Kuinka paljon itseäsi vanhemman kanssa voisit harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä kehut että nautit seksistä sen äijän kanssa.
Moni sen sijaan häpeäisi tulleensa groomaajan huijaamaksi, ja työstäisi asioita terapiassa.

Vaikka olisi mikä hellä 40-v
hurmuri ollut mua 15-vuotiaana "opettamassa seksin saloihin", niin häpeäisin menneeni mukaan sairaan hyväksikäyttäjän pauloihin.

Ja sellaisia teinityttöjä pidettiin äärimmäisen säälittävinä ressukoina, jotka seukkas esim.opensa kanssa. Ne ei oo normaaleja vaan hakevat jotain isän korviketta.

Sillä ei ole mitään väliä, nauttiko siinä molemmat. Mäkin voisin nauttia pankkiryöstöstä tai LSD-tripistä, mutta en toteuta, koska ei kaikki nautinto ole oikein.
En minä häpeä. Sen vuoksi kai kasvoinkin ihan normaaliksi itsestäni arvostavaksi ihmiseksi.🤷‍♀️

Olen käynyt asiat läpi rehellisesti, antanut anteeksi ja mennyt eteen päin.

En näe mitään syytä alkaa valehtelemaan vain sen vuoksi että sinun mielestä minun kuuluu olla jotakin mieltä/tuntea jotakin mitä en tunne.

Ei kannata painottaa teinin vastuuta, kyllä se vastuu on vanhemmalla.

• Vau!
Reactions: Echo
vierailija
En minä häpeä. Sen vuoksi kai kasvoinkin ihan normaaliksi itsestäni arvostavaksi ihmiseksi.🤷‍♀️

Olen käynyt asiat läpi rehellisesti, antanut anteeksi ja mennyt eteen päin.

En näe mitään syytä alkaa valehtelemaan vain sen vuoksi että sinun mielestä minun kuuluu olla jotakin mieltä/tuntea jotakin mitä en tunne.
Creepy voin olla mutta en ole koskaan tarkoittanut sinulle mitään pahaa tai ikävää.

vierailija
Tälläkin siunaantui urheilijoita 2/3. Olen aina ollut sitä mieltä, että hyvin monet hölmöt asiat jää tekemättä kun laittaa lapset harrastamaan ahkerasti. Se on vanhempien velvollisuus katsoa, että lapset käyttävät aikansa järkevästi/hedelmllisesti. Ja muutenkin valvoa: turvallisuus, koulutus, ravinto, liikunta ja henkinen vointi etc.

Tuo harrastaminen (ohjattu järkevä tekeminen) tulisi laittaa lapsille jopa pakolliseksi, jos minulta kysytään!

Meidän perheessä on aika paljon painotettu sellaista, että etenkin teini-iässä nuoret saattavat hölmöillä - jos joku asia tuntuu tässä herkässä iässä väärältä niin jättäkää tekemättä! Teolla voi olla pitkät seuraamukset: jos näpistät/vandalisoit yms. ja jäät kiinni - jää mahd. muun muassa osa duuneista saamatta.
Olen itse ollut sellaisissa töissä, että sinne ei olisi ollut mitään asiaa rikosrekusterin tai jonkin merkinnän kanssa (pankki/puolustusvoimat jne).

Hyvin ollaan pärjätty. Fiksuja liikunnallisia lapsia ovat - 16v, 17v ja 21v. Eivät käytä päihteitä, röökaa tai tee tyhmiä.

Ihana tuo sinun poika!
Täälläkin pojasta kuoriutui ”kovisvaiheen” jälkeen melkoinen hillitty muka-aikuinen hurmuri, mutta ihanaa se on välillä kuulla kun huhuilee mamaa ja pyytää apua jossakin.
👍😍

Ne on niin kullanmuruja vaikka välillä hermoja kiristää 😍 Tuossa juuri mun nuorukainen keksi, miten hieno hiustenkuivaaja mulla ja isosiskollaan on käytössä ja siinä on sellainen lisäosa, jolla saa yritettyä laittaa hiuksia tavalla, joka nyt on hänen mukaansa hienoa. Just tuossa sitä kokeili ja tuli niin iloisena näyttämään, että sai föönattua sillä haluamansa lopputuloksen ❤ Joo kyllä sitä mamaa huudellaan vielä yhteen sun toiseen asiaan ja saa näin ollakin ja se on ihanaa se 😘

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ja Lissu oikeasti: mä en enää ota todesta melkein mitään mitä sä kirjoitat tällä palstalla.

