Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä sinne on ainakin tarkoitus laittaa shipin huippukohdat, mutta toki yksittäisiä juttuja voi jäädä laittamatta, jos kukaan ei laita. :)
<3 Kiitos aktiivisille linkkailijoille sinne ja tänne! Oon itsekin pari laittanut sinne, kun oon ollut siinä hetkessä linjoilla, mutta usein joku muu laivamatkailija on jo kerennyt laittaa:) kiitos kaikille yhteisshippailuista täällä viime vuonna, ja näyttää siltä, että eihän tästä mihinkään pääse ainakaan pysyvästi;)
 
vierailija
Tämäpä juuri. Todellakin harva parisuhde kestää nykyään läpi elämän. En ehkä ole paras shippaaja siinä mielessä, että ehdoton toiveeni ei K&B:lle ole sellainen vanhanaikainen "avioliitto"tyyppinen suhde. Ja syy on yksinkertaisesti se, että mielestäni syvät ystävyyssuhteet toimivat varmemmin läpi elämän kuin muut suhteet ja sitä elämänmittaista ystävyyttä heille toivon kaikesta sydämestäni
Tokihan heidän välillään ehdottomasti on jotain "something more" ja toivon, että uskaltavat myös katsoa sen kortin. Mutta toivon myös, että se ystävyys siellä on kuitenkin niin vahvana pohjalla, että jos ei se "something more" toimikaan, niin ystävyys kuitenkin säilyy.
Yksi asia mistä olen melkeinpä kaikkein varmin tässä shipissä on, että jos tuollainen tilanne sattuisi, niin ystävyys kyllä aivan varmasti jatkuu. :)
 
vierailija
Bojanissa on sitä jotain. Varmaankin kun hänen persoonastaankin tietää jotain. Damianosta en tiedä henkilönä oikein mitään.
Mä olen aina kummastellut, kuinka ihmiset kuolaa Damianoa ja pitävät häntä suunnilleen universumin kuumimpana miehenä. En itse näe tippaakaan kuumuutta hänessä, poislukien Zitti e buoni -esitys viisuissa. Sen sijaan Bojan iskee muhun kuin tuhat volttia, varmaan juuri siksi, että kun on hänen personaansakin tutustunut ja tykkää jo siitä ja hänen erilaisista puolistaan. Ei toki haittaa, että hänellä on kivat, klassisen nätit piirteet jo valmiiksi. :D
 
vierailija
Minua kiinnostaa Joksut musiikin takana vain siksi, että vaikuttavat kaikki aidosti hyviltä tyypeiltä ja Bojan on jotenkin erityisen rakastettavan oloinen. Eipä toki shippikään innostaisi ilman tätä. MRS = 3.
Mä olen miettinyt ovatko joksut oikeasti harvinaisen mukavia persoonia, vai ovatko monet muutkin bändit yhtä sympaattisia. Ei mulla ainakaan ole vertailukohtia, kun en muista tiedä.
 
vierailija
Mä olen miettinyt ovatko joksut oikeasti harvinaisen mukavia persoonia, vai ovatko monet muutkin bändit yhtä sympaattisia. Ei mulla ainakaan ole vertailukohtia, kun en muista tiedä.
Olen fanittanut jollain tasolla monia muitakin bändejä, mutta vain yhdessä olen nähnyt mitään samantapaista ja siinä kyseessä ovat kirjaimelliset veljekset. Nimenomaan se läheinen ystävyys Joksuilla lämmittää sydäntä, ja se ei liene feikkiä tai kukaan oikeasti kusipää tai eivät viettäisi niin paljoa aikaa yhdessä myös vapaa-ajalla. :)
 
vierailija
Olen fanittanut jollain tasolla monia muitakin bändejä, mutta vain yhdessä olen nähnyt mitään samantapaista ja siinä kyseessä ovat kirjaimelliset veljekset. Nimenomaan se läheinen ystävyys Joksuilla lämmittää sydäntä, ja se ei liene feikkiä tai kukaan oikeasti kusipää tai eivät viettäisi niin paljoa aikaa yhdessä myös vapaa-ajalla.
Eikös joskus joku joksuista sanonut et oli jossain kohtaa vapaata ja joku päivä tai pari jos sitäkään meni niin ne ei malttaneet olla hengailematta keskenään :D tää kertoo jo jotain ovat kyl tosi tosi läheisiä keskenään varsinkin kun vielä Lontooseenkin muuttavat todennäköisesti samaan kämppään
 
vierailija
Oli muuten yllätys, että kun laitoin sen Böle-ficin AO3:een enkä odottanut paljoa kun se on suomeksi ja lähinnä hassuttelua, niin olen saanut siihen enemmän kommentteja kuin mihinkään ficcilukuun aiemmin ja kovasti pyydettiin lisää tällaista. :) Katselinkin minifickokoelmiani, mutta ei siellä oikein "tällaista" ole, monet perustuvat Vauvan insideihin, menneisiin ja jo unohdettuihin juonenkäänteisiin tai ovat muuten hankalia, kuten se missä seikkailee Gregor.

