Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tähän väliin kiinnostava tositarina. Viime viikolla vietin viimeksi aikaa miehen kanssa, jota kohtaan minulla on tunteita, ja hänen vaimonsa seurassa. Meillä oli oikein kivaa. Olin jonkin aikaa kuulostellut, että minulla ja ko. miehellä voisi olla jotain, mutta he olivat naimisissa ja olleet yhdessä yli 10 vuotta, niin en tietysti koskaan tehnyt mitään varsinaisia peliliikkeitä. Vaimokin oli kaverini, eikä minua haitannut viettää aikaa molempien kanssa. Toki kivempi olisi kaksistaan ko. miehen kanssa, mutta en koskaan kokenut mustasukkaisuutta vaimosta viettäessämme aikaa yhdessä (muuten olen kyllä kokenut, mutta en näissä tilanteissa).

No, tämän viikon alussa he erosivat. Tavallaan tuli ihan puun takaa, tavallaan ei yllättänyt yhtään. Ero ei liittynyt siis minuun, eikä se takaa minun kannaltani mitään, mutta no. Ihmisten elämäntilanteet eivät ole kiveen hakattuja.
❤
 
vierailija
Tähän väliin kiinnostava tositarina. Viime viikolla vietin viimeksi aikaa miehen kanssa, jota kohtaan minulla on tunteita, ja hänen vaimonsa seurassa. Meillä oli oikein kivaa. Olin jonkin aikaa kuulostellut, että minulla ja ko. miehellä voisi olla jotain, mutta he olivat naimisissa ja olleet yhdessä yli 10 vuotta, niin en tietysti koskaan tehnyt mitään varsinaisia peliliikkeitä. Vaimokin oli kaverini, eikä minua haitannut viettää aikaa molempien kanssa. Toki kivempi olisi kaksistaan ko. miehen kanssa, mutta en koskaan kokenut mustasukkaisuutta vaimosta viettäessämme aikaa yhdessä (muuten olen kyllä kokenut, mutta en näissä tilanteissa).

No, tämän viikon alussa he erosivat. Tavallaan tuli ihan puun takaa, tavallaan ei yllättänyt yhtään. Ero ei liittynyt siis minuun, eikä se takaa minun kannaltani mitään, mutta no. Ihmisten elämäntilanteet eivät ole kiveen hakattuja.
Viime viikolla teillä kaikilla oli niin mukavaa ja alkuviikosta he erosivat! En nyt oikein osta tätä tarinaa.
 
vierailija
Viime viikolla teillä kaikilla oli niin mukavaa ja alkuviikosta he erosivat! En nyt oikein osta tätä tarinaa.
Ei tarvitse uskoa, mutta kaikki mitä kirjoitin on 100 % totta. Mies sanoi tehneensä eropäätöksen viikkoa ennen kuin lähti, eli ilmeisesti hän oli tehnyt jo päätöksensä silloin kun vietimme aikaa yhdessä viime viikolla, enkä huomannut silloin mitään (huomasin kyllä edellisellä kerralla kun vietimme aikaa yhdessä pari viikkoa aiemmin jotain outoa heidän väleissään, mutta ajattelin, että heillä oli vain ollut riita aiemmin sinä päivänä).
 
vierailija
Ehkä ilmaisin itseäni huonosti. Lähinnä mikä on se mihin niinkuin tähtää. Mikä on se oma juttu kun nyt tuntuu tulevan vähä kaikkea. Mutta ehkä se sitten on se hänen juttu.
Minä ymmärrän hyvin, kun itsekin olen ihminen, jolla on paljon hyvin erilaisia kiinnostuksenkohteita ja joskus olen työmielessäkin tehnyt tosi erilaisia ja eri alojen juttuja samaan aikaan (yrittäjänä, ei toki useampaa palkkatyötä samalla).
 
vierailija
Jäikö sen leffan promoaminen nyt käytännössä enskariin? Oletettavasti jos leffasta olisi tullut vaikka joku myönteinen juttu myöhemmin tai jotain, niin Bojan olisi siitä somettanut, mutta eikö kellään kriitikolla tai blogaajalla tms ollut siitä mitään hyvää sanottavaa. :p
 
vierailija
Jäikö sen leffan promoaminen nyt käytännössä enskariin? Oletettavasti jos leffasta olisi tullut vaikka joku myönteinen juttu myöhemmin tai jotain, niin Bojan olisi siitä somettanut, mutta eikö kellään kriitikolla tai blogaajalla tms ollut siitä mitään hyvää sanottavaa. :p
En ihmettelisi, vaikka monellakin bloggaajalla olisi ollut hyvää sanottavaa SIITÄ kohtauksesta, mutta ehkä se ei leffana ole kovin ihmeellinen. Jos se on alun perin kuvattu tv-sarjaksi (kuten jostakin ymmärsin) ja sitten editissä päätettykin tehdä siitä kokopitkä leffa, niin en ihmettele, jos lopputulos ei ole vaikuttava.

