Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä, ollaan edes täällä vastailematta trolleille. Pohtikoon itsekseen, miksei kukaan ole samaa mieltä heidän kanssaan.

Ja kiitos tuosta Boitsu-postauksesta! Saatoin viettää muutaman hetken sen kanssa...
Jälleen kerran ylimielistä trolliksi kutsumista. Minuun varmaan viitataan, en ole trolli, vaan iän kaiken tällä palstalla keskustellut. Mun mielipide vaan ei ole mieleinen, niin siis olen trolli. Ei se minun mielipiteeni ole mieleinen minulle itsellenikään, mutta on mun näkemys tällä hetkellä. Asia on loppuun käsitelty minunkin osaltani.
 
vierailija
Jälleen kerran ylimielistä trolliksi kutsumista. Minuun varmaan viitataan, en ole trolli, vaan iän kaiken tällä palstalla keskustellut. Mun mielipide vaan ei ole mieleinen, niin siis olen trolli. Ei se minun mielipiteeni ole mieleinen minulle itsellenikään, mutta on mun näkemys tällä hetkellä. Asia on loppuun käsitelty minunkin osaltani.
Mä olen myös palstan vakkareita. Mukana vauvan menossa jo UMK:sta asti. Viime viikolla joku alkoi haukkumaan minuakin trolliksi, koska en ollut samaa mieltä yhdestä asiasta.😂 En ankeuttanut tms. ja joku otti ihan ystävällismielisen kommenttiini aika herkästi. Olen miettinyt, että onkohan tässä shippilaivassakin menossa uusi vaihe. Ehkä se ensi huuma alkaa vähitellen loppua meidän kirjoittajienkin väliltä ja arki on astunut kuvioihin.😉 Jonkinnäköistä turhautumista on myös selvästi ilmassa ja siihen vielä päälle ankeuttajat ja sitkeät trollit. Onhan siinä tarpeeksi kestämistä yhdelle laivalle.
 
vierailija
Mun lemppari on toi kolmas eli massukuva, toi vyö saisi jo jäädä pois
Sama. Rohkeesti vaan massua esille. Jos sais Suomeen toivoa jotain asua, niin ehkä jotain, minkä alla ilman paitaa ja ilman tota vyötä tai läpinäkyvää (siis jos Tampere-asua tai kostopitsiä ei voi toivoa). Tosin pelkään, että K on pessyt sen kostopitsin pilalle, jos se on sen 5 kertaa pesukoneessa pyörinyt.
 
vierailija
Jossain, olikohan Tumblrissa joku oli hauskasti kirjoittanut että suloista kun K on halunnut että B:n pyykit on palautuskunnossa raikkaat, ja sinnikkäästi pyörittänyt niitä koneessa kunnes on itse ollut tyytyväinen lopputulokseen. 😄
 
vierailija
Sama. Rohkeesti vaan massua esille. Jos sais Suomeen toivoa jotain asua, niin ehkä jotain, minkä alla ilman paitaa ja ilman tota vyötä tai läpinäkyvää (siis jos Tampere-asua tai kostopitsiä ei voi toivoa). Tosin pelkään, että K on pessyt sen kostopitsin pilalle, jos se on sen 5 kertaa pesukoneessa pyörinyt.
Mua ei kyllä haittaisi pätkän vertaa, jos B esiintyy repaleisessa kostopitsissä Kultsalla. K voi tulla sitten CCC:n aikana lavalle repimään ne loputkin kankaanpalat B:n päältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Jossain, olikohan Tumblrissa joku oli hauskasti kirjoittanut että suloista kun K on halunnut että B:n pyykit on palautuskunnossa raikkaat, ja sinnikkäästi pyörittänyt niitä koneessa kunnes on itse ollut tyytyväinen lopputulokseen.
Noinkohan on enää käyttökunnossa kostopitsi, jos Kärppä tosiaan pyykkäsi sen 5 kertaa. 😬 Tuskin hän sentään on huljutellut sitä missään 30 asteen hienopesussa.
 
vierailija
Mun lemppari taas on toi eka kuva titsien kera. Se vyö tosiaan joutaisi jäädä pois.

Voi tätä JOULUa! 🤩
Todellakin vyö pois!! En ole koskaan sitä tajunnut, kun asut muuten ihan 💯👌🔥. Ellei sittten B pelkää mahdollisia "huonoja" kuvakulmia jos maha kokonaan näkyvissä (sellaisiinhan ikävästi tartutaan esim Kn kohdalla jatkuvasti). Täällä on joskus tarjottu sitä selitystä, että tuollaiset leveät vyöt ovat muodissa, mutta eipä niitä kauheasti näy. Työskentelen itse muotialalla ja juu, joskus jossakin kuvauksessa saattaa tuolla tuollainen vastaan, mutten kyllä mitenkään pitäisi sitä "tämän päivän kaikkialla näkyvänä muoti-ilmiönä".
 
vierailija
Todellakin vyö pois!! En ole koskaan sitä tajunnut, kun asut muuten ihan . Ellei sittten B pelkää mahdollisia "huonoja" kuvakulmia jos maha kokonaan näkyvissä (sellaisiinhan ikävästi tartutaan esim Kn kohdalla jatkuvasti). Täällä on joskus tarjottu sitä selitystä, että tuollaiset leveät vyöt ovat muodissa, mutta eipä niitä kauheasti näy. Työskentelen itse muotialalla ja juu, joskus jossakin kuvauksessa saattaa tuolla tuollainen vastaan, mutten kyllä mitenkään pitäisi sitä "tämän päivän kaikkialla näkyvänä muoti-ilmiönä".
Bn lantion kaari on sitäpaitsi todella kaunis ja nimenomaan kaareva, kun aika useasti miehillä sellainen suora, litteä 🥰😍
 
vierailija
Miksi mulla on sellainen muistikuva, että tuo vyö olisi bongattu myös jollain keikalla paidan alta, siis B oli nostanut käsiä ja siinä näkynyt, vaikka itse paita oli kiinni. Et onko se sit pelkkä "koriste", en tiedä.
 
vierailija
Miksi mulla on sellainen muistikuva, että tuo vyö olisi bongattu myös jollain keikalla paidan alta, siis B oli nostanut käsiä ja siinä näkynyt, vaikka itse paita oli kiinni. Et onko se sit pelkkä "koriste", en tiedä.
Sama muistikuva, oli jollain keikalla paidan alla. En kyllä yhtään muista, millä keikalla tämä olisi ollut, mutta syksyn aikana (lokakuussa?) varmaankin.
 

Yhteistyössä