Ajattelin, että julkaisen tällä viikolla nelos- ja viitososat hörhöilyficistä (nelonen varmaan vilä tänään), mutta sitten varmaan kirjoitan väliin yhden toisen, lyhemmän ficin, johon tuli idea jostain.

- Joymuffin
 
vierailija
Oli muuten yllätys, että kun laitoin sen Böle-ficin AO3:een enkä odottanut paljoa kun se on suomeksi ja lähinnä hassuttelua, niin olen saanut siihen enemmän kommentteja kuin mihinkään ficcilukuun aiemmin ja kovasti pyydettiin lisää tällaista. Katselinkin minifickokoelmiani, mutta ei siellä oikein "tällaista" ole, monet perustuvat Vauvan insideihin, menneisiin ja jo unohdettuihin juonenkäänteisiin tai ovat muuten hankalia, kuten se missä seikkailee Gregor.

Ajattelin, että julkaisen tällä viikolla nelos- ja viitososat hörhöilyficistä (nelonen varmaan vilä tänään), mutta sitten varmaan kirjoitan väliin yhden toisen, lyhemmän ficin, johon tuli idea jostain.

- Joymuffin
Just luin sen, mutten kerennyt vielä kommentoida sinne! Kn oliko 2. ja 3. lavaspeak oli kyllä niin mahtavia (koko muun ficin ohella) ja ne erityisesti nauratti ja oli helppoa kuvitella ne todeksi!

Oot kyllä mun mielestä vanginnut jotain niin hauskaa ja lämmintä Kn tavassa puhua lavalla! Liityn yleisöön, joka lukisi näitä tosi mielellään lisää!
 
vierailija
Oli muuten yllätys, että kun laitoin sen Böle-ficin AO3:een enkä odottanut paljoa kun se on suomeksi ja lähinnä hassuttelua, niin olen saanut siihen enemmän kommentteja kuin mihinkään ficcilukuun aiemmin ja kovasti pyydettiin lisää tällaista. Katselinkin minifickokoelmiani, mutta ei siellä oikein "tällaista" ole, monet perustuvat Vauvan insideihin, menneisiin ja jo unohdettuihin juonenkäänteisiin tai ovat muuten hankalia, kuten se missä seikkailee Gregor.

Ajattelin, että julkaisen tällä viikolla nelos- ja viitososat hörhöilyficistä (nelonen varmaan vilä tänään), mutta sitten varmaan kirjoitan väliin yhden toisen, lyhemmän ficin, johon tuli idea jostain.

- Joymuffin
Se oli ihan älyttömän hauska! Ne K:n spiikit oli niin aidon oloisia, että hyvin pystyi kuvittelemaan, että noinhan se just menis 😄
 
vierailija
Oli muuten yllätys, että kun laitoin sen Böle-ficin AO3:een enkä odottanut paljoa kun se on suomeksi ja lähinnä hassuttelua, niin olen saanut siihen enemmän kommentteja kuin mihinkään ficcilukuun aiemmin ja kovasti pyydettiin lisää tällaista. Katselinkin minifickokoelmiani, mutta ei siellä oikein "tällaista" ole, monet perustuvat Vauvan insideihin, menneisiin ja jo unohdettuihin juonenkäänteisiin tai ovat muuten hankalia, kuten se missä seikkailee Gregor.

Ajattelin, että julkaisen tällä viikolla nelos- ja viitososat hörhöilyficistä (nelonen varmaan vilä tänään), mutta sitten varmaan kirjoitan väliin yhden toisen, lyhemmän ficin, johon tuli idea jostain.

- Joymuffin
Parasta tuossa Böle-ficissä oli se, että kuulin ne kommentit ihan täysin Kärtsän äänellä pääni sisällä 😂 Samaa näkyi kommentoivan moni myös AO3:ssa. Sulla on selvästi K:n ilmaisutapa hyvin uskottavasti hallussa, joten toivottavasti hyödynnät tätä myös jatkossa.
 
vierailija
Mä olen aina kummastellut, kuinka ihmiset kuolaa Damianoa ja pitävät häntä suunnilleen universumin kuumimpana miehenä. En itse näe tippaakaan kuumuutta hänessä, poislukien Zitti e buoni -esitys viisuissa. Sen sijaan Bojan iskee muhun kuin tuhat volttia, varmaan juuri siksi, että kun on hänen personaansakin tutustunut ja tykkää jo siitä ja hänen erilaisista puolistaan. Ei toki haittaa, että hänellä on kivat, klassisen nätit piirteet jo valmiiksi.
Musta D on ehkä täydellisin miehen ilmentymä ulkoisesti. Mutta persoonansa jättää kylmäksi.