Toki silti haluaisin nähdä sen ihan vaan Boitsun takia. 🥰
 
vierailija
En ihmettelisi, vaikka monellakin bloggaajalla olisi ollut hyvää sanottavaa SIITÄ kohtauksesta, mutta ehkä se ei leffana ole kovin ihmeellinen. Jos se on alun perin kuvattu tv-sarjaksi (kuten jostakin ymmärsin) ja sitten editissä päätettykin tehdä siitä kokopitkä leffa, niin en ihmettele, jos lopputulos ei ole vaikuttava.

Toki silti haluaisin nähdä sen ihan vaan Boitsun takia.
Siis en itsekään usko, että se on kummoinen tekele ollenkaan, mutta luulisi että joku olisi sanonut edes jotain Instagram-kelpoista. :) Vähän tuntuu oudolta, kun koko leffa vain unohdetaan tyystin heti.
 
vierailija
Kyllä sitä on maailmassa niin paljon ihmeellisimpiäkin asioita tapahtunut kuin tuollaista
No sanopa muuta. (Ja siis syyt eroon olivat olleet olemassa todennäköisesti 10 vuotta ja minäkin tiesin niistä paljon, mutta itsekin yllätyin paljon, että se tapahtui juuri nyt. Siksi sanoin, että tavallaan tuli täysin puun takaa ja tavallaan ei yhtään yllätys.)

ap
 
vierailija
Jäikö sen leffan promoaminen nyt käytännössä enskariin? Oletettavasti jos leffasta olisi tullut vaikka joku myönteinen juttu myöhemmin tai jotain, niin Bojan olisi siitä somettanut, mutta eikö kellään kriitikolla tai blogaajalla tms ollut siitä mitään hyvää sanottavaa.
Ja taisi lässähtää se ulkomaan levitykseen saaminen, minusta siitäkin oli puhetta joskus aikaisemmin. Edelleen haluaisin nähdä tuon leffan jostain, jos sen voisi vaikka vuokrata.
 
vierailija
Minä ymmärrän hyvin, kun itsekin olen ihminen, jolla on paljon hyvin erilaisia kiinnostuksenkohteita ja joskus olen työmielessäkin tehnyt tosi erilaisia ja eri alojen juttuja samaan aikaan (yrittäjänä, ei toki useampaa palkkatyötä samalla).
Joo minulle tuo ei ole ainakaan mikään ongelma, että K touhuaa monia juttuja samaan aikaan, miksi olisi? Ei joku of kuvaaminen syö pois Kärpän antia musiikintekijänä ja esiintyjänä ja niin poispäin.
 
vierailija
Viime viikolla teillä kaikilla oli niin mukavaa ja alkuviikosta he erosivat! En nyt oikein osta tätä tarinaa.
Mä uskon! Mun kaverille tuli miehen eroilmoitus yllätyksenä pari päivää kivojen synttärijuhlien jälkeen. Toinen pari, joka on eroamassa, oli meillä kylässä ennen joulua, mutta ei heidän käytöksestään mitään olisi ulkopuoliset (muut vieraat) voineet päätellä. Kukaan ei tiedä mitä toisten parisuhteessa tapahtuu suljettujen ovien takana.
 
vierailija
Ja taisi lässähtää se ulkomaan levitykseen saaminen, minusta siitäkin oli puhetta joskus aikaisemmin. Edelleen haluaisin nähdä tuon leffan jostain, jos sen voisi vaikka vuokrata.
Joko se tulee ulkomaanlevitykseen tai se päätyy nettiin laittomasti telkkarista, DVD:ltä tai leffateatterissa kuvattuna ja joku tekstittää sen. Joka tapauksessa kaikkiin vaihtoehtoihin paitsi leffateatterissa kuvattu menee varmaan suht reilusti aikaa.
 
vierailija
Siis en itsekään usko, että se on kummoinen tekele ollenkaan, mutta luulisi että joku olisi sanonut edes jotain Instagram-kelpoista. :) Vähän tuntuu oudolta, kun koko leffa vain unohdetaan tyystin heti.
Sen perusteella, mitä siitä nyt näkyi, niin ei ehkä kovin ihmeellinen. Ja Bojan taisi kyllä olla elokuvan suurin vetonaula. Ei ehkä alunperin olisi ollut, kun ei kuvausten aikana ollut vielä kansainvälisesti tunnettu, mutta nyt tämän päivän valossa, niin tuo elokuva ei olisi kyllä noussut minkään ulkomaan tietoisuuteen ilman Bojania.
 
vierailija
Hyvä, ollaan edes täällä vastailematta trolleille. Pohtikoon itsekseen, miksei kukaan ole samaa mieltä heidän kanssaan.

Ja kiitos tuosta Boitsu-postauksesta! Saatoin viettää muutaman hetken sen kanssa...
 

Yhteistyössä