Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämän päivän minini:


B: So, I googled the lyrics of the birthday song on your story. How do you say this line? Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.

K: Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.

B: Sateenkaari nousee What does it mean?

K: When you are close me then this this thing you know go up.

B: What!?

K: Jesse, mikä vttu on sateenkaari? Äh, I show you emoji, wait.

B: Okey

K: you understand?

B: Loud and clear, honey!

T. Souvlaki
Repesin innuendolle, mainio. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Souvlaki se olit sinä!! Tuo oli ihana! Vähemmän yllättäen tosin poistettiin jo vauvan ketjusta.
t. Se joka joskus siellä ehdotti että nautadomin pitäis sponssata sut Joksujen matkaan livettäjäksi, ja oon yhä samaa mieltä.
Voi kiitos! ☀ Noita ns. ajankohtaisia minificcejä olisi hauska kirjoitella, mutta tuo joidenkin poistovimma syö vähän motivaatiota. Nautalivettäjä, siinäpä unelma-ammatti. 😍
 
vierailija
Siis onhan nuo lauseet aivan älyttömän paljon kuin suoraan runollisesta (tai muunlaisesta) fanficistä: you are my fire and water - voin jo nähdä sillä tai pelkkä fire & water otsikolla ficcejä, tai onko niitä jo.

Lisäksi tuo I can be your sugardaddy & call me babe vois olla hyvin lausahduksina ficeissä.

Onkohan muuten yhtään sugardaddy-ficciä K&B? Nappaako kellään aihe kirjoittaa?:D

Kuva-inspiraatiotakin olisi tarjolla, esim uv turkki tai taideasiantuntija-asu!

Kun K sanoi huhhahgaysta, että teidän tulisi nimetä lauluja, niin K voisi heittää siltä puolen pari ficci-nimeä;)

Ei mutta oikeasti, fanien kirjoittamat ja nimeämät ficit on upeita, ja niille todellakin kysyntää! Joten Joymuffin, täältäkin kommentti, että ei huolta, ficcejä arvostetaan yhtä paljon ajoittaisesta päähenkilöiden aiheuttamasta hötöstä huolimatta, ja ehkä vielä enemmän sen vuoksi!
 
vierailija
Stožice-leffan katseluvinkki: ’For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at’

www.rtvslo.si/tv/vzivo/tvs1

 
vierailija
Ihana minificci 💕

Mä en kestä tota rannekoruasiaa kaiken muun tämänpäiväisen lisäksi. 🥹🤯💚 Nää tyypit keksii sellaista sisältöä, että siitä on kyllä enää vaikea pistää paremmaksi. 😄
 
vierailija
Stožice-leffan katseluvinkki: ’For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at’

www.rtvslo.si/tv/vzivo/tvs1

Pitäisi olla katsottavissa ilman vpn:ää
 
vierailija
Stožice-leffan katseluvinkki: ’For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at’

www.rtvslo.si/tv/vzivo/tvs1

Oi kiitos!
 
vierailija
Hmm, outoa. Bojanilla tuntuu vieläkin selvää suuttumusta energioissa, mitä on ollut nyt joka kerta kun olen tarkistanut 27.12.(?) alkaen eli viimeiset puolitoista viikkoa. Jerelläkin oli samaa aluksi samaan aikaan, mutta tänään ei enää ole. En kyllä ryhdy arvuuttelemaan, mistä voisi olla kyse, kun en saa siitä ollenkaan kiinni, mutta ei yleensä ihan pienestä ole noin pitkään suuttumusta kuvioissa. Syy voi toki hyvin olla jokin asia, mistä emme edes voisi olla tietoisia.

-energiamamma
 
vierailija
Hyvät Loppiaiset ja viikonloput kaikille, vauvalaisille myös. Ei näytä mun kirjoitukset siellä pysyvän jos nimimerkin laitan. Mutta asiaan. Jos joku sanoisi mulle, että olen se tuli joka sytyttää ja se jolla on keinot saada se roihu sammutettua/tyydytettyä (miten tuon nyt sit tulkitsee), niin vihille olisin jo viemässä. Todella Hot.
LG
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Hyvät Loppiaiset ja viikonloput kaikille, vauvalaisille myös. Ei näytä mun kirjoitukset siellä pysyvän jos nimimerkin laitan. Mutta asiaan. Jos joku sanoisi mulle, että olen se tuli joka sytyttää ja se jolla on keinot saada se roihu sammutettua/tyydytettyä (miten tuon nyt sit tulkitsee), niin vihille olisin jo viemässä. Todella Hot.
LG
Kiitos, samoin sulle ❤ Ja niinpä 😭❤💚
 
vierailija
Joymuffin, ei ole todellakaan tarkoitus painostaa tai hoputella, mutta osaatko sanoa koska sulta tulee uutta kirjoitusta siis ficciä? Jatko-osaa tai uutta? t. Koukussa
Huomenna pitäisi tulla ensimmäinen luku uuteen ficciin, sitten pari päivää myöhemmin sen toinen luku ja viimeinen luku ja sitten palaan taas siihen Like Hell It Is Written in the Stars -tarinaan. :)

Tuohon uuteen tulee varmaan ylivoimaisesti pisin kirjoittamani seksikohtaus, tosin se on vähän hassu.

