Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on musta M, olen 167 cm normivartaloinen ja siinä on ainakin mulle just sopivasti väljyyttä leveydessä, oversizeä tyyliin Jere en halunnut. Se hupparin leveysmitta piti ihan hyvin paikkansa, pituus oli muutaman sentin vähemmän. Hihat suoristettuna tuo M peittää mulla sormet melkein kokonaan, mutta resori pitää ne kyllä hyvin ylhäällä. Kysymys siis lienee se kuinka väljän haluat.

On hintava mutta oikeasti laadukas ja lämmin, mun ehdoton lempihuppari.
Kiitoksia paljon ❤. Taidan siis itsekin tilata sen mustan koska väri miellyttää enemmän, kun en kuitenkaan halua mitään kilometrihihoja. Osasitpa muuten hyvin tiivistää kaiken oleellisen 🥰
 
vierailija
Mua huvittaa että mielikuvissani olin jo helmikuun alkuun mennessä sohvalla maatuneena kiinni sen tekstiilipintaan ilman K:n somekontenttia, ja sitten sen sometauko olikin tälläinen hitusen venyvärajainen käsite. En edes tajuaisi sen olevan tauolla ellei itse olisi niin kirjoittanut. :D
 
vierailija
Mua huvittaa että mielikuvissani olin jo helmikuun alkuun mennessä sohvalla maatuneena kiinni sen tekstiilipintaan ilman K:n somekontenttia, ja sitten sen sometauko olikin tälläinen hitusen venyvärajainen käsite. En edes tajuaisi sen olevan tauolla ellei itse olisi niin kirjoittanut.
Minulla oli kaunis ajatus, että saisin hirveästi kaikkea aikaiseksi tammikuun alusta lähtien K:n ollessa lomalla ja Joksujen kohta ahertaessa studiolla.

Totuus: mikään ei ole muuttunut, palstailen edelleen, luen ficcejä, olen yhtä syvällä shippisuossa kuin sohvakuopassakin 🙈
 
vierailija
En minä ole tänne mitään kuvia tuonut. Viimeksikin homma rauhoittui kuvien osalta kun otin asian puheeksi. Toivon samaa nyt. Eilen tuo jatkui taas joten puutuin siihen. Kuten onneksi pari muutakin.

Tuo sinun syyttely ei nyt pure minuun yhtään. Tämä asia on tärkeä. Älkää jakako niitä salakuvia ihmisistä niin ei tarvitse minun viestejä katsoa. Yksinkertaista
👍
 
vierailija
Tuon asian esiin täällä ihan niin monta kertaa kuin katson ja katsomme tarpeelliseksi. Se paskamylly lähti eilen taas liikenteeseen. Kahdella eri kuvalla eri ihmisistä ja lopulta kohteena oli lapsi.

Asiasta on hyvä puhua. Siitä on tarpeellista puhua. On ihan turhaa jopa sairasta yrittää hiljentää ja kohdella kuin mielenterveyspotilasta kun toiset yrittävät puhua todella tärkeästä asiasta. Meistä ihan jokainen voi asioille jotakin ainakin omalta osaltaan. Nyt ensinnäkin se pää pois puskasta ja uhrien syyttely ja nolaamisen yrittäminen pois.
Lopeta trollaaminen ja lähde vaikka jäähylle. Jos oikeasti on kyseessä sinun ystäväsi, niin toimi niinkuin ystävän kuuluu ja lopeta asian spämmääminen tähän ketjuun.
 
vierailija
https://app.viberate.com/ if anyone's intersted in artist's statistics, this page has a 2day free trial. Quite interesting.
For example, JO's fan base:
1SVN42.13%
2POL10.22%
3FIN8.27%
4GBR4.44%
5NLD3.82%
6DEU3.82%
7HRV3.02%
8LTU2.40%
9ESP2.40%
10SRB2.40%

For K:
1FIN52.72%
2POL5.27%
3SWE4.22%
4GBR3.87%
5DEU3.51%
6EST3.16%
7ESP2.28%
8USA2.11%
9NOR1.76%
10NLD1.76%
Interesting. Where does it take the numbers? From social media followers’ nationalities?
 
