Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aloin juuri viimeisten lomapäivien iloksi katsoa Stožicen tallennetta ihan tv-ruudulta. Enimmäkseen tuijotan kaikkea kännykältä. Miten Boitsu voi taas näyttää ja kuulostaa noin ekstrahyvältä? Shokki. 😄
 
vierailija
Word. Tämä on mun eka ja todennäköisesti vika shippi. Jotain hyvin ainutlaatuista ja erityistä tässä on, eikä mikään määrä realismia, trollausta ja ankeutusta muuta sitä.
Komppaan sua. Oon 100% varma siitä et tää on mun eka ja vika shippi :D Saa nähä kauan tässä paatissa tulee vielä seilattua, mitään merkkejä siitä et pitäis hypätä kyydistä pois ei oo näkyvissä. Ja tää on tuonu niin paljon iloa elämään ja siihen päälle vielä K:n ja Jokerien musa ni mielellään sitä seilaa paatissa ties kuinka pitkään :)
 
vierailija
Komppaan sua. Oon 100% varma siitä et tää on mun eka ja vika shippi Saa nähä kauan tässä paatissa tulee vielä seilattua, mitään merkkejä siitä et pitäis hypätä kyydistä pois ei oo näkyvissä. Ja tää on tuonu niin paljon iloa elämään ja siihen päälle vielä K:n ja Jokerien musa ni mielellään sitä seilaa paatissa ties kuinka pitkään
Minä shippaan vähän kyllä Jancea sivussa, mutta se on jotenkin niin eri viba, sellainen että ihan hauskahan se olisi jos nuokin olisivat yhdessä, mutta ei ole mikään big deal.
 
vierailija
Jatkan vielä et ekaa kertaa noi Boitsun vaatteetkin näyttää mun silmään hyvältä tuota sinistä taustaa vasten.
Jep, sai kyllä koettua konsertin ihan uudella tavalla tuon taltioinnin kautta ja toki luksusta päästä katselemaan Boitsua pari tuntia lähiotoksina. 😌 Lisäksi minusta oli kiva kun kerrankin näki myös Juren kunnolla, yleensä vähän hautautuu sinne muiden taakse.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Pyörin myös molemmilla palstoilla, ja kyllä täällä meno on ollu alusta alkaen rauhallisempaa, maltillisempaa, pohdiskelevampaa ja ehkä myös hitaampaa. Vauvalla reagoidaan nopeammin ja usein myös ilkeämmin. En ole sinne juuri siitä syystä kirjoittanut. Hyvin äkkiä omaan kommettiin singahtaa tyly ja oman näkemyksen mitätöivä vastakommentti.
Hyvin oon itse saanut molempiin aiemmin kirjoitettua, tällä puolella valitettavasti nyt huonompi meno, osa varmaan jankkaa tahallaan
 
vierailija
It took me almost an hour to manage to log into Vimeo and make the payment with smart TV. After typing in my e-mail address with the remote control for the 20th time I was thinking about giving up. Happy I didn’t! The concert was great ❤🔥 I watched with my daughter and I was telling her things about JO and she was wondering how do I know so much about them 😂 She saw them and Käärijä in Logomo and asked if Jere has been to Slovenia. She was surprised that he still hasn’t and reminded that we have! (I almost forgot, because it was before I knew about JO) Next trip to Slovenia in September will be more special ❤
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Padam on yksi mun lemppari biiseistä Live levyllä. En muistanut Insta livestä, että Bojan laulaa sen makuuasennossa Ihan uskomaton ääni ja äänen hallinta hänellä
Mulle oli jääny se mieleen siitä instalivestä ja sitä levyä kuunnellessa ihastelin et miten hitossa se voi laulaa noin hyvin makuuasennossa. En oo kattonu vielä sitä konserttia, tänään aion korjata tilanteen :)
 
vierailija
Mulle oli jääny se mieleen siitä instalivestä ja sitä levyä kuunnellessa ihastelin et miten hitossa se voi laulaa noin hyvin makuuasennossa. En oo kattonu vielä sitä konserttia, tänään aion korjata tilanteen
Kauanko se konsertti on katsottavissa, kun sen on tilannut? Vai onko kertaluontoinen silleen, et pitää heti aloittaa ja katsoa yhdeltä istumalta?
 
vierailija
Aloin juuri viimeisten lomapäivien iloksi katsoa Stožicen tallennetta ihan tv-ruudulta. Enimmäkseen tuijotan kaikkea kännykältä. Miten Boitsu voi taas näyttää ja kuulostaa noin ekstrahyvältä? Shokki. 😄
Mä olen tässä just miettinyt, uskallanko altistaa itseni B n vaikutukselle, nyt kun yritän päästä irti. Voisin ostaa kannatuksen vuoksi, mutta en katso🙄🥺🧡
 
vierailija
Kaikki tämäniltainen riitely ja jankkaus ja trollaus sai mut miettimään omaa shippaamistani ja tuli näin keskellä yötä tarve kirjoittaa siitä myös tänne. Ainakin mulle tämä K&B shippaus on todella monitasoista, ja luulen että ehkä monelle muullekin täällä.

Ensinnäkin, tiedän hyvin, että kaikki pitkän linjan shipparit ovat sitä mieltä, että oikea shippaus on vain haaveilua ja fantasiaa ja sitä ei pidä ikinä sekoittaa todellisuuteen. No, mä shippaan kyllä myös tällä fantasian tasolla, luen sujuvasti ficcejä ja haaveilen asioista itsekseni.

