Lueskelin yöllisiä viestejä ja mäkin toivon, että JO pitää musiikillisesti tiukasti ohjat omissa käsissä.
Tuon Krisin vastauksen perusteella ymmärrän paremmin sen, mitä tapahtui, kun ihmeteltiin sitä Conorin haastattelua, jossa kertoi reteästi olevansa uusi manageri ja Joksut oli asiasta ihan hiljaa.
Tässä haastattelussa Kris jotenkin puolustelee sitä, miksi Conor tuli valittua. Kertoo, että tilanne tuli yllättäen ja oli pakko luottaa johonkin ja olivat yrittäneet varmistaa henkilön taustoja. Mutta antaa myös ymmärtää, että tämä ratkaisu ei ehkä ole lopullinen.
Mä luulen, että kun tuo Conorin valinta vuoti ulos, niin vasta sen jälkeen alkoivat saada tietoja Conorin käytöksestä. Kun niitä siis fanien puolelta tuotiin esiin. Eikös se kaikkein ikävin asia siinä ollut se, että oli humalassa törkeästi haukkunut jotain seksuaalivähemmistöön kuuluvaa? Tästä kai se kaikkein suurin kohu nousi euroviisukäytöksen ohella. Tosin WY ennen euroviisuja julkaisi jonkun tiedotteen, jossa sanoutuivat irti transfobisista lausunnoista, joita heidän joku ilm PR henkilönsä oli twiitannut (mitä muuta ennen euroviisuja voisi tehdä?) Mutta tämä oli käsittääkseni aivan eri juttu kuin Connorin oma kännisekoilu.
Luulen, että Rekon oli tarkoituskin luotsata JO jonkun isomman organisaation syliin, mutta tämä oli tarkoitus tapahtua siellä Amsterdamin Showcase tapahtumassa. Siellä on paljon alan varsinaisia ammattilaisia paikalla ja tarkoitus on nimenomaan luoda suhteita ja sieltä voisi myös JO löytää ihan oikean managerin.