B:n kohdalla ihmettelin varmaan heinäkuulle asti mitä te muut näette siinä, mutta on se sittemmin auennut. 😀 Musta se oli niin basic ja vähän ärsyttäväkin, mutta tutustuttuani persoonaan aloin nähdä. Se hymy.

K taas ei ole ulkoisesti yhtään sitä, minkä normaalisti miellän kuumaksi, mutta se häpeilemättömyys ja persoona iskee kuin miljoona volttia ja sen myötä näkee sen ulkoisen olemuksenkin jotenkin ihan eri tavalla.
 
vierailija
Parasta tuossa Böle-ficissä oli se, että kuulin ne kommentit ihan täysin Kärtsän äänellä pääni sisällä Samaa näkyi kommentoivan moni myös AO3:ssa. Sulla on selvästi K:n ilmaisutapa hyvin uskottavasti hallussa, joten toivottavasti hyödynnät tätä myös jatkossa.
Kiitos kommenteista (ja muillekin)! Jos olisin tajunnut, että tämä olisi niin pidetty ja että tästä voisi tehdä ihan uuden "genren" niin en olisi laittanut kaikkea Bojan-kamaa samaan ficciin, vaan säästellyt. Nyt on vähän, että mitä muissa Kärtsän välispiikkificeissä voisi tapahtua, en tiedä? Mutta jos keksin niin voin kirjoittaa lisää. :) Ehkä Joksujen seuraavien Suomen-keikkojen jälkeen tulee jotain uutta inspistä. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Musta D on ehkä täydellisin miehen ilmentymä ulkoisesti. Mutta persoonansa jättää kylmäksi.

B:n kohdalla ihmettelin varmaan heinäkuulle asti mitä te muut näette siinä, mutta on se sittemmin auennut. 😀 Musta se oli niin basic ja vähän ärsyttäväkin, mutta tutustuttuani persoonaan aloin nähdä. Se hymy.

K taas ei ole ulkoisesti yhtään sitä, minkä normaalisti miellän kuumaksi, mutta se häpeilemättömyys ja persoona iskee kuin miljoona volttia ja sen myötä näkee sen ulkoisen olemuksenkin jotenkin ihan eri tavalla.
Kärtsä on kyllä käsittämättömän hot. Olen miettinyt, mikä vetoaa noin pienessä miehessä - olen itse 180cm, ja tykännyt aina isoista miehistä.
Kärtsä on valloittava kokonaisuus röyhkeää ja aika estotonta oman tiensä kulkijaa sekä suurisilmäistä ja vilpitöntä kilttiä äidinpoikaa.

Kärtsän ja Jeren välinen ristiriita kiehtoo. Ja tietysti se, miten hintelästä kukkakepistä tuli lyhyessä ajassa todella kuuma kokonaisuus. Tapa, jolla hän kehonsa kantaa, on kyllä kadehdittava.
 
vierailija
Tämäpä juuri. Todellakin harva parisuhde kestää nykyään läpi elämän. En ehkä ole paras shippaaja siinä mielessä, että ehdoton toiveeni ei K&B:lle ole sellainen vanhanaikainen "avioliitto"tyyppinen suhde. Ja syy on yksinkertaisesti se, että mielestäni syvät ystävyyssuhteet toimivat varmemmin läpi elämän kuin muut suhteet ja sitä elämänmittaista ystävyyttä heille toivon kaikesta sydämestäni ❤
Tokihan heidän välillään ehdottomasti on jotain "something more" ja toivon, että uskaltavat myös katsoa sen kortin. Mutta toivon myös, että se ystävyys siellä on kuitenkin niin vahvana pohjalla, että jos ei se "something more" toimikaan, niin ystävyys kuitenkin säilyy.
Tämä ois minustakin kaikkein paras vaihtoehto, jos nyt saisin toivoa mitä vaan näiden kahden välille. Toki "vain" syvä ystävyyskin olis huippua, jos kumpikin haluaa vain sitä eikä mitään muuta. 🥰
 
