Haaveena vauva 2025

Heippa pitkästä aikaa! Päätin et nyt on se aika kun tulen kertomaan kuulumiset, useampi ainankin halusi silloin kuulla miten meillä menee jossain vaiheessa! Jos et halua tietää mikä meidän tilanne on, niin hyppää seuraavaan viestiin. Tarkoitus ei ole rehvastella ja pahoittaa kenenkään mieltä! Täällä kuitenkin on uusiakin niin voin hiukan kerrata tilannetta.

Ehkäisy jätetty elokuussa 22 pois. Maaliskuussa 23 käytiin omakustanteisesti ovumialla hedelmällisyys katsauksessa ja miehen sperma tutkittiin. Silloin ei vaikuttanut olevan esteitä raskautumiselle. Marraskuussa 23 eli reilusti vuosi yritystä takana kun hakeuduin julkiselle puolelle hoitoon. Maksusitoomuksen saimme Ovumialle ja sielä päädyimme ivf hoitoihin. Gonal-f annoskoolla 225, loppu tulos vain kaksi rakkulaa ja hoito vaihtui lennosta inseminaatioon. Kaksoinraskaus mahdollisuus, mutta negatiivinen. Toiseen hoito kierrokseen annoskokoa nostettiin 300. Taas sama tulos vain kaksi rakkulaa, hoito vietiin loppuun. Toinen hävisi punktiossa ja aamulla sain musertavan puhelun ettei selvinnyt yöstä. Tämän jälkeen kävin verikokeissa ja mitattiin amh-arvo. Tulos oli musertavat 0,15. Jälleen lääkäri painosti miettimään lahjasoluja, meillä olisi todella huonot mahdollisuudet luonnolliseen plussaan. Huonot mahdollisuudet saada biologinen lapsi. Ivf hoitoja ei enään saatu vaan ilmoitti et ne on sit inseminaatioita jos haluatte jatkaa, mutta miettikää lahjasoluja. Tässä vaiheessa mittani oli täynnä Ovumiaa ja pyysin hoitopaikan vaihdosta KYS. Elettiin maaliskuuta kun hoidot loppuivat, huhtikuussa tuli KYS kirje et mahdollinen aika heinäkuussa, kirje saatiin vasta elo syyskuun vaihteessa. Meillä olisi ollut ensimmäinen aika KYS lokakuussa 2024, emme tarvinneet sitä ja peruin.

Nykytilanne, tänään minulla on 12+3 menossa ja aamulla on käyty ensimmäisessä ultrassa. Kaikki vaikuttaisi olevan hyvin. Puolison kanssa katseltiin hiljaa monitorin ruutua ja useampi kuva saatiin mukaan. Pahoinvointi on mukana, kärsin aamuin ja illoin. Oksennus refleksi on herkässä ja kaon useaan otteeseen päivässä. Viidesti olen vain oksentanut, mut jokainen kerta on liikaa. Pahoinvointiin syön bonjestaa ja käytän ranteissa pahoinvointirannekkeita. Nyt on toivottava et pieni kestää matkassa loppuun saakka ja syntyy terveenä. Ulkoisesti en välttämättä osaisi sanoa et oisin raskaana.

Onnistuminen vei meiltä kauan ja jos jäädään tuijottamaan Amh-arvoa niin kyllähän tämä on nyt niin uskomatonta, miten se onnistui ja luonnolliseen kiertoon ilman vippakonsteja. Ollaan onnellisia kun se vihdoin onnistui. Niin ja se miten elämä yllättää niin meidän Tirpalle olisi viikkoa aiemmin syntymässä serkkukin.

Älkää menettäkö toivoa uskokaa! Itse olin monesti epätoivon partaalla, oli usko loppumassa. Tiedän on helppo sano, mut vaikea pitää uskoa yllä! Jokainen teistä ansaitsee pienen käärön syliin! Tsemppiä ja voimia!
Teillä on niin ihana tarina, kun vihdoin pitkä odotus palkitaan. Onnea hyvistä ultra kuulumisista! ❤

Meillä oli saman verran yritystä takana ja nyt tullaan pari viikkoa perässä. Viikot 10+0 tänään. 🥰
Itse myös olin jo toivoni luomuplussasta menettänyt, mutta niin vain sain ilmoittaa ja perua hoidot, jotka olisivat nyt marraskuussa alkaneet letroilla ja inseminaatiolla.

Toivon paljon tsemppiä ja plussia kaikille. Eiköhän jokaisen aika ole joskus. Toisilla vaan tie on pidempi ja mutkikkaampi. ❤

Heippa pitkästä aikaa! Päätin et nyt on se aika kun tulen kertomaan kuulumiset, useampi ainankin halusi silloin kuulla miten meillä menee jossain vaiheessa! Jos et halua tietää mikä meidän tilanne on, niin hyppää seuraavaan viestiin. Tarkoitus ei ole rehvastella ja pahoittaa kenenkään mieltä! Täällä kuitenkin on uusiakin niin voin hiukan kerrata tilannetta.

