Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Eikös se kaikkein ikävin asia siinä ollut se, että oli humalassa törkeästi haukkunut jotain seksuaalivähemmistöön kuuluvaa?"

Eikö se mennyt niin että Conor oli kommentoinut trans-/sateenkaarilippua tyyliin että älkää tunkeko tuota p***aa mun naamaan tms.?
 
vierailija
Mä uskon, että juuri siksi B on niin hanakka matkustamaan jokaisilla vapailla, että voi muissa maissa vielä esimerkiksi vapaasti tinderöidä (no okei, myös grinderöidä if you will).
 
vierailija
Lueskelin yöllisiä viestejä ja mäkin toivon, että JO pitää musiikillisesti tiukasti ohjat omissa käsissä.
Tuon Krisin vastauksen perusteella ymmärrän paremmin sen, mitä tapahtui, kun ihmeteltiin sitä Conorin haastattelua, jossa kertoi reteästi olevansa uusi manageri ja Joksut oli asiasta ihan hiljaa.
Tässä haastattelussa Kris jotenkin puolustelee sitä, miksi Conor tuli valittua. Kertoo, että tilanne tuli yllättäen ja oli pakko luottaa johonkin ja olivat yrittäneet varmistaa henkilön taustoja. Mutta antaa myös ymmärtää, että tämä ratkaisu ei ehkä ole lopullinen.
Mä luulen, että kun tuo Conorin valinta vuoti ulos, niin vasta sen jälkeen alkoivat saada tietoja Conorin käytöksestä. Kun niitä siis fanien puolelta tuotiin esiin. Eikös se kaikkein ikävin asia siinä ollut se, että oli humalassa törkeästi haukkunut jotain seksuaalivähemmistöön kuuluvaa? Tästä kai se kaikkein suurin kohu nousi euroviisukäytöksen ohella. Tosin WY ennen euroviisuja julkaisi jonkun tiedotteen, jossa sanoutuivat irti transfobisista lausunnoista, joita heidän joku ilm PR henkilönsä oli twiitannut (mitä muuta ennen euroviisuja voisi tehdä?) Mutta tämä oli käsittääkseni aivan eri juttu kuin Connorin oma kännisekoilu.
Luulen, että Rekon oli tarkoituskin luotsata JO jonkun isomman organisaation syliin, mutta tämä oli tarkoitus tapahtua siellä Amsterdamin Showcase tapahtumassa. Siellä on paljon alan varsinaisia ammattilaisia paikalla ja tarkoitus on nimenomaan luoda suhteita ja sieltä voisi myös JO löytää ihan oikean managerin.
En itsekään välitä Conorista, mutta häntä kohtaan esitetään nyt aika vakavia syytöksiä ilman mitään lähteitä, esim. tuo että olisi humalassa törkeästi haukkunut jotain seksuaalivähemmistöihin kuuluvaa. Tuollaisesta nostettaisiin aika iso kohu nykypäivänä, varsinkin euroviisuartistilta, eikä silti mediassa tai somessa ole näkynyt mitään mainintaa, että tällaista käytöstä on ollut?
 
vierailija
En itsekään välitä Conorista, mutta häntä kohtaan esitetään nyt aika vakavia syytöksiä ilman mitään lähteitä, esim. tuo että olisi humalassa törkeästi haukkunut jotain seksuaalivähemmistöihin kuuluvaa. Tuollaisesta nostettaisiin aika iso kohu nykypäivänä, varsinkin euroviisuartistilta, eikä silti mediassa tai somessa ole näkynyt mitään mainintaa, että tällaista käytöstä on ollut?
Nimenomaan somessa tätä käytöstä on arvosteltu ja se tuotiin esiin varsinkin sen jälkeen, kun Conor ilmoitti olevansa JO uusi manageri. Ihmeteltiin, miksi JO haluaa sellaisen ihmisen tiiminsä.
 