- Joymuffin
 
vierailija
Hyvät Loppiaiset ja viikonloput kaikille, vauvalaisille myös. Ei näytä mun kirjoitukset siellä pysyvän jos nimimerkin laitan. Mutta asiaan. Jos joku sanoisi mulle, että olen se tuli joka sytyttää ja se jolla on keinot saada se roihu sammutettua/tyydytettyä (miten tuon nyt sit tulkitsee), niin vihille olisin jo viemässä. Todella Hot.
LG
Niinpä. Olin aamulla kyyneleet silmissä ja sydän täynnä iloa, kun näin Kärpyn onnittelut. Ja tänään olen myös ollut surullinen, ettei itsellä ole tuollaista suhdetta ollut kehenkään kanssa koskaan. Miettikää millainen tämä maailma olisi, jos meillä jokaisella olisi oma Fire & Water.
 
vierailija
Huomenna pitäisi tulla ensimmäinen luku uuteen ficciin, sitten pari päivää myöhemmin sen toinen luku ja viimeinen luku ja sitten palaan taas siihen Like Hell It Is Written in the Stars -tarinaan.

Tuohon uuteen tulee varmaan ylivoimaisesti pisin kirjoittamani seksikohtaus, tosin se on vähän hassu.

- Joymuffin
Oho, piti lukea toinen ja viimeinen, eli siinä on siis vain kaksi lukua.
 
vierailija
Niinpä. Olin aamulla kyyneleet silmissä ja sydän täynnä iloa, kun näin Kärpyn onnittelut. Ja tänään olen myös ollut surullinen, ettei itsellä ole tuollaista suhdetta ollut kehenkään kanssa koskaan. Miettikää millainen tämä maailma olisi, jos meillä jokaisella olisi oma Fire & Water.
Olisi edes kiva tavisromanssi, sellaista olen toivonut vuosikymmeniä ja ilmeisen turhaan.
 
vierailija
Stožice-leffan katseluvinkki: ’For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at’

www.rtvslo.si/tv/vzivo/tvs1

Muistutus, jos joku haluaa katsoa. Tunnin päästä tänään, eli Suomen aikaan klo 21 Stozizen keikka tuolla katsottavissa. :)
 
vierailija
Hyvät Loppiaiset ja viikonloput kaikille, vauvalaisille myös. Ei näytä mun kirjoitukset siellä pysyvän jos nimimerkin laitan. Mutta asiaan. Jos joku sanoisi mulle, että olen se tuli joka sytyttää ja se jolla on keinot saada se roihu sammutettua/tyydytettyä (miten tuon nyt sit tulkitsee), niin vihille olisin jo viemässä. Todella Hot.
LG
Hyvää viikonloppua myös sulle! 💚💚💚

Toi Fire and water on niin ihana tapa kuvata tärkeää ihmistä, ja olisi todella kova juttu, jos joku ajattelisi minusta noin ja kertoisi sen mulle. Olivatpa K ja B "vain" todella hyviä ystäviä tai something more, niin joka tapauksessa he ovat onnekkaita, kun ovat toistensa löytäneet ja pitävät kiinni yhteydestään välimatkasta ja kiireistä huolimatta.
 
vierailija
Olisi edes kiva tavisromanssi, sellaista olen toivonut vuosikymmeniä ja ilmeisen turhaan.
Mun kohdalle on sattunut pari kertaa miehet, joiden kanssa oli sama hölmö huumori ja vetovoimaa. Kummankaan kanssa ei syntynyt suhdetta välimatkan takia. Lämmöllä muistelen niitä henkilöitä vieläkin. Enää en toivo löytäväni vastaavaa ja olenkin mieluummin yksin.
 
vierailija
Näyttääpä Kärppä hyvältä Jässikän siis Pokin kuvissa. Tuttu kaveri. Kyllä mä mielellään ottaisin "matsit". Mut joo kyllä se Kärppy on rakastunut, ei epäilystäkään. Joymuffin kiitos kun jaksat meitä ruokkia.
LG
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina

Yhteistyössä