Sä olet niin vietävissä oleva ihminen.
Olet sen ikäinen ihminen että olisi aika alkaa harjoitella hyväksymään, että on asioita joita et mahdollisesti ymmärrä, eivätkä kaikki ihmiset ajattele/tee kuten sinä.

Ihan turhaan mielestäni nykyään suutut vähän joka asiasta.😦

En minä ainakaan olisi kovin mielissäni jos itseni ikäinen mies löytyisi 15-vuotiaan tyttäreni vierestä. Mutta Lissun mielestä se ois vaan ihanaa ja opettavaista
Miksi sinä sait käsityksen että tuo olisi minun mielestä oikein?
Minähän kirjoitin että ei ole oikein.🤷‍♀️ Vaikka minulle tilanne oli win-win.

Se, että minä olen selviytynyt monesta ja jaan kokemuksiani, voi antaa joillekin apua/voimia - selvitä/selvitellä tai auttaa ymmärtämään vaikka itse ei ole asioita kokenut.

Missään nimessä ei pidä alkaa valehtelemaan itselleen tai muille sosiaalisen paineen vuoksi, enkä niin ikinä tekisikään, koska en ole vietävissä - vaan tulee olla rehellinen, ymmärtää, käsitellä, antaa anteeksi ja mennä eteen päin. Vaikeuden voi ja pystyy kääntämään voitoksi, eikä menneen kannata koskaan antaa määritellä itseään.

vierailija

Se, että minä olen selviytynyt monesta ja jaan kokemuksiani, voi antaa joillekin apua/voimia - selvitä/selvitellä tai auttaa ymmärtämään vaikka itse ei ole asioita kokenut.

Missään nimessä ei pidä alkaa valehtelemaan itselleen tai muille sosiaalisen paineen vuoksi, enkä niin ikinä tekisikään, koska en ole vietävissä - vaan tulee olla rehellinen, ymmärtää, käsitellä, antaa anteeksi ja mennä eteen päin. Vaikeuden voi ja pystyy kääntämään voitoksi, eikä menneen kannata koskaan antaa määritellä itseään.
Saiko se mies sinut laukeamaan ja missä "tapaamiset" tapahtui?

vierailija
Minähän kirjoitin että ei ole oikein. Vaikka minulle tilanne oli win-win.

👍

On viisasta oppia virheistään ja perata asioita jälkeenpäin. Kuten aiemmin totesin, olet selviytynyt hienosti.

vierailija
Haepa kiskalta vaikka joku kiva lehti itsellesi ja anna aikuisten keskustella täällä kypsien aikuisten tapaan.
Ei kiinnosta pätkääkään lehdet missä keski-ikäiset miehet nai 15-vuotiaita tyttöjä. Sensijaan nuorempana (täysi-ikäisenä) teeskentelin eri chateissa tuonikäistä tyttöä ja seurasin mielenkiinnolla mitä ehdotuksia aikuiset miehet teki. Osa tiesi tekevänsä väärin ja tosiaan suunnitteli tapaamista niin ettei ulkopuoliset saisi tietää. Aika usein olisi pitänyt mennä miehen ehdoilla. Siinä mielessä kiinnostaa mitä hoitoa noi sitten antaa kun oikeasti pääsee panemaan. Arvaan että ne keskittyy lähinnä itseensä.
Jatkoin hommaa kunnes oma mielenterveys olisi kärsinyt. En oikein suosittele sitä kenellekään. Uteliaille löytyy matskua Paulin pelivideoista ja MOT-jakso Saalistajat verkossa.