vierailija
Mieluummin niitä linkkejäkin kuin tätä kymmenien viestien väittelyä turhanpäiväisestä ja toisista keskustelijoista. Ei osata näköjään antaa yhtään periksi vaan yritetään päästä sanomaan se viimeinen sana. Tuntuu että aina sama juttu.
Syy on myös meissä shippaajissa, koska päästämme trollit ihon alle. Toisaalta ei tämä trollaus häviä ikinä täältä, vaikka mitä tekisi.
 
vierailija
Hyvä meno täällä. B elää täysin munkkielämää nyt jo 7 vuotta, koska eihän kukaan nuori mies ole ikinä mistään fyysisestä kiinnostunut. Ja K ei nyt teekään postauksiaan itse, vaan naureskelee siinä sivussa. Oikeasti nyt.
 
vierailija
Nimenomaan somessa tätä käytöstä on arvosteltu ja se tuotiin esiin varsinkin sen jälkeen, kun Conor ilmoitti olevansa JO uusi manageri. Ihmeteltiin, miksi JO haluaa sellaisen ihmisen tiiminsä.
Saisiko sitten linkin siihen keskusteluun, jossa väitetään, että on ollut törkeä vähemmistöjä kohtaan? Ei ole tullut vastaan ainakaan Twitterissä, jossa yleensä tartutaan näihin tosi hanakasti ja jos toi olisi varmasti tiedossa, niin cancelit ois olleet tulilla jo aika päivää sitten.
 
vierailija
Saisiko sitten linkin siihen keskusteluun, jossa väitetään, että on ollut törkeä vähemmistöjä kohtaan? Ei ole tullut vastaan ainakaan Twitterissä, jossa yleensä tartutaan näihin tosi hanakasti ja jos toi olisi varmasti tiedossa, niin cancelit ois olleet tulilla jo aika päivää sitten.
Eri, mutta muistan että joku Vauvalla puhui tämän tiedon olevan peräisin Discordista. Mistä ryhmästä, sitä en osaa sanoa, ja Discordiinhan ei oikein voi linkata, niin täytynee lähteä etsimään niitä Vauvalla pyörineitä viestejä. Mutta humalassa C on useasti esiintynyt ja käyttäytynyt tökerösti, jopa siihen malliin, että keikka on peruttu. Tästä on ihan lehtijuttukin. Siksi ainakin itse taivun uskomaan, että saattaisi humalassa huudella jotain tökerömpääkin.
 
vierailija
Saisiko sitten linkin siihen keskusteluun, jossa väitetään, että on ollut törkeä vähemmistöjä kohtaan? Ei ole tullut vastaan ainakaan Twitterissä, jossa yleensä tartutaan näihin tosi hanakasti ja jos toi olisi varmasti tiedossa, niin cancelit ois olleet tulilla jo aika päivää sitten.
Linkkejä minäkin kaipailin. En usko näihin jatkuviin kuulopuheisin.
 
vierailija
Ja sen kyllä huomaa.
Katsoin aamulla, että mikä hiton mayhem täällä on käynnissä, ja sama meno jatkuu nyt kun palaa tauon jälkeen lukemaan uusia viestejä. Ei ollut sen arvoista. No eipä siinä, tapelkoot trollit ja ankeuttajat ja realistit ja ketkä tahansa muut keskenään, tää lienee hyvä päivä pysyä offline. Voisi vaikka katsoa sen Stožicen keikkataltioinnin uudestaan, kun sillä on vielä ainakin mulla pari päivää vuokra-aikaa.
 
vierailija
Ja sen kyllä huomaa.
Ei nyt johdu tuosta lukituksesta, ilmapiiri ollut kireä täällä jo useamman päivän, viime yönä jo hyökättiin nimimerkillisen kimppuun törkeästi, harmitti varmaan, kun täällä ei voi alapeukuttaa eikä viestejä saa samalla lailla poistettua, vauvalta jo nimimerkilliset saatu häädettyä lähes kokonaan sama yritys täällä ilmeisesti ja voi toki olla joku foobikkokin mukana
 

Yhteistyössä