Mutta mä en koe olevani mikään varsinainen shippauksen harrastaja siinä mielessä, että olisin juurikaan shipannut ennen tai että aikoisin niin tehdä jatkossa, jos tästä joskun pääsen irti. Tosin kerran ennen olen myös hetken shipannut kahta tosielämän miestä keskenään, mutta siitä on yli 15 vuotta aikaa enkä tällä välin ole tällaista harrastusta elämääni kaivannut tai etsinyt.

Nyt vain kävi niin, että näin näiden meidän päähenkilön välillä sellaista kemiaa ja toisiinsa hullaantumista ja myöhemmin suoranaista rakkautta, että se imaisi itseni tähän mukaan niin, että sen jälkeen ei ole poispääsyä ollut. Ja koska siis luulen näkeväni tuota kaikkea ihan tosielämän henkilöiden välillä, niin en mitenkään pysty pitäytymään pelkästään oikeaoppisessa shippauksessa vaan todellakin toivon, että he päätyisivät myös oikeasti yhteen. Enkä vain siksi, että se tekisi itseni iloiseksi ja onnelliseksi vaan ennen kaikkea siksi, että ajattelen, että ihmisten, jotka näyttävät yhdessä ollessaan noin onnellisilta, pitäisi saada olla aina yhdessä.

Ja koska luulen näkeväni nimenomaan rakkautta heidän välillään, uskon, että tuo yhteen päätyminen on myös mahdollista. Ei tietenkään niin, että se välttämättä tapahtuisi. Vaikka he olisivat täsmälleen niin rakastuneita toisiinsa kuin kuvittelen, niin suhteeseen päätymiselle on monia ihan käytännönkin haasteita tällä hetkellä, kuten molempien ura ja niiden tuomat kiireet, asuminen eri maissa ym. eikä tietysti suhde samaa sukupuolta olevan kanssa muutenkaan ole se helpoin ratkaisu. Mutta silti ajattelen, että on mahdollista, että rakkaus voi voittaa kaikki nuo esteet. Ja mielestäni tätä ajatellen asiat ovat viime aikoina liikkuneet oikeisiin suuntiin.

En myöskään pidä itseäni minään hirviönä tai pahantahtoisena ihmisenä vaikka ymmärrän, että suhde K&B välillä saattaisi vaikuttaa myös muihin olemassaoleviin ihmissuhteisiin. En oikein halua tästä kirjoittaa enempää, kun nämä keskustelut eivät mielestäni tänne kuulu, mutta lähinnä ajattelen, että jokainen ansaitsisi rinnalleen sellaisen henkilön, jolle olisi se numero ykkönen. Enkä siis myöskään väitä, etteikö näin jo voisi ollakin, mutta mitään varmaa tietoahan meillä ei tällaisista asioista voi olla, onneksi.

Ja onneksi myöskään mun tai kenenkään meidän toiveilla ei ole mitään vaikutusta siihen, miten nämä henkilöt elämässään lopulta toimivat. Niin paljon kuin haaveilen ja toivon ja uskonkin noihin edellä kirjoittamiini asioihin, niin en kyllä missään nimessä haluaisi olla vastuussa tosielämän henkilöiden päätöksistä tällaisissa asioissa, vaan olen enemmäin kuin tyytyväinen siihen, että he ihan itse saavat tehdä omat ratkaisunsa.

Lopuksi voisin vielä mainita, että kun jotkut täällä välillä kyselevät, että mitä järkeä tässä shippauksessa on, niin en ainakaan omaa shippaustani voi järjellä mitenkään selittää. Paljon iloa ja naurua elämääni ovat tuoneet kaikki hauskat ja ihanat ihmiset sekä täällä että vauvalla, mutta ennen kaikkea K&B välillä on jotain sellaista, jonka seuraaminen on itselleni aiheuttanut sellaisen suoranaisen addiktion, että en tästä vain pääse irti.
Tämä oli todella hyvin kirjoitettu! Täysin samoilla linjoilla kaikesta.

Erityisesti tämä kiteyttää juuri tämän shipin idean hyvin:
ihmisten, jotka näyttävät yhdessä ollessaan noin onnellisilta, pitäisi saada olla aina yhdessä.
 
vierailija
vierailija
I was thinking: what if K. had made the wrong term (perhaps he doesn't have a deep knowledge of English) and instead of "together" he wanted to say "each other"? After all, the two terms are similar. Made in Italy
Yes, that's a common theory and that's what I believe as well, but it doesn't really even matter what he meant as the resulting phrase is so beautiful and touching.
 
vierailija
Word. Tämä on mun eka ja todennäköisesti vika shippi. Jotain hyvin ainutlaatuista ja erityistä tässä on, eikä mikään määrä realismia, trollausta ja ankeutusta muuta sitä.

Ihan samat ajatukset. En osaa edes ajatella, mistä voisi tulla mitään yhtä lailla kiehtovaa kuin mitä nämä kaksi ovat olleet. Ja ovat edelleen. Ja jo sekin, että aikaa on mennyt niin törkeästi, että jatkossa osaan varoa, enkä anna edes pikkusormea tälle touhulle. Ei siinä, että mitään katuisin, mutta niin on jääneet viimeisen reilun puolen vuoden aikana kirjat lukematta ja leffat katsomatta, kun aika on mennyt näiden kahden kanssa.
 

Yhteistyössä