vierailija
Ei kiinnosta pätkääkään lehdet missä keski-ikäiset miehet nai 15-vuotiaita tyttöjä. Sensijaan nuorempana (täysi-ikäisenä) teeskentelin eri chateissa tuonikäistä tyttöä ja seurasin mielenkiinnolla mitä ehdotuksia aikuiset miehet teki. Osa tiesi tekevänsä väärin ja tosiaan suunnitteli tapaamista niin ettei ulkopuoliset saisi tietää. Aika usein olisi pitänyt mennä miehen ehdoilla. Siinä mielessä kiinnostaa mitä hoitoa noi sitten antaa kun oikeasti pääsee panemaan. Arvaan että ne keskittyy lähinnä itseensä.
Jatkoin hommaa kunnes oma mielenterveys olisi kärsinyt. En oikein suosittele sitä kenellekään. Uteliaille löytyy matskua Paulin pelivideoista ja MOT-jakso Saalistajat verkossa.
"Uran" huippu taisi olla kun sain eräännsaalistajan ajamaan turhaan 40 kilometriä tapaamaan. Ketään ei tietty ollut vastassa. Tyyppi suuttui, lähti ajamaan kotiin mutta joutui vesiliirtoon ja päätyi tien ojaan. Riehui sitten mesessä aikansa samalla kun litkin Napoleonia niitä viestejä lukien.

Oot sä semmonen v-tunmoinen kieputtelija.

"Nautin groomaajan otteista ja win-win, en häpeä".
Vs. "Olen työstänyt vaikeita kokemuksia ja olen kypsempi ja välttelen pahoja ihmisiä."

Pistä viestintäsi kuntoon.

Sä puhut usein päinvastaista ja taidat oikein nauttia siitä kun saat muka-viattomana ensin porukan kuohuksiin. (No, provosointi ja epärehellisyys on sulla verissä)
Sit kun asiaa selvittää, niin "hups en ollukaan ihan sitä mieltä".

Viimeksi muokattu:
  • Haha
-Lissu:
"Ukrainaan saatava rauha, lässynlää".

...sit kun asiaa kieputetaan ja kysellään, niin sulle ei käy rauha Ukrainan ehdoilla vaan jonkun muun.

-Lissu:
"Valtamedia on paha ja mätä jne"

....Sit kun udellaan asiasta, niin valtamedia on jopa sun mielestä joskus oikeassakin.

-Lissu:
"Vain carnivore on paras".

...Sit kun asiaa kyselee, niin paljastuu, että syöt kasviksiakin. Sekaruokavalio.

-"Varastan joulukuusia".
Mutta et varastakaan, vai kuinka se meni.

• Haha
Se sanamuoto jolla groomaajan uhriksi joutunut kertoo siitä aikuisena (järkiintyneenä), on:

"Olin nuori ja eksyksissä, ja 40-v.mies sai houkuteltua minut seksiin. Hävettää sanoa että nautin siitä ja olin itsekin aloitteellinen koska olin hukassa ja kaipasin aikuisen miehen huomiota ja kehuja, mutta jälkikäteen tajusin että olin kenties pedofiilin uhri. "

Groomaajan uhri ei TODELLAKAAN kirjoita:
"-Nautin siitä. Piste.
-Win-win."

Sit kun joku ihmettelee sun kirjoituksiasi, niin sit sieltä vastahakoisesti jaksat kirjoittaa "noo olihan se vähän väärin..."

• Haha
Oot sä semmonen v-tunmoinen kieputtelija.

"Nautin groomaajan otteista ja win-win, en häpeä".
Vs. "Olen työstänyt vaikeita kokemuksia ja olen kypsempi ja välttelen pahoja ihmisiä."

Pistä viestintäsi kuntoon.

Sä puhut usein päinvastaista ja taidat oikein nauttia siitä kun saat muka-viattomana ensin porukan kuohuksiin. (No, provosointi ja epärehellisyys on sulla verissä)
Sit kun asiaa selvittää, niin "hups en ollukaan ihan sitä mieltä".
Jos sinulla on jotakin epäselvää tai et ymmärrä jotakin niin kysy?

