Kuinka paljon itseäsi vanhemman kanssa voisit harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä laitan sut Lispetti nyt joksikin aikaa estoon.
Mä en jaksa lukea sun ylioptimistista lässynläätäsi, oli aihe mikä tahansa.
Mä en jaksa sun loukkaavia nauruhymiöitäsi ja sit kun sulle jostain asiasta sanoo, heittäydyt tietämättömäksi.

Opettele viestimään suoraan. Ole kerrankin OIKEASTI vakava.

Olet toka jonka laitan estoon tällä palstalla: eka oli m1es, mulla meni kuppi nurin siihen tsainakuvien tuputtamiseen, joka lähenteli häirintää jo.

Molemmilla seksuaalisuus jyrää muut, tärkeämmät arvot.

@Echo

Näyttää siltä että olet vihainen minulle. Mitäpä jos ottaisit pienen aikalisän minusta.🤷‍♀️
Jatka sitten keskustelua kun olet rauhoittunut?

Näitä sinun (aiheettomia) ryöpytysyrityksiä on tullut monia viimeaikona, mutta ne eivät mene maaliin. Turhaa energian tuhlausta sinulta siis?

Mä en jaksa sun loukkaavia nauruhymiöitäsi ja sit kun sulle jostain asiasta sanoo, heittäydyt tietämättömäksi.

Olet toka jonka laitan estoon tällä palstalla: eka oli m1es, mulla meni kuppi nurin siihen tsainakuvien tuputtamiseen, joka lähenteli häirintää jo.

Hienoa, tässä oltiin samaa mieltä (sama ajatus, että vedät henkeä).❤ Meillä on siis vielä toivoa.😁

Palataan ehkä myöhemmin. Kaikkea hyvää sinne teidän torppaan. Pysykää terveinä ja voikaa hyvin.❤

Arvailen että stuidu-setiksen poikuuden vei meidän kaverusten lohestusreissulla Lappiin Porissa diskossa poiketessa 25-30 v vanhempi nainen, siis yöllä kotonaan . Kaverit sai yöpyä teltassa, setis lakanoiden välissä kuuman puuman kanssa 🥰

Tänään tuo ei kyllä enää kävisi, ikäeron pitää nyt olla toisinpäin 🤭

• Haha
Reactions: Lispetti

Kas, Lissu on päässyt mukaan meidän harvojen ja valittujen klubiin. :giggle: Mutta eikö Paulakin ollut estolistalla aikanaan?

Hieman tarkennusta noihin Lissun muistelujen paheksuntaan: se, että mies harrastaa seksiä 14-vuotiaan kanssa, ei tee hänestä pedofiilia. 14-vuotiaalla kun kuukautiset ovat kyllä alkaneet.
Järkevää tuo ei silti ole (mutta järjettömät lisääntyvät ja täyttävät maan).
Echolle (taas) muistutus Marian iästä Jeesuksen syntyessä, nykytutkimuksen mukaan hän oli todennäköisesti 14-vuotias.

• Tykkää
Kas, Lissu on päässyt mukaan meidän harvojen ja valittujen klubiin. :giggle: Mutta eikö Paulakin ollut estolistalla aikanaan?

Hieman tarkennusta noihin Lissun muistelujen paheksuntaan: se, että mies harrastaa seksiä 14-vuotiaan kanssa, ei tee hänestä pedofiilia. 14-vuotiaalla kun kuukautiset ovat kyllä alkaneet.
Echolle (taas) muistutus Marian iästä Jeesuksen syntyessä, nykytutkimuksen mukaan hän oli todennäköisesti 14-vuotias.
Kumpaako siteeraat, Raamattua vai Koraania? Raamatussa ei ole yhtään, siis yhtään vanhan kävyn ja teinitytön välistä avioliittoa. Suurin ikäero taisi olla Aabrahamilla ja Saaralla ja heilläkin se oli 8-10 v.

Kas, Lissu on päässyt mukaan meidän harvojen ja valittujen klubiin. Mutta eikö Paulakin ollut estolistalla aikanaan?

• Haha
Reactions: m1es ja setis
vierailija
Mun mielestä sun pitäisi Echo ehkä itse pitää palstalta taukoa, koska välillä tunnut suorastaan sekoavan, kuten ent. pääministeriä koskevissa asioissa. Kokeile ihan itsesi takia, miltä tuntuu olla kirjoittelematta ja lukematta täällä (ja muuallakin) vähän aikaa.

Veikkaan, että rauhoitut. Olen itsekin pyrkinyt vähentämään asioita, joista ei tule hyvä olo, vaikka ensin vaikuttaa, että on kivaa.

Kai sä muistat oman tyttäresi innostaa panemaan 15-vuotiaana 40-vuotiaan äijän kanssa? :unsure:

Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Mun mielestä sun pitäisi Echo ehkä itse pitää palstalta taukoa, koska välillä tunnut suorastaan sekoavan, kuten ent. pääministeriä koskevissa asioissa. Kokeile ihan itsesi takia, miltä tuntuu olla kirjoittelematta ja lukematta täällä (ja muuallakin) vähän aikaa.

Veikkaan, että rauhoitut. Olen itsekin pyrkinyt vähentämään asioita, joista ei tule hyvä olo, vaikka ensin vaikuttaa, että on kivaa.
Mä älähdän niissä asioissa, joissa mennään vaarallisilla vesillä. Rajapinnoilla, joissa aletaan lipsua hyvistä periaatteista.

Se että ei nähdä Sannan kuoren läpi, on pöljää.
Se että hehkutetaan groomaajalta saatua seksiä, on pöljää ja vaarallista.

Jokainen voi sanoa "en minä oikeasti haksahda, pysyn aina järkevänä", mutta tarpeeksi kauan kun palstalähmäkkeet M1es&Setis kehuvat nuorta lihaa ja aivan kujalla oleva Lispe kujertaa samaa, niin se alkaa vaikuttaa ihmisiin.
"Onko se groomaus sittenkään niin paha asia?"

Maailmalla ja Suomessa riittää muutenkin ihmisiä, jotka olisivat tuputtamassa "turvallista ja kaunista aikuisen tuomaa seksiopetusta ja käytännössä kehoon tutustumista lapsille ja nuorille".
Semmoista ei tarvita yhtään lisää.

Musta ei muutu valkoiseksi, vaikka siitä kuinka kauniilla ja lempeillä sanoilla lepertelisi.

• Vau!
Mä älähdän niissä asioissa, joissa mennään vaarallisilla vesillä. Rajapinnoilla, joissa aletaan lipsua hyvistä periaatteista.

Jokainen voi sanoa "en minä oikeasti haksahda, pysyn aina järkevänä", mutta tarpeeksi kauan kun palstalähmäkkeet M1es&Setis kehuvat nuorta lihaa ja aivan kujalla oleva Lispe kujertaa samaa, niin se alkaa vaikuttaa ihmisiin.

Maailmalla ja Suomessa riittää muutenkin ihmisiä, jotka olisivat tuputtamassa "turvallista ja kaunista aikuisen tuomaa seksiopetusta ja käytännössä kehoon tutustumista lapsille ja nuorille".

Musta ei muutu valkoiseksi, vaikka siitä kuinka kauniilla ja lempeillä sanoilla lepertelisi.
Sinä jotenkin oudosti käsität asioita väärin ja sitten kerrot näistä omista oudoista luuloistasi ja johtopäätöksistä totuutena.🤷‍♀️

Jos on epäselvää niin kannattaa aina kysyä. Minä en itsestäänselvyyksiä aikuiselle ihmiselle selvitä jatkossakaan.

SUOMI JOHTAA 0-2!!!!💪🥳

vierailija

Ei sun älähtämisilläsi ole mitään merkitystä täällä eikä varsinkaan aikuisten tekemisiin liittyen. No tässä tapauksessa oli kyse Lissusta lapsena/nuorena, mutta mennyt on mennyttä. Itsekin sitä ensin kauhistelin, mutta sitten pysähdyin miettimään, miksi niin pääsi käymään ja olen iloinen, että hän selvisi ilman, että mitään pahaa tapahtui, siis oikeasti. Olen itsekin ottanut elämässäni riskejä, tosin jo täysi-ikäisenä, ja voin ajatella näin jälkikäteen joistakin asioista, että varomattomasti tuli tehtyä.

Voit älähtää omille lapsillesi ja kasvattaa heitä, mutta aikuisten ja varsinkin tuntemattomien ihmisten tekemisille et voi mitään, joten miksi suotta vaivata päätä niillä ja tuntea kenties jopa ahdistusta ja suuttumusta.

• Tykkää
Ei sun älähtämisilläsi ole mitään merkitystä täällä eikä varsinkaan aikuisten tekemisiin liittyen. No tässä tapauksessa oli kyse Lissusta lapsena/nuorena, mutta mennyt on mennyttä. Itsekin sitä ensin kauhistelin, mutta sitten pysähdyin miettimään, miksi niin pääsi käymään ja olen iloinen, että hän selvisi ilman, että mitään pahaa tapahtui, siis oikeasti. Olen itsekin ottanut elämässäni riskejä, tosin jo täysi-ikäisenä, ja voin ajatella näin jälkikäteen joistakin asioista, että varomattomasti tuli tehtyä.

Voit älähtää omille lapsillesi ja kasvattaa heitä, mutta aikuisten ja varsinkin tuntemattomien ihmisten tekemisille et voi mitään, joten miksi suotta vaivata päätä niillä ja tuntea kenties jopa ahdistusta ja suuttumusta.
"Hän selvisi ilman että mitään pahaa tapahtui?" For real?

Mun mielestä tapahtui. On ihan eri asia jos sekstaa teininä samanikäisen kans, kuin jonkun pervon.

Mun mielestä tapahtui. On ihan eri asia jos sekstaa teininä samanikäisen kans, kuin jonkun pervon.
Nuorena tulee tehtyä vaikka ja mitä, etenkin kun kukaan ei katso perään.

Mitä opimme tästä? Pidetään hyvää huolta meidän rakkaista lapsista ja ohjataan heitä.👍

Mutta hyvä myös ymmärtää se, että vaikka jotakin käy niin kaikesta selvitään niin kauan kuin henki pihisee. Kunhan vain osaa selvitellä asiat ja mennä eteen päin.

vierailija

No jos hän kokee, ettei tullut hyväksikäytetyksi, ja hänelle ei esim, tehty väkivaltaa, eikä tapahtuneesta jäänyt hänelle traumoja tai ainakin hän on asiat itsensä kanssa käsitellyt ja on nyt sinut menneen kanssa, niin mitäs sitä enempää jauhamaan. Näin mä näen asian ja jos hän sanoo näin, niin emme sille mitään mahda JA lisäksi kun hän nyt itse vanhempana haluaa, ettei omille lapsilleen tapahtuisi samanlaista. Se on kasvamista, omien virheiden myöntämistä ja kuten hän itse ilmaisi asian, itselleen anteeksi antamista.

Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin todella pahoista jutuista on joutunut lukemaan, mitä kaikkea hakoteillä oleville nuorille voi tapahtua ja tapahtuu. Kuten nyt viimeisimpänä 15-vuotias poika, jonka aikuinen surmasi.

Lissu on hengissä ja hän on rakentanut oman näköisensä elämän ja on rakastava perhe. En näe, että vuosien takaista tapahtumaa enää kannattaisi sen enempää vatvoa, jos se ei itseä vaivaa.

vierailija
Nuorena tulee tehtyä vaikka ja mitä, etenkin kun kukaan ei katso perään.

Mitä opimme tästä? Pidetään hyvää huolta meidän rakkaista lapsista ja ohjataan heitä.
Näin just. Mä olin nuorena aika ujo ja arkakin, mutta kun muutin ulkomaille, niin pistin tuulemaan vähän liikaakin. Oma jälkikasvuni on paljon järkevämpi kuin minä samassa iässä.

• Tykkää

Sinä näet tuon nuoren lihan kovin vanhojen lasien läpi. Jos minä hehkutan 25-vuotiaita tai Setis 35-vuotiasta Annieta, ei ole kysymys lapsista vaan aikuisista naisista.

Kumpaako siteeraat, Raamattua vai Koraania? Raamatussa ei ole yhtään, siis yhtään vanhan kävyn ja teinitytön välistä avioliittoa. Suurin ikäero taisi olla Aabrahamilla ja Saaralla ja heilläkin se oli 8-10 v.
Lue myös ne poistetut osiot apogryfeistä.
On siellä esim. Josefin ja Marian välinen liitto.
Josef oli naimisissa jo ennen Mariaa ja hänellä oli useita (6?) lasta ennen Jeesusta, he siis olivat Jeesuksen sisar- ja velipuolia. Ei välttämättä ihan yhdeksänkymppinen mutta iäkäs ja kunnioitettu, juuri siksi hänen valittiin Marian puolisoksi. Koska teini-ikäisen naisten avioituminen oli normi Lähi-idässä myös 2000 vuotta sitten, ei asiaa tietenkään hämmästelty. Ei raamatussa taida löytyä monista muistakaan itsestäänselvyyksistä kertomuksia?

Vaikka et katolisia kristittyjä arvostakaan, on heillä kuitenkin hieman alkuperäisempää tietoa kuin sinulla.

Naispappi Päivi Vähäkangas. selittää asioita sinullekin.

Viimeksi muokattu:
No jos hän kokee, ettei tullut hyväksikäytetyksi, ja hänelle ei esim, tehty väkivaltaa, eikä tapahtuneesta jäänyt hänelle traumoja tai ainakin hän on asiat itsensä kanssa käsitellyt ja on nyt sinut menneen kanssa, niin mitäs sitä enempää jauhamaan. Näin mä näen asian ja jos hän sanoo näin, niin emme sille mitään mahda JA lisäksi kun hän nyt itse vanhempana haluaa, ettei omille lapsilleen tapahtuisi samanlaista. Se on kasvamista, omien virheiden myöntämistä ja kuten hän itse ilmaisi asian, itselleen anteeksi antamista.

Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin todella pahoista jutuista on joutunut lukemaan, mitä kaikkea hakoteillä oleville nuorille voi tapahtua ja tapahtuu. Kuten nyt viimeisimpänä 15-vuotias poika, jonka aikuinen surmasi.

Lissu on hengissä ja hän on rakentanut oman näköisensä elämän ja on rakastava perhe. En näe, että vuosien takaista tapahtumaa enää kannattaisi sen enempää vatvoa, jos se ei itseä vaivaa.
Ei hyväksikäytetyksi tuleminen ole uhrin _kokemusmaailmasta_ kiinni. Se teko on aina absoluuttisesti väärin.

Yhteistyössä