Ehkäisy jätetty elokuussa 22 pois. Maaliskuussa 23 käytiin omakustanteisesti ovumialla hedelmällisyys katsauksessa ja miehen sperma tutkittiin. Silloin ei vaikuttanut olevan esteitä raskautumiselle. Marraskuussa 23 eli reilusti vuosi yritystä takana kun hakeuduin julkiselle puolelle hoitoon. Maksusitoomuksen saimme Ovumialle ja sielä päädyimme ivf hoitoihin. Gonal-f annoskoolla 225, loppu tulos vain kaksi rakkulaa ja hoito vaihtui lennosta inseminaatioon. Kaksoinraskaus mahdollisuus, mutta negatiivinen. Toiseen hoito kierrokseen annoskokoa nostettiin 300. Taas sama tulos vain kaksi rakkulaa, hoito vietiin loppuun. Toinen hävisi punktiossa ja aamulla sain musertavan puhelun ettei selvinnyt yöstä. Tämän jälkeen kävin verikokeissa ja mitattiin amh-arvo. Tulos oli musertavat 0,15. Jälleen lääkäri painosti miettimään lahjasoluja, meillä olisi todella huonot mahdollisuudet luonnolliseen plussaan. Huonot mahdollisuudet saada biologinen lapsi. Ivf hoitoja ei enään saatu vaan ilmoitti et ne on sit inseminaatioita jos haluatte jatkaa, mutta miettikää lahjasoluja. Tässä vaiheessa mittani oli täynnä Ovumiaa ja pyysin hoitopaikan vaihdosta KYS. Elettiin maaliskuuta kun hoidot loppuivat, huhtikuussa tuli KYS kirje et mahdollinen aika heinäkuussa, kirje saatiin vasta elo syyskuun vaihteessa. Meillä olisi ollut ensimmäinen aika KYS lokakuussa 2024, emme tarvinneet sitä ja peruin.

Nykytilanne, tänään minulla on 12+3 menossa ja aamulla on käyty ensimmäisessä ultrassa. Kaikki vaikuttaisi olevan hyvin. Puolison kanssa katseltiin hiljaa monitorin ruutua ja useampi kuva saatiin mukaan. Pahoinvointi on mukana, kärsin aamuin ja illoin. Oksennus refleksi on herkässä ja kaon useaan otteeseen päivässä. Viidesti olen vain oksentanut, mut jokainen kerta on liikaa. Pahoinvointiin syön bonjestaa ja käytän ranteissa pahoinvointirannekkeita. Nyt on toivottava et pieni kestää matkassa loppuun saakka ja syntyy terveenä. Ulkoisesti en välttämättä osaisi sanoa et oisin raskaana.

Onnistuminen vei meiltä kauan ja jos jäädään tuijottamaan Amh-arvoa niin kyllähän tämä on nyt niin uskomatonta, miten se onnistui ja luonnolliseen kiertoon ilman vippakonsteja. Ollaan onnellisia kun se vihdoin onnistui. Niin ja se miten elämä yllättää niin meidän Tirpalle olisi viikkoa aiemmin syntymässä serkkukin.

Älkää menettäkö toivoa uskokaa! Itse olin monesti epätoivon partaalla, oli usko loppumassa. Tiedän on helppo sano, mut vaikea pitää uskoa yllä! Jokainen teistä ansaitsee pienen käärön syliin! Tsemppiä ja voimia!
Kiva kun tulit kertomaan, minä ainakin odotin tietoa. Mahtavaa, että kaikki oli hyvin😍 toivottavasti kaikki sujuu loppuun asti hienosti, tsemppiä loppuraskauteen💕 Meidän tyttövauva syntyi 9.10 kanssa pitkän odotuksen jälkeen.

Teillä on niin ihana tarina, kun vihdoin pitkä odotus palkitaan. Onnea hyvistä ultra kuulumisista!

Meillä oli saman verran yritystä takana ja nyt tullaan pari viikkoa perässä. Viikot 10+0 tänään.
Itse myös olin jo toivoni luomuplussasta menettänyt, mutta niin vain sain ilmoittaa ja perua hoidot, jotka olisivat nyt marraskuussa alkaneet letroilla ja inseminaatiolla.

Toivon paljon tsemppiä ja plussia kaikille. Eiköhän jokaisen aika ole joskus. Toisilla vaan tie on pidempi ja mutkikkaampi.
Kiva kun säkin tulit kertomaan kuulumiset, oon odottanut niitäkin🤭 Ihan mahtavaa ja tsempit myös loppuraskauteen😍 oliko teillä ollut ultraa vielä?

