Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvää viikonloppua myös sulle!

Toi Fire and water on niin ihana tapa kuvata tärkeää ihmistä, ja olisi todella kova juttu, jos joku ajattelisi minusta noin ja kertoisi sen mulle. Olivatpa K ja B "vain" todella hyviä ystäviä tai something more, niin joka tapauksessa he ovat onnekkaita, kun ovat toistensa löytäneet ja pitävät kiinni yhteydestään välimatkasta ja kiireistä huolimatta.
Niimpä ♥ Toivon todellakin että he kerkeävät tänä vuonna viettämään myös sitä Chill Timea jota Kärppäkin kaipaili
 
vierailija
Olisi edes kiva tavisromanssi, sellaista olen toivonut vuosikymmeniä ja ilmeisen turhaan.
Minullekin tulee surullinen olo, kun ei ole mitään, ei taida lähellekään olla, tuollaista ihmissuhdetta koskaan ollut. Nuoruuden suuri rakkaus oli suuri vain mun puolelta, eikä meillä tuollaista yhteyttä ollut. Jotenkin sellainen olo, että pettikö elämä. Onkohan tuollainen yhteys todella harvinainen ihmisten välillä. Ystäviä minulla kyllä on ja olen tähän saakka luullut, että hyviäkin. Täytyy tietysti yrittää olla tyytyväinen, kun kuitenkin jotain on. Jännä että sinänsä hyvästä asiasta tulee suru.
 
vierailija
Minullekin tulee surullinen olo, kun ei ole mitään, ei taida lähellekään olla, tuollaista ihmissuhdetta koskaan ollut. Nuoruuden suuri rakkaus oli suuri vain mun puolelta, eikä meillä tuollaista yhteyttä ollut. Jotenkin sellainen olo, että pettikö elämä. Onkohan tuollainen yhteys todella harvinainen ihmisten välillä. Ystäviä minulla kyllä on ja olen tähän saakka luullut, että hyviäkin. Täytyy tietysti yrittää olla tyytyväinen, kun kuitenkin jotain on. Jännä että sinänsä hyvästä asiasta tulee suru.
Vielä lisäys omaani, että jos en olisi näin vanha, voisin ehkä suhtautua toiveikkaammin ja niin, että jotain ehkä on minullekin vielä tulossa.
 
vierailija
It looks like the RTV SLO stream does not work in my country. Clearly I live in a very strange part of the Balkans where no TV livestreams seem to work. :D Since the Käärijä NYE one also didn't work here even though supposedly it worked for other foreigners.

- Joymuffin
 
vierailija
Minullekin tulee surullinen olo, kun ei ole mitään, ei taida lähellekään olla, tuollaista ihmissuhdetta koskaan ollut. Nuoruuden suuri rakkaus oli suuri vain mun puolelta, eikä meillä tuollaista yhteyttä ollut. Jotenkin sellainen olo, että pettikö elämä. Onkohan tuollainen yhteys todella harvinainen ihmisten välillä. Ystäviä minulla kyllä on ja olen tähän saakka luullut, että hyviäkin. Täytyy tietysti yrittää olla tyytyväinen, kun kuitenkin jotain on. Jännä että sinänsä hyvästä asiasta tulee suru.
Ymmärrän tämän surun hyvin. Itseäni ei ole kiinnostanut elämässä mikään muu kuin läheiset ihmissuhteet. Koskaan en ole saanut sellaista kokea molemminpuolisena romanttisessa suhteessa ja ystävyysuhteetkin ovat olleet enimmäkseen melkoinen katastrofi, vaikka olen panostanut niihin enemmän kuin mihinkään muuhun. Tuntuu että elämä olisi valunut enimmäkseen hukkaan.
 
vierailija
Ei näy mullakaan. Sloveniaksi tulee joku teksti tekijänoikeuksien vuoksi ja kiitos ymmärryksestänne. No sitä ei nyt löydy kyllä. Kokeilin sekä incognito että ilman ja sama juttu. Chrome käytössä.
 
vierailija
Ei näy mullakaan. Sloveniaksi tulee joku teksti tekijänoikeuksien vuoksi ja kiitos ymmärryksestänne. No sitä ei nyt löydy kyllä. Kokeilin sekä incognito että ilman ja sama juttu. Chrome käytössä.
Joo, sama teksti täällä Balkanilla, minulla Firefox ja kokeilin incognitolla ja ilman. Chrome ei pyöritä tällä romukasalla videota muutenkan, Firefoxkin vain juuri ja juuri.
 
vierailija
Ei näy mullakaan. Sloveniaksi tulee joku teksti tekijänoikeuksien vuoksi ja kiitos ymmärryksestänne. No sitä ei nyt löydy kyllä. Kokeilin sekä incognito että ilman ja sama juttu. Chrome käytössä.
Lisään vielä että kun päivitin niin luulin että alkoi toimimaan mutta näkyikin vaan joku mainos ja sitten sama teksti. No ei voi mitään.
 
vierailija
Ymmärrän tämän surun hyvin. Itseäni ei ole kiinnostanut elämässä mikään muu kuin läheiset ihmissuhteet. Koskaan en ole saanut sellaista kokea molemminpuolisena romanttisessa suhteessa ja ystävyysuhteetkin ovat olleet enimmäkseen melkoinen katastrofi, vaikka olen panostanut niihin enemmän kuin mihinkään muuhun. Tuntuu että elämä olisi valunut enimmäkseen hukkaan.
Haluan niin vastata tähän, vaikka oon itse nuori ja en niin elämää kokenut, mutta toivon ettei kukaan ajattelisi tällä lailla. Koskaan ei oo liian myöhäistä mihinkään ja jokaisen eletty elämä on tärkeä juuri sellaisena kuin se on. Mä ajattelin alle parikymppisenä, että mun elämä tulee olemaan peetä, etten koskaan uskalla olla se mitä oikeesti olen. Mutta asiat muuttuu kun uskaltaa. Töissä olen törmännyt pariskuntiin jotka ovat löytäneet toisensa eläke iässä ja kuullut monenlaisia tarinoita.
Mulla on itsellä se suurin rakkaus vielä kokematta ja se tulee jos se tulee. Mutta elämä ei koskaan mene hukkaan ja aina on joku ihminen jolle sinä olet tärkeä.
LG
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Sori, jos olen lapsellinen, mutta kävin lapseni kanssa katsomassa Elemental elokuvan. Musta se oli jotenkin herttaista, kun tuli ja vesi elementit rakastuivat toisiinsa. He oppivat käsittelemään toisiaan niin, että heidän rakkaudestaan tuli mahdollista. En tiedä, miksi mä edes hörisen täällä tällaisia, asia vaan tuli mieleen K:n päivityksen myötä.
 

Yhteistyössä