Vai, ymmärrätkö asiat mielummin tahallaan väärin jotta pääset ripittämään ihmisiä?🤔

-Lissu:
"Ukrainaan saatava rauha, lässynlää".

...sit kun asiaa kieputetaan ja kysellään, niin sulle ei käy rauha Ukrainan ehdoilla vaan jonkun muun.

-Lissu:
"Valtamedia on paha ja mätä jne"

....Sit kun udellaan asiasta, niin valtamedia on jopa sun mielestä joskus oikeassakin.

-Lissu:
"Vain carnivore on paras".

...Sit kun asiaa kyselee, niin paljastuu, että syöt kasviksiakin. Sekaruokavalio.

-"Varastan joulukuusia".
Mutta et varastakaan, vai kuinka se meni.
Otin kuusen oksia, en koko kuusta.😏

Jos joku 15-v. on joutunut 40-v.groomaajan uhriksi, niin siinä ei ole pätkän vertaa väliä, onko se tyttökin halunnut sitä.
Vastuu on AINA aikuisella. Ja en kehuisi sanaakaan jos olisin jonkun pervon hiplaamaksi joutunut 15-vuotiaana.

Hyvännäkösiä tyttöjä on joka yläasteella, mutta onneksi suurin osa hyvännäkösistä ei mene vanhojen äijien mukaan, koska heillä on itsekunnioitus ja järki.

Jos sinulla on jotakin epäselvää tai et ymmärrä jotakin niin kysy?

Vai, ymmärrätkö asiat mielummin tahallaan väärin jotta pääset ripittämään ihmisiä?🤔
Ei, vaan sinä opettelet kirjoittamaan suoraan.

Et sä voi laittaa muita kyselemään ja pyytämään selvitystä, se on itsekästä.

En mäkään voi kirjoittaa "tekisi mieleni varastaa Stockalta jotain", ja sit 5 palstalaisen ihmettelevän viestin jälkeen vaivautuisin kertomaan "niin en mä nyt oikeasti..."

• Vau!
Jos joku 15-v. on joutunut 40-v.groomaajan uhriksi, niin siinä ei ole pätkän vertaa väliä, onko se tyttökin halunnut sitä.
Vastuu on AINA aikuisella. Ja en kehuisi sanaakaan jos olisin jonkun pervon hiplaamaksi joutunut 15-vuotiaana.

Hyvännäkösiä tyttöjä on joka yläasteella, mutta onneksi suurin osa hyvännäkösistä ei mene vanhojen äijien mukaan, koska heillä on itsekunnioitus ja järki.
Olin seikkailija, eikä minulla ollut valvontaa.

Tietenkin vastuu on aikuisella, mutta
en edelleenkään siltikään ala valehtelemaan, ettenkö olisi nauttinut joka ikisestä hetkestä tuon vanhemman miehen kanssa.
Eikä sitä tarvitse hävetä.

Ei, vaan sinä opettelet kirjoittamaan suoraan.

Et sä voi laittaa muita kyselemään ja pyytämään selvitystä, se on itsekästä.

En mäkään voi kirjoittaa "tekisi mieleni varastaa Stockalta jotain", ja sit 5 palstalaisen ihmettelevän viestin jälkeen vaivautuisin kertomaan "niin en mä nyt oikeasti..."
Olet niin mustavalkoinen, että on ihan sama mitä sinulle kirjoittaa.😁

Joitain asioita kai voidaan pitää itsestäänselvyytenä?
Miksi sinulle pitää erikseen kirjoittaa, että aikuinen ei saa harrastaa seksiä nuoren kanssa? Etkö tiennyt sitä?

Lissu, sä oot ihan vitun sairas jos sä naurat mun viestille #91.
Tuollaiselle viestille EI naureta. Sä et oikeasti sure groomauksen uhrien tuntemuksia.

Tää on se sun ongelma. Sä annat itestäs epäluotettavan ja epävakaan kuvan.

Sun on turha lässyttää tämän jälkeen "nuoria on hyvä kasvattaa terveeseen itsetuntoon".

• Haha

Yhteistyössä