Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen tässä just miettinyt, uskallanko altistaa itseni B n vaikutukselle, nyt kun yritän päästä irti. Voisin ostaa kannatuksen vuoksi, mutta en katso
Mä en haluu päästä irti. 🫣😍 Mulla on taas "ongelmana", ettei voi katsoa niin rauhassa kuin haluaisin. Yleensä katson/kuuntelen kännykästä, mutta oishan tää livetallenne kiva nähdä isolta ruudulta. Miten muut onnistuu tässä?
 
vierailija
Mä en haluu päästä irti. 🫣 Mulla on taas "ongelmana", ettei voi katsoa niin rauhassa kuin haluaisin. Yleensä katson/kuuntelen kännykästä, mutta oishan tää livetallenne kiva nähdä isolta ruudulta. Miten muut onnistuu tässä?
Valtasin törkeästi olkkarin teeveen, kytkin HDMI-piuhalla läppärin kiinni siihen ja parkkeerasin sen eteen silittämään. Tällä syyllä sain sitten rauhassa olla siinä ja puuhata omiani melkein kaksi tuntia. Toimi erinomaisesti, ja en todellakaan halua päästää irti Boitsu-obsessiostani, varsinkin kun nyt sai rauhassa ihastella HD-laadulla häntä ja jokaista hikipisaraa kasvoilla.
 
vierailija
Ihan samat ajatukset. En osaa edes ajatella, mistä voisi tulla mitään yhtä lailla kiehtovaa kuin mitä nämä kaksi ovat olleet. Ja ovat edelleen. Ja jo sekin, että aikaa on mennyt niin törkeästi, että jatkossa osaan varoa, enkä anna edes pikkusormea tälle touhulle. Ei siinä, että mitään katuisin, mutta niin on jääneet viimeisen reilun puolen vuoden aikana kirjat lukematta ja leffat katsomatta, kun aika on mennyt näiden kahden kanssa.
Luultavasti pidätte minua ankeuttajana, mutta tällä hetkellä olen lähinnä tosi surullinen. En usko, että tästä K B jutusta tämän enempää tulee, koska nytkin K viettää aikaansa ihan toisen henkilön kanssa. Se on minusta tosi iso todiste hänen valinnastaan. Yritän unohtaa koko shipin. Ihan itseni takia.
 
vierailija
Luultavasti pidätte minua ankeuttajana, mutta tällä hetkellä olen lähinnä tosi surullinen. En usko, että tästä K B jutusta tämän enempää tulee, koska nytkin K viettää aikaansa ihan toisen henkilön kanssa. Se on minusta tosi iso todiste hänen valinnastaan. Yritän unohtaa koko shipin. Ihan itseni takia.
Harvat valinnat ovat elämänmittaisia. Osa toki on, mutta suurin osa ei. Palstoillakin monet ovat kertoneet tarinoita, miten heillä on mennyt jopa vuosia päätyä jonkun kanssa yhteen, joko varattuudesta tai epätotutusta sukupuolesta johtuen. Toki jokainen saa ajatella mitä haluaa ja shipata tai olla shippaamatta, mutta itse en näe mitään surullista K&B:n väleissä. (MRS=3)
 
vierailija
Luultavasti pidätte minua ankeuttajana, mutta tällä hetkellä olen lähinnä tosi surullinen. En usko, että tästä K B jutusta tämän enempää tulee, koska nytkin K viettää aikaansa ihan toisen henkilön kanssa. Se on minusta tosi iso todiste hänen valinnastaan. Yritän unohtaa koko shipin. Ihan itseni takia.
Sulla ei ole _ainuttakaan_ todistetta tästä väitteestäsi. Anteeksi, mutta vtuttaa ihan todella nämä, että pakotetaan matkaan mukaan joku, josta ei ole vihjaustakaan.
 
vierailija
Jokin K:n ja B:n tavassa kommunikoida ja elehtiä, kun he ovat toistensa kanssa, tuovat minulle mieleen Danin ja Philin. Eleissä näkyy välittömyyttä, välittämistä ja lämpöä.

D&P ovat tuttuja Youtubesta, jossa aloittivat yhteisten videoiden tekemisen joskus v.2009. (Itsekin seurasin heitä tuolloin samaa ikäluokkaa olevana.) Heidän väleistään spekuloitiin paljon ja heistä kirjoitettiin ficcejä, mutta he eivät kommentoineet asiaa. Sitten 10 vuotta myöhemmin 2019 ensin Dan tuli kaapista, ja myöhemmin Phil seurasi. Nyt he ovat suunnitelleet ja rakentaneet talon, jossa asuvat yhdessä. Kumpikaan ei ole kuitenkaan halukas kommentoimaan sitä, seurustelevatko he. Ehkä seurustelevat, ehkä eivät. Eikä sillä pitäisi olla merkitystäkään muille kuin heille itselleen. Videoita he tekevät yhdessä edelleen ja näyttävät onnellisilta.

