vierailija
Mikä on ollut kokemasi asia mikä on ensi kertaa herättänyt sinun seksuaalisia tunteita, eli seksuaalista heräämistä?
Oli ihanan mielenkiintoinen kertomus minkä edellinen kertoja halusi kertoa ja mitä oli päässyt kokemaan, olinsimpa silloin ollut mukana, mutta jo lukeminen sai aikaan hyvän kiihottuneen tunteen.Oltiin poikien kanssa naapurin piha alueella, naapurin aikuinen tytär kulki pitkään vaaleaan alushameeseen pukeutuneena piha alueella, alushame oli ohut hyvin läpinäkyvä, tumman naisen voimakas pimppikarva kolmio näkyi hyvin vaatetuksen läpi, olin ehkä noin kymmenen ikäinen, mutta voi sitä tunnetta mitä siinä hetkessä koin se oli kuin sähkövirta olisi kulkenut kehoni lävitse, en olut koskaan aikaisemmin kokenut mitään sellaistä seksuaalisesti kiihottavaa tilanetta mikä sai aikaan nuoren pojan seksuaalisten tunteiden heräämisen ja mielen kiinnon. Ei päässyt naapurin tytär koskaan tietämään minkä kiihottavan hekullisen hetken hän tietämättään antoi minun siinä hetkessä kokea mikä on kantanut mukana vuosien ajan.
Joskus osuu oikeaan aikaan paikalle, olin saapunut uimarannalle ja huomasin miten eräs naishenkilö tuli vedestä rannalle, katsoin kaksikertaa hänellä oli uima asuna ihanat valkoiset pitsirintsikat ja pitsipöksyt, voi miten ihana oli tämä hänen uima asunsa oli minun silmään, harvoin pääsee näkemään yleisellä uimarannalla tälläistä, oli aivan napakymppi.Kesäaikaan näkee usein miten jonkun tissit kävelyn tahdissa pompottaa tai tärähtelee, koen näkemäni hyvin kiihottavan seksikkäänä, mitä ohuempi vaate sitä voimakkaampin tissien liike tulee esille, riippuu jonkin verran kävely tyylistä ja myös minkälaiset tissiliivit paidan tai puseron alla on.
No kun leikittiin naapurin tyttöjen kanssa lääkärileikkejä (oltiin 10-13v)
Oli teltta pihassa ja siellä oli vastaan otto
Ja kyllähän piti tyttöjen alapääkin tutkia
ja hentokarvoitushan alkoi orastaan tulevan naisen pimpsassa
ja pienen pienet rinnat
Aika myöseen mennyt ennen kuin sait ensimmäisen kiihottavan kokemuksen???Olin kerran käymässä fysiaterepeutin vastaan otolla tehtiin jotain jumppa harjoitteita, tytöllä oli napitettu paitapusero josta pari ylintä nappia oli auki, vähän väliä nuoret kiinteät tissit vilahteli joita ei voinut olla näkemättä, ei ollut hänellä rintsikoita paidan alla, oli tosi kiihottava jumppatuokio.
Ihanaa luettavaa. Olen kateellinen sinulle. Olisin kyllä itse myös halunnut kokea saman.70 - luvulla ollessani 10 + vietin saaristossa suvun kesäpaikassa kaksi viikkoa äidin siskon ja hänen maarianhaminalaisen ystäväsä Saran kanssa, he olivat noin kolmevitosia ja molemmat estotonta sorttia. Siihen aikaan en paljon ymmärtänyt niistä asioista, mutta Saran olemus herätti minussa minussa jotain uutta. Hän käytti kirkkaanpunaista huulipunaa ja samanväristä kynsilakkaa sormien ja varpaankynsiin mitä ensimmäiseksi ihailin. Eka päivästä asti saunottiin yhdessä ja sain ihailla kahden aikuisen naisen ihanaa olemusta. Sara oli vaaleahkoverikkö joka oli sheivannut pillunsa karvattomaksi ja äitini sisko oli ruskeaverikkö jonka pillunkarvat olivat tummat. Sain nauttia kahden aikuisen naisen alastomuudesta, äitini siskolla oli hieman isommat rinnat kuin Saralla. Päivät kuluivat alasti auringonotossa peitteen päällä kalliolla, eräänä iltapäivänä äitini sisko nousi ja sanoi hakevansa juotavaa, jäin Saran kanssa kahden ja muistan kuinka yllättäen hän sanoi minulle että oletko vielä nähnyt miltä naisen pillu näyttää ? vastausta odottamatta hän maatessaan selällään levitti reitensä ja sanoi että saat katsoa jos haluat, nousin polvilleni ja katsoin hänen karvatonta auringovoiteista pilluaan. En unohda tapahtumaa koskaan.
Kun runkasin ja ajattelin että joku annaa minulle piiskaa!Mikä on ollut kokemasi asia mikä on ensi kertaa herättänyt sinun seksuaalisia tunteita, eli seksuaalista heräämistä?