Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä joku varmasti kertoo heille ja he käskee poikaansa pitämään tuollaset pohjolan ukot kaukana!
Kyseessä on 25-vuotias aikuinen ihminen, eiköhän hän osaa itsenäisesti tehdä kaveripiiriään koskevat päätökset eikä Bojanin vanhemmat vaikuta sellaisilta että kontrolloisivat noin tiukasti poikansa tekemisiä, aika vapaasti on saanut touhuta.
 
vierailija
Musta se K:n sugardaddyjuttu oli myös vähän alentava eikä mitenkään hauska.. toisaalta en ole mikään of-tyylisten juttujen fani joten välillä nämä Kärtsän jutut vähän tökkii muutenkin.
 
vierailija
Kyseessä on 25-vuotias aikuinen ihminen, eiköhän hän osaa itsenäisesti tehdä kaveripiiriään koskevat päätökset eikä Bojanin vanhemmat vaikuta sellaisilta että kontrolloisivat noin tiukasti poikansa tekemisiä, aika vapaasti on saanut touhuta.
Eiköhän tuo ollut lähinnä vitsi.
Mutta olisipa K jättänyt onnittelut siihen kuvaan. Pikkuinen ylilyönti joka tapauksessa.
 
vierailija
Kyseessä on 25-vuotias aikuinen ihminen, eiköhän hän osaa itsenäisesti tehdä kaveripiiriään koskevat päätökset eikä Bojanin vanhemmat vaikuta sellaisilta että kontrolloisivat noin tiukasti poikansa tekemisiä, aika vapaasti on saanut touhuta.
Olisiko kommentti ollut huumoria. Sitäpaitsi eikös ihmisen aivot kehity 25- vuotiaaksi. Voi olla että B tarvitsee vielä kaitsemista tämän vuoden.
 
vierailija
Mites täällä nyt yhtäkkiä avas muutama ihminen samaan aikaan suunsa siitä et sugardaddystoori ois ollu jotenki alentava. Se on ollu siellä aamusta asti eikä kukaan sanonu aiemmin mitään negatiivista siitä.
 
vierailija
Mites täällä nyt yhtäkkiä avas muutama ihminen samaan aikaan suunsa siitä et sugardaddystoori ois ollu jotenki alentava. Se on ollu siellä aamusta asti eikä kukaan sanonu aiemmin mitään negatiivista siitä.
Mä pääsin vasta nyt koneelle, oon ollu koko päivän menossa. Siksi vasta nyt. Ja ehkä muutkin uskalsivat avata sanaisen arkkunsa, kun mä aloitin.
 

Yhteistyössä