vierailija
Tästä voi kyllä olla montaa mieltäEi ankeutunut yhtään. Tämä on keskustelua ja ajatusten vaihtoa, tule sinäkin mukaan keskusteluun. Ankeuttajaksi moittiminen ei oo keskustelua.
Tästä voi kyllä olla montaa mieltäEi ankeutunut yhtään. Tämä on keskustelua ja ajatusten vaihtoa, tule sinäkin mukaan keskusteluun. Ankeuttajaksi moittiminen ei oo keskustelua.
Miten niin, eihän siinä vikaa ollut. Eikä B sitä julkisesti näytä, jos ei oo ihan tykännyt.Jos olisi suuttunut, ei olisi jakanut sitä kuvaakaan?
Ainakin kolme muuta lisäkseni on sanonut samaa. Tuo tyylistä tunnistaminen on mahdotonta ja siitä jankkaaminen ankeuttavaa.Saman ihmisen kommentteja näyttäisi olevan, hänen tyylinsä tullut jo tutuksi.
Äläpä sinä kuule päätä puolesta, ettei olisi tykännytMiten niin, eihän siinä vikaa ollut. Eikä B sitä julkisesti näytä, jos ei oo ihan tykännyt.
Aika mennä varaveneeseen?
Ai laskit aivan itse?Ainakin kolme muuta lisäkseni on sanonut samaa. Tuo tyylistä tunnistaminen on mahdotonta ja siitä jankkaaminen ankeuttavaa.
Mitäpä lottoat?Aito sinäkö se oot?
Minä en kans kyllä usko, että noin montaa, jotkuthan vastailee itselleenAi laskit aivan itse?
Ainakin yksi lisäkseni, joka voi esittää kahta muutakin. Miksi pitää olla niin vihamielinen?Ai laskit aivan itse?
Äläpä sinä kuule määrää toisten mielipiteistä!Äläpä sinä kuule päätä puolesta, ettei olisi tykännyt
Voisit yrittää perustellä vähän pidemmin, etkä esittää subjektiivisia asioita faktoina?On tää outoa, kun keskustelupalstalla ei saa keskustella. Vain subjektiivinen Kn palvonta on sallittua. Jos esität eriävän mielipiteen, olet trolli, ankeuttaja ja aito yhtäaikaa. Minäkin olen ollut laivassa mukana jo umk-ketjusta ja ollut kaikissa puutarhaketjuissakin.
En ole esittänyt kuin mielipiteeni. En mitään faktana. Mutta omaa mielipidettä ei näköjään täällä voi sanoa, jos se vähänkään eroaa muista.Voisit yrittää perustellä vähän pidemmin, etkä esittää subjektiivisia asioita faktoina?
Joo. Nyt meni kyllä vähän liikaa tunteisiin.
Joo, itse ainakin satuin nyt vasta yömyöhällä vasta avaamaan koko ketjun ja sanoin vaan oman huomion kun joku oli tuota miettinyt. Ajattelin sitä heti kun näin stoorin. Se firewater-osio oli ihan ok.Mä pääsin vasta nyt koneelle, oon ollu koko päivän menossa. Siksi vasta nyt. Ja ehkä muutkin uskalsivat avata sanaisen arkkunsa, kun mä aloitin.
Ei vaan sinä luulet tietäväsi B:n kannan vaikket tiedäÄläpä sinä kuule määrää toisten mielipiteistä!
Oon eri, mutta et sinäkään Bn mielipidettä tiedä sen kummemmin.Ei vaan sinä luulet tietäväsi B:n kannan vaikket tiedä
Niin noh, kukaan meistä ei tunne Bojania, K tuntee ja hän suurella todennäköisyydellä tietää myös millanen B:n huumorintaju on. -eriEi vaan sinä luulet tietäväsi B:n kannan vaikket tiedä
En niin, en vaan pidä tuosta B:n puolesta loukkaantumisesta enkä hänelle tärkeän ihmisen haukkumisestaOon eri, mutta et sinäkään Bn mielipidettä tiedä sen kummemmin.