• Tykkää
Reactions: RLiisukka
Kiva kun säkin tulit kertomaan kuulumiset, oon odottanut niitäkin Ihan mahtavaa ja tsempit myös loppuraskauteen oliko teillä ollut ultraa vielä?
Kiitos! 🥰 Joo käytiin varhaisultrassa 7+0 ja oli oikeassa paikassa ja syke löytyi. Nyt pitää vielä odottaa muutama viikko seuraavaan ultraan.

Onnea teille pienokaisen syntymästä! ❤

• Rakkaus
Reactions: heltsuli ja aida91
vierailija

Onnistuminen vei meiltä kauan ja jos jäädään tuijottamaan Amh-arvoa niin kyllähän tämä on nyt niin uskomatonta, miten se onnistui ja luonnolliseen kiertoon ilman vippakonsteja. Ollaan onnellisia kun se vihdoin onnistui. Niin ja se miten elämä yllättää niin meidän Tirpalle olisi viikkoa aiemmin syntymässä serkkukin. ❤

Hienoja uutisia ❤ Hienoa että ette luopuneet toivosta 🙏

T: Fazeriina82

Ihana kuulla plussanneiden kuulumisia🥰

Omaa napaa, viime viikkoina on ollut ahdistusta vähän joka asian suhteen. Hankalaa liikkua ja olla ihmisten ilmoilla. Tämä jo hankalaa, niin lisäks vielä pää on harvase päivä kipee, niskat tuntuu olevan myös jumissa, vaikka pari viikkoa sitte kävin hierojalla. 😅

No positiivista on se, et verikokeitten tulokset oli parempia ku viimeks. Eli keväällä kolesterolit katottiin ja nyt ne oli vähän parantunu siitä. Katoin muutenki liikuntalääkärin kirjauksen Omakannasta, nii sielä näky, et BMIkin oli vähän pudonnut👍

• Tykkää
Reactions: RLiisukka
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

13.11.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä

@Min204 kp 17/23-30
@Niisq kp 10/25-27
@Heimi89 kp 8/25-26
@Hopeanopea kp 5/28-30
@jauhopeukalo kp 3/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Keltainenkukka92 DPO 13
@Min204 DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24

Täällä kierto alkoi vihdoin maanantaina. Vuoto on ollut onneksi siedettävää. Ens viikolla miehellä vapaaviikko niin toiveet aika korkealla. Ihmettelen kyllä vieläkin tuota pitkää luteaalia. Pistää ajattelemaan oliko jotain kiinnitysyritystä.

Päivitin listan, edellisen löysin lauantailta. Tarkastakaa laskinko kp ja dpo oikein 😅

Onnea @RLiisukka ja @heltsuli! Kiva kuulla kuulumisia. Toivottavasti saatte pienet syliin asti!

vierailija
Täällä ei tullut vielä vahvistusta raskaudesta, eli ei siirretä vielä plussanneisiin. Kävin ultrassa, koska km jäljiltä oli ollut tiputtelua ja nyt uusi vahva positiivinen testi. Ultrassa näkyi n 15mm pussi, mutta ei selkeää asukasta vielä. Viikkoja olisi 4+4 eli sen puolesta ei pitäisi vielä näkyäkään. Halusin vain km jäljiltä poissulkea asioita, ettei ole mitään huonosti. Pitää käydä uudelleen, että saa vahvistuksen onko kyseessä oikeasti uusi raskaus, vai tuulimuna/ keskeytynyt keskenmeno. /kolmattakehiin

Jahas, dpo10 testi oli oikeassa (tietenkin oli).

Eli mut voi poistaa piinailijoista ja siirtää kiertolistaan... Kp 1/26.

Jos jotain positiivista niin taas on oma erittäin säännöllinen kierto: vuoto alkaa kp27 klo 20-22 välisenä aikana. 😅 Ja myös lutaali 12 päivää mitä käsittääkseni on tarpeeksi.

Mulla mielestäni kp10/25-26 tänään. Ainakin flo:n mukaan ja viime la päivityksessä täällä ollut kp6.

Tänään selkeät ovisoireet (limat ja kivut) eli luulisin sen olevan huomenna ja samaa sanoo flo. Yritystä on miehen kanssa ainakin ollut aktiivisesti, peitto heilunut nyt viitenä päivänä peräkkäin 😅😅 Tässä kohtaa tää on vielä kivaa, mutta kohta alkaa taas piinapäivät ja jokaisen mahdollisen ja mahdottoman oireen tulkitseminen 😬😬😬

Yhteistyössä