Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Stožicessa oli kaikki vaatekappaleet päällä: avonainen takki, jonka alla se lyhyehkö paita irroitettavilla hihoilla ja sen alla vielä smokkivyö. Sen jälkeen B on muistaakseni vaihdellut komboja takki+vyö tai paita ilman vyötä. Uskon kyllä, että on vyö, kun siinä näkyy neuloskirjailuja, ja miksi käyttäisi sitä vain takin kanssa, jos on tuki.
Mä oon taas ajatellu, että JOS olis tuki/korsetti/mahan piilottelua (enkä todellakaan tiedä tai osaisi edes arvata) niin olisi varmaan tehty just sellaiseksi, että näyttää vyöltä/koristeelta, ettei siihen kiinnitettäisiin niinkään huomiota.. No, sitä huomiotahan kiinnittyi, joten jos siitä kyse, niin meni vähän pieleen. . Mutta voihan se edelleen olla vain olla fashion statement...
 
vierailija
Mä oon taas ajatellu, että JOS olis tuki/korsetti/mahan piilottelua (enkä todellakaan tiedä tai osaisi edes arvata) niin olisi varmaan tehty just sellaiseksi, että näyttää vyöltä/koristeelta, ettei siihen kiinnitettäisiin niinkään huomiota.. No, sitä huomiotahan kiinnittyi, joten jos siitä kyse, niin meni vähän pieleen. . Mutta voihan se edelleen olla vain olla fashion statement...
Tiedän kuuluvani vähemmistöön, mutta mun mielestä se vyö on ihana, ja nimenomaan seksikäs. Näin on makuasioita nämä kaikki :D
 
vierailija
Mä oon taas ajatellu, että JOS olis tuki/korsetti/mahan piilottelua (enkä todellakaan tiedä tai osaisi edes arvata) niin olisi varmaan tehty just sellaiseksi, että näyttää vyöltä/koristeelta, ettei siihen kiinnitettäisiin niinkään huomiota.. No, sitä huomiotahan kiinnittyi, joten jos siitä kyse, niin meni vähän pieleen. . Mutta voihan se edelleen olla vain olla fashion statement...
Mutta eikö ole aika erikoista, että selkätuen käyttö osuu aina juuri niille keikoille, kun päällä on avonainen takki ilman paitaa eikä millekään muulle keikalle? Luulisi, että se olisi päällä joko aina tai ihan satunnaisesti, jos on selkävaivojen takia.

En myöskään välttämättä usko, että haluaa mahaansa piilotella. Olihan heillä se yksi photoshoot, jossa bleiserin alla ei ollut mitään ja Discord-videolla vatsanahkan makkarat näkyy. Toki se on eri asia kuin seistä lavalla kymmenien kamera kädessä olevien fanien kanssa.
 
vierailija
Tästä tuli mieleen et jakavatkohan joksut kotitöitä et kuka käy kaupassa jne ja jos jakavat niin mitenköhän ne jakavat mielipiteitä :D?
 
vierailija
Kuumaa oli juuri tv:ssä ja lauloi Tulipalon. 🔥Tuli mieleen, kun he tapasivat Kn Euroopan kiertueella ja tämä pelleili jotain ja sanoi, et soittakaa sit vaik se tulipalo tai jotain...Nyt ne sanat sopii taas shippailuun
..."Sanotaan vaan, et tää oli sattuman kauppaa
Miten osuttiin samaan paikkaan ja aikaan
Ei kadonnut tunteet piiskaamalla kummastakaan
Ja mä oon taas valmis lähtee sun kaa ihan mihin vaan
Yö pimenee, mutta meitä ei nukuta. Mä vannoin, etten aio suhun rakastua
Mut tulipalo on irti ja mä haluun sua.Niinku hullu, tuhlaan tulitikkuja"...💚💙
 
vierailija
Herra varjele ja siunaa tämä mies.

Mutta tästä on oikein kätevä katsella tuota lantion kaarta, mistä toinen palstatoveri mainitsi. Saattoi hetki mennä tuijottaessa ja nyt se ei häivy verkkokalvoiltani.
Että osaa ihminen olla hyvän muotoinen. Täydellinen. Mitäs Kärtsä sanoikaan, että B lla on sydän paikallaan, mutta on sillä kyllä kaikki muutkin kohdat. 😳💓
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina

Yhteistyössä