
Sulla on useampi muksu?Yhä valvon toisten unta tai että uni tulisi. Sinua ehdin ajatella.
Kunpa ei tarvitsisi nukahtaa yksin vaan voisi nukkua lempeästi lusikassa makoillen. Tämän hetken ajatelmat.Laitat lasit ja kellon ranteestasi yöpöydälle, Sitten vedät peiton päällesi, käännyt kyljellesi ja asettelet pään mukavasti tyynyyn. Mitä ajattelet?
Jep.Sulla on useampi muksu?
Ketä kaipaat vierelläsi?Kunpa ei tarvitsisi nukahtaa yksin vaan voisi nukkua lempeästi lusikassa makoillen. Tämän hetken ajatelmat.
Minä olen huomannut, että kun olen ihastunut johonkuhun, vaistoni ja aistini ikään kuin ylikorostuvat kyseisen naisen suhteen. Tuntuu kuin vaistoaisin kaikkein pienimmätkin hänen huolen tunteensa. Tai jos hän on kiinnostunut jostain muusta. Nyt esim. olen vaistoavinani, että ihastuksellani on jotain ongelmia kotielämässä. En osaa sitä järjellä perustella, mutta on ollut muutamia pieniä juttuja, jotka ovat ikään kuin viitanneet siihen suuntaan. Vähän samanlainen vaiston ylikorostunut terävöityminen kuin mitä ihastuessa muutenkin tapahtuu; sitähän kiinnittää huomiota ihan kaikkiin pieniinkin sanoihin ja eleisiin, mitä ihastumisen kohde tekee.Minäkin ajattelin pitkään, että kaivattu näkee lävitseni. Kutsuin häntä läpinäkijäksi. Se lienee jonkinlainen rakkausharha.
Menossa täälläkin. Nukutaan yhdessäTaidat olla nukkumassa. Minäkin alan. Hyv' yötä, kulta.
MiesTäällä.yksi kolmentoista kirjaimen nainen.