vierailija
https://app.viberate.com/ if anyone's intersted in artist's statistics, this page has a 2day free trial. Quite interesting.
For example, JO's fan base:
1SVN42.13%
2POL10.22%
3FIN8.27%
4GBR4.44%
5NLD3.82%
6DEU3.82%
7HRV3.02%
8LTU2.40%
9ESP2.40%
10SRB2.40%

For K:
1FIN52.72%
2POL5.27%
3SWE4.22%
4GBR3.87%
5DEU3.51%
6EST3.16%
7ESP2.28%
8USA2.11%
9NOR1.76%
10NLD1.76%
Tämän perusteella kannattaisi tehdä yhteiskiertue ainakin Puolassa, Suomessa ja Iso-Britanniassa ^^
 
vierailija
https://app.viberate.com/ if anyone's intersted in artist's statistics, this page has a 2day free trial. Quite interesting.
For example, JO's fan base:
1SVN42.13%
2POL10.22%
3FIN8.27%
4GBR4.44%
5NLD3.82%
6DEU3.82%
7HRV3.02%
8LTU2.40%
9ESP2.40%
10SRB2.40%

For K:
1FIN52.72%
2POL5.27%
3SWE4.22%
4GBR3.87%
5DEU3.51%
6EST3.16%
7ESP2.28%
8USA2.11%
9NOR1.76%
10NLD1.76%
Slovenia, why don’t you love us back? 🥹 /j

It surprised me that K has so many fans in the USA, even though Eurovision is not a thing there.
 
vierailija
Joymuffinin ficin eilen ilmestynyt luku on ihana! Luin sen monta kertaa, ja todellakin se tuntuu niin uskottavalta että voisi olla totta. 🥰 💕

Tuo taidekeräilijä-ficin idea on aivan mahtava, ja kunpa joku tarttuisi siihen ja kirjoittaisi sen tarinaksi. Ei tulisi tupenrapinoita todellakaan. ☺ (Mulla on nykyään pelkkiä tylsiä tarkistussanoja. MRS:ää en ole saanut kuukausiin, ja joulukin loppui jouluun.)
Taidekeräilijä-AUta lukisin kyllä kans! Mulla tuli Kn UV asusta jostain syystä mieleen se henkivartija / NDA-ficci, jossa Jokereista tulee rikkaassa perheessä kasvaneen Kn henkivartijoita. En osaa ees täysin sanoa miksi, mutta jokin siinä Kn asussa ja asenteessa toi mieleen hyvällä tavalla ficin. Myös "Robin Hood" AU ficci on tokan luvun dialogiltaan ollut yks tosi kiva luettava, vaikka on vasta alussa. Samoin supersankarificci ja dynamiikka siinä muuttui mulle uusimman luvun myötä tosi kiinnostavaksi, vaikka alkuluvut pompin osin ohi.
 
vierailija
Huhuilen tälläkin puolella:

Onko missään muualla kuin sirpan tallennettuissa IG livessä videota Kn heittelyistä "longinomiehelle" Balticin risteilyllä?

Erityisesti mulla kiinnostaisi nähdä kohta, jossa Klla hänen paita päällä ja erittäin leveällä hymyllä heittää läppää hänelle. Alla tumpun kuvat siitä. Myös mitkä tahansa muut videoklipit välispiikkiheitoista ko. tyypille otetaan vastaan!!!

https://www.tumblr.com/arendellepeach/738249879250436096/he-was-flirtin…

Olin muutaman päivän poissa täältä, ja en löytänyt täältä, Twitteristä, Tumblrista tai puutarhasta videota siitä kohdasta. Sirpan live tähän tilanteeseen hieman pitkä katsoa salashipparina:D

Tuo hymy oli sen verran mielenkiintoinen, että paremman sisällön puutteessa ilmeanalyysin teko videosta kiinnostaa;D
 

Yhteistyössä