vierailija
Treenailen asuinmaani kieltä flashcardeilla ja tänään yhden sanan muistin sloveeniksi, mutta en ko. kielellä (veri) ja toisen muistin ensin sloveeniksi ja sitten vasta halutulla kielellä (keho). Ei toki ollut ensimmäinen kerta, vaikka yhtään en ole sloveenia varsinaisesti opetellut, mutta nämä slaavilaiset kielet kyllä menevät päässä ihan iloiseen sekasotkuun. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Mä pidin B:tä viisuissa ja heti niiden jälkeen lähinnä söpönä pikkupoikana. Kuumana aloin pitää sitä Tavastian possujunasta lähtien, se iski aika kovaa videoidenkin välityksellä. 😗 Ja kun on tässä seurannut B:tä, niin hänessä viehättää enemmän ja enemmän koko paketti - tarkoitan nyt ulkomuodon ohella luonnetta ja tapaa kommunikoida.

K:ssa viehättää etenkin intensiivinen katse, karisma ja itsevarmuus, ja kyllä täytyy hänen kohdallaan mainita erikseen se upea persikka! 😇 J. vaikuttaa kaikesta päätellen olevan oikeasti tosi jalat maassa oleva kaveri ja se tuo jotenkin hauskaa kontrastia artisti-K:hon.
 
vierailija
Minua ei viehätä maskuliinisuus, niin itse en saa kauheasti irti Kärtsän vähäpukeisista thirst trapeista, mutta kasvot, etenkin silmät (meikeillä tai ilman) ja hymy, karisma ja femiininiset elementit tekevät kokonaisuudesta vetävän, vaikka toki siinä on paljon maskuliinista myös. Liikehdintä tietysti.

Bojanissa pitkälle samat jutut: kasvot ja etenkin silmät ja hymy, karisma, se miten hän liikkuu. Plus hiukset päälle, ja välillä tosi kuumia vaatteita myös. Minulle on vain plussaa, että kumpikaan eivät ole kooltaan mitään korstoja.

Mutta molemmilla se taustalla oleva tyyppi luonteineen, etenkin muista välittäminen, iloisuus ja huumorintaju, on se pääjuttu ja tekee kokonaisuudesta kuuman. Olisin shipissä kyllä mukana, vaikka tyypit eivät olisi ulkonäöltään yhtään noin vetäviä, mutta toki koko shippiä ei välttämättä olisikaan ilmiönä silloin.
 
vierailija
Valtasin törkeästi olkkarin teeveen, kytkin HDMI-piuhalla läppärin kiinni siihen ja parkkeerasin sen eteen silittämään. Tällä syyllä sain sitten rauhassa olla siinä ja puuhata omiani melkein kaksi tuntia. Toimi erinomaisesti, ja en todellakaan halua päästää irti Boitsu-obsessiostani, varsinkin kun nyt sai rauhassa ihastella HD-laadulla häntä ja jokaista hikipisaraa kasvoilla.
😅🥰
 
vierailija
Pistäpä nyt Måneskin kuunteluun. Koukutut aivan varmasti myös muihin kappaleisiin kuin Zitti e Buoniin. Ja huomaa myös, että Bojanilla ja Danielolla on vain muutama päivä ikäeroa. Ei kyllä ikinä uskoisi - toinen on babyface ja toinen niin kuuma, että sormet palaisivat, jos pääsisi hipaisemaan. Saat itse arvella, kumpi on kumpi
Kyllä ne sormet palaisi ihan molempien kanssa 😆😅❤🔥
 
vierailija
Tämäpä juuri. Todellakin harva parisuhde kestää nykyään läpi elämän. En ehkä ole paras shippaaja siinä mielessä, että ehdoton toiveeni ei K&B:lle ole sellainen vanhanaikainen "avioliitto"tyyppinen suhde. Ja syy on yksinkertaisesti se, että mielestäni syvät ystävyyssuhteet toimivat varmemmin läpi elämän kuin muut suhteet ja sitä elämänmittaista ystävyyttä heille toivon kaikesta sydämestäni
Tokihan heidän välillään ehdottomasti on jotain "something more" ja toivon, että uskaltavat myös katsoa sen kortin. Mutta toivon myös, että se ystävyys siellä on kuitenkin niin vahvana pohjalla, että jos ei se "something more" toimikaan, niin ystävyys kuitenkin säilyy.
Jotkut suhteet kuitenkin kestää. Jos on hyvä ja rakastava suhde joka kestää, niin sehän on ihan upeaa. 🔥Ongelma vaan suhteissa on että kaikilla se suhde ei ole lähtökohtaisestikaan niin hyvä, joko tyydytään vain johonkin tai ei oikeasti sovita yhteen mutta silti jatketaan. Hyviä suhteita kuitenkin on, vaikka valitettavasti tuntuu siltä että vähemmän kuin muita.
 

Yhteistyössä