Kuinka kauan?Haluan sua kyllä, mutta pelkistä sänkyhommista ei ole kyse. Mieti nyt. Kaikki tää aika.
Luulet ettei nuku? Miksei?Mun kaivatulle unosia ylipäätään Haluaisin olla silittelemässä hänet uneen. Pysyä ihan lähellä torjumassa mörköjä.
Miksi utelet?Luulet ettei nuku? Miksei?
Aika mistä? Miksi ylipäänsä suostun eds näihin palstaleikkeihin. Jos jotakin olisi, niin olisi irl. Ei varjoelämänä palstoilla. Ei testailupeleinä oikeasta vastauksesta tai satunnaisesti heitettyinä vihjeinä saatika lojaaliusvaatimuksina, kun ei kuitenkaan ole läsnä.Haluan sua kyllä, mutta pelkistä sänkyhommista ei ole kyse. Mieti nyt. Kaikki tää aika.
Joutessani kyselen, jotta saataisiin muutakin kuin vain yksittäisiä heittoja.Miksi utelet?
Kyllä tässä kynsille lyöty olo on...Aika mistä? Miksi ylipäänsä suostun eds näihin palstaleikkeihin. Jos jotakin olisi, niin olisi irl. Ei varjoelämänä palstoilla. Ei testailupeleinä oikeasta vastauksesta tai satunnaisesti heitettyinä vihjeinä saatika lojaaliusvaatimuksina, kun ei kuitenkaan ole läsnä.
Hänelläkö ei voisi olla ja enemmänkin kaikesta mitä olet tehnyt hänelle? SivustaKyllä tässä kynsille lyöty olo on...
Ei palstan takia kannata tuntea itseään torjutuksi tai torutuksikaan. Mikä on todennköisyys, että tietäisimme toisemme irl?Kyllä tässä kynsille lyöty olo on...
Haluatko avata tarkemminViime aikoina oon nähnyt uusia puolia siitä, millaista on sun rakkaus. Oon siitä vaikuttunut.
Ok. En tiennyt, että ajattelet noin. Pelejä en harrasta. Olen pahoillani. TAika mistä? Miksi ylipäänsä suostun eds näihin palstaleikkeihin. Jos jotakin olisi, niin olisi irl. Ei varjoelämänä palstoilla. Ei testailupeleinä oikeasta vastauksesta tai satunnaisesti heitettyinä vihjeinä saatika lojaaliusvaatimuksina, kun ei kuitenkaan ole läsnä.
Hän tietää.Haluatko avata tarkemmin
Miksi siis torjua ja torua palstalla jos voi sanoa ikävät mietteensä myös aupran kohteelle.Ei palstan takia kannata tuntea itseään torjutuksi tai torutuksikaan. Mikä on todennköisyys, että tietäisimme toisemme irl?
Suoraan*Miksi siis torjua ja torua palstalla jos voi sanoa ikävät mietteensä myös aupran kohteelle.
ohi. Etsit eri henkilöä.Ok. En tiennyt, että ajattelet noin. Pelejä en harrasta. Olen pahoillani. T
Että saataisiin tapaaminen sovittuaVoit laittaa postia milloin vain Miltä kuulostaa?
Yleisesti ottaen lojaaliuden vaatimus (jopa siinä määrin ettei mitään saa sanoa, edes hyvää ja kaunista) silloin, kun ei kuitenkaan osoita samaa lojaaliutta, on pepanderista.Suoraan*
Ketä itse etsitohi. Etsit eri henkilöä.
No ei sittenEttä saataisiin tapaaminen sovittua
Voi että Tosis. Olen täysin sivusta, mutta tulen niin surulliseksi noista sinun viesteistäsi. Kunpa saisit kaivattuusi jonkinlaisen yhteyden irl ja saisit kaipauksellesi rauhallisen päätöksen. Kyllähän tässä on itsekukin kärsinyt yksipuolisista tunteista, mutta tuntuu niin surulliselta katsoa sivusta, miten toiveesi aina herää, kun näet muiden viestejä, joiden ajattelet olevan kaivatultasi. Voimia.Että saataisiin tapaaminen sovittua
Ketä itse etsit