En tarkoita, että K/B:llä olisi sama tilanne kuin D/P:llä. Huomaan kuitenkin molempien kaksikkojen välillä lämpöä. Pointtini on, että ihmissuhteet voivat olla monimutkaisempia kuin miltä näyttävät ja asiat voivat viedä aikaa.
 
vierailija
Itse luen kaikki Vauvan kommentit (vaikka usein olen siellä paljon jäljessä), mutta kirjoitan 3/4 jutuistani tänne. Vauvalla enemmän vastailen ja pohdinnat, spekulaatiot, analyysit sun muut tänne juuri siksi, että Vauvalla tosi usein tulee vain nihkeilyä. Joskus on käynyt niin, että sama ajatus kerää Vauvalla lähinnä alapeukkuja eikä kukaan komppaa, ja täällä sitä taas pidetään ihan mahdollisena ja kiinnostavana.

Mutta nykyään harmittaa kun kaikki sisältö ei enää tule tänne ollenkaan, esim. jotkut "merkittävät" linkit. Ja toki Vauvalla on usein myös paljon muuta kiinnostavaa sisältöä.

- Joymuffin
Hei on useasti hetken poissa ollessa miettinyt, tuleeko myös KB-aiheiset päivitykset tietotoimistoon, vai onko siellä lähinnä keikoista ja ns. asia-aiheista Kn ja Jokerien keikkoihin ja some-postauksiin? Nyt jälkikäteen laivakeikan Bojan-kylttiä ja keskeytettyä alusvaatetarinaa etsin! Olis kyllä mahtavaa, jos sinne ja tänne linkattaisiin myös mielenkiintoiset shippilinkit! Usein toki ollutkin niin, kiitos siitä<3
 
vierailija
Hei on useasti hetken poissa ollessa miettinyt, tuleeko myös KB-aiheiset päivitykset tietotoimistoon, vai onko siellä lähinnä keikoista ja ns. asia-aiheista Kn ja Jokerien keikkoihin ja some-postauksiin? Nyt jälkikäteen laivakeikan Bojan-kylttiä ja keskeytettyä alusvaatetarinaa etsin! Olis kyllä mahtavaa, jos sinne ja tänne linkattaisiin myös mielenkiintoiset shippilinkit! Usein toki ollutkin niin, kiitos siitä<3
Kyllä sinne on ainakin tarkoitus laittaa shipin huippukohdat, mutta toki yksittäisiä juttuja voi jäädä laittamatta, jos kukaan ei laita. :)
 
vierailija
Tunnustus: en seuraa viisuja kuin satunnaisesti, enkä ole koskaan kuullut alkuperäistä Zitti e Buonia, ainoastaan Bojanin versiot.
Pistäpä nyt Måneskin kuunteluun. Koukutut aivan varmasti myös muihin kappaleisiin kuin Zitti e Buoniin. Ja huomaa myös, että Bojanilla ja Danielolla on vain muutama päivä ikäeroa. Ei kyllä ikinä uskoisi - toinen on babyface ja toinen niin kuuma, että sormet palaisivat, jos pääsisi hipaisemaan. Saat itse arvella, kumpi on kumpi :)
 
vierailija
Harvat valinnat ovat elämänmittaisia. Osa toki on, mutta suurin osa ei. Palstoillakin monet ovat kertoneet tarinoita, miten heillä on mennyt jopa vuosia päätyä jonkun kanssa yhteen, joko varattuudesta tai epätotutusta sukupuolesta johtuen. Toki jokainen saa ajatella mitä haluaa ja shipata tai olla shippaamatta, mutta itse en näe mitään surullista K&B:n väleissä. (MRS=3)
🙏
 
vierailija
Harvat valinnat ovat elämänmittaisia. Osa toki on, mutta suurin osa ei. Palstoillakin monet ovat kertoneet tarinoita, miten heillä on mennyt jopa vuosia päätyä jonkun kanssa yhteen, joko varattuudesta tai epätotutusta sukupuolesta johtuen. Toki jokainen saa ajatella mitä haluaa ja shipata tai olla shippaamatta, mutta itse en näe mitään surullista K&B:n väleissä. (MRS=3)
Tämäpä juuri. Todellakin harva parisuhde kestää nykyään läpi elämän. En ehkä ole paras shippaaja siinä mielessä, että ehdoton toiveeni ei K&B:lle ole sellainen vanhanaikainen "avioliitto"tyyppinen suhde. Ja syy on yksinkertaisesti se, että mielestäni syvät ystävyyssuhteet toimivat varmemmin läpi elämän kuin muut suhteet ja sitä elämänmittaista ystävyyttä heille toivon kaikesta sydämestäni ❤
Tokihan heidän välillään ehdottomasti on jotain "something more" ja toivon, että uskaltavat myös katsoa sen kortin. Mutta toivon myös, että se ystävyys siellä on kuitenkin niin vahvana pohjalla, että jos ei se "something more" toimikaan, niin ystävyys kuitenkin säilyy.
 
vierailija
Pistäpä nyt Måneskin kuunteluun. Koukutut aivan varmasