vierailija
Minkä takia muuten kaikki ficit aina systemaattisesti poistuu sekunneissa vauvalta? Rikkooko ne jotain sääntöjä siellä?
Repesin innuendolle, mainio.Tämän päivän minini:
B: So, I googled the lyrics of the birthday song on your story. How do you say this line? Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.
K: Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.
B: Sateenkaari nousee What does it mean?
K: When you are close me then this this thing you know go up.
B: What!?
K: Jesse, mikä vttu on sateenkaari? Äh, I show you emoji, wait.
B: Okey
K: you understand?
B: Loud and clear, honey!
T. Souvlaki
Eivät sääntöjä, vaan joku ilmiantaa kiusallaanMinkä takia muuten kaikki ficit aina systemaattisesti poistuu sekunneissa vauvalta? Rikkooko ne jotain sääntöjä siellä?
Voi kiitos! Noita ns. ajankohtaisia minificcejä olisi hauska kirjoitella, mutta tuo joidenkin poistovimma syö vähän motivaatiota. Nautalivettäjä, siinäpä unelma-ammatti.Souvlaki se olit sinä!! Tuo oli ihana! Vähemmän yllättäen tosin poistettiin jo vauvan ketjusta.
t. Se joka joskus siellä ehdotti että nautadomin pitäis sponssata sut Joksujen matkaan livettäjäksi, ja oon yhä samaa mieltä.
Tällä puolella säilyvät paremmin. Itsekin välillä kirjoittelen.Voi kiitos! Noita ns. ajankohtaisia minificcejä olisi hauska kirjoitella, mutta tuo joidenkin poistovimma syö vähän motivaatiota. Nautalivettäjä, siinäpä unelma-ammatti.
Kiitos! Tuo minificci syntyi kirjaimellisesti minuutissa heti tuon nimenomaisen ajatuksen tultua päähän. Näen monimerkityksisyyksiä sielläkin, missä niitä ei ole. Joku fiksaatio mikä lieRepesin innuendolle, mainio.
- Joymuffin
Pitäisi olla katsottavissa ilman vpn:ääStožice-leffan katseluvinkki: ’For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at’
www.rtvslo.si/tv/vzivo/tvs1
Alex
For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at www.rtvslo.si/tv/vzivo/tvs1 This is the online channel for rtv slovenia, where the fi…www.tumblr.com
Oi kiitos!Stožice-leffan katseluvinkki: ’For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at’
Alex
For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at www.rtvslo.si/tv/vzivo/tvs1 This is the online channel for rtv slovenia, where the fi…www.tumblr.com
Muistaakseni tumpussa oli joskus aiemmin tällainen luonnehdinta: "long distance situationship".Onhan niillä, mutta sitähän emme tiedä, minkälaatuinen suhde.
Minä olen ainakin käsittänyt ko. termin täysin erilaiseksi, että se on jotain haahuilua ja K&B:n välit eivät todellakaan ole haahuilua, vaikka ne olisi hankala määritellä.Muistaakseni tumpussa oli joskus aiemmin tällainen luonnehdinta: "long distance situationship".
Kiitos, samoin sulle Ja niinpäHyvät Loppiaiset ja viikonloput kaikille, vauvalaisille myös. Ei näytä mun kirjoitukset siellä pysyvän jos nimimerkin laitan. Mutta asiaan. Jos joku sanoisi mulle, että olen se tuli joka sytyttää ja se jolla on keinot saada se roihu sammutettua/tyydytettyä (miten tuon nyt sit tulkitsee), niin vihille olisin jo viemässä. Todella Hot.
LG
Huomenna pitäisi tulla ensimmäinen luku uuteen ficciin, sitten pari päivää myöhemmin sen toinen luku ja viimeinen luku ja sitten palaan taas siihen Like Hell It Is Written in the Stars -tarinaan.Joymuffin, ei ole todellakaan tarkoitus painostaa tai hoputella, mutta osaatko sanoa koska sulta tulee uutta kirjoitusta siis ficciä? Jatko-osaa tai uutta? t. Koukussa
Niinpä. Olin aamulla kyyneleet silmissä ja sydän täynnä iloa, kun näin Kärpyn onnittelut. Ja tänään olen myös ollut surullinen, ettei itsellä ole tuollaista suhdetta ollut kehenkään kanssa koskaan. Miettikää millainen tämä maailma olisi, jos meillä jokaisella olisi oma Fire & Water.Hyvät Loppiaiset ja viikonloput kaikille, vauvalaisille myös. Ei näytä mun kirjoitukset siellä pysyvän jos nimimerkin laitan. Mutta asiaan. Jos joku sanoisi mulle, että olen se tuli joka sytyttää ja se jolla on keinot saada se roihu sammutettua/tyydytettyä (miten tuon nyt sit tulkitsee), niin vihille olisin jo viemässä. Todella Hot.
LG
Oho, piti lukea toinen ja viimeinen, eli siinä on siis vain kaksi lukua.Huomenna pitäisi tulla ensimmäinen luku uuteen ficciin, sitten pari päivää myöhemmin sen toinen luku ja viimeinen luku ja sitten palaan taas siihen Like Hell It Is Written in the Stars -tarinaan.
Tuohon uuteen tulee varmaan ylivoimaisesti pisin kirjoittamani seksikohtaus, tosin se on vähän hassu.
- Joymuffin
Olisi edes kiva tavisromanssi, sellaista olen toivonut vuosikymmeniä ja ilmeisen turhaan.Niinpä. Olin aamulla kyyneleet silmissä ja sydän täynnä iloa, kun näin Kärpyn onnittelut. Ja tänään olen myös ollut surullinen, ettei itsellä ole tuollaista suhdetta ollut kehenkään kanssa koskaan. Miettikää millainen tämä maailma olisi, jos meillä jokaisella olisi oma Fire & Water.
Muistutus, jos joku haluaa katsoa. Tunnin päästä tänään, eli Suomen aikaan klo 21 Stozizen keikka tuolla katsottavissa.Stožice-leffan katseluvinkki: ’For all poor people like me, if you want to watch the stožice concert film, you can at 20.00 cet this evening at’
Alex
Hyvää viikonloppua myös sulle!Hyvät Loppiaiset ja viikonloput kaikille, vauvalaisille myös. Ei näytä mun kirjoitukset siellä pysyvän jos nimimerkin laitan. Mutta asiaan. Jos joku sanoisi mulle, että olen se tuli joka sytyttää ja se jolla on keinot saada se roihu sammutettua/tyydytettyä (miten tuon nyt sit tulkitsee), niin vihille olisin jo viemässä. Todella Hot.
LG
Ääh, minulta peruuntui juuri tämän illan työt jotka olisivat menneet tuon päälle, mutta olen nyt mobiilinetin varassa ja tuo ahmii kasapäin kallisarvoista dataa. Pitää varmaan yrittää silti vilkaista.Muistutus, jos joku haluaa katsoa. Tunnin päästä tänään, eli Suomen aikaan klo 21 Stozizen keikka tuolla katsottavissa.
Mun kohdalle on sattunut pari kertaa miehet, joiden kanssa oli sama hölmö huumori ja vetovoimaa. Kummankaan kanssa ei syntynyt suhdetta välimatkan takia. Lämmöllä muistelen niitä henkilöitä vieläkin. Enää en toivo löytäväni vastaavaa ja olenkin mieluummin yksin.Olisi edes kiva tavisromanssi, sellaista olen toivonut vuosikymmeniä ja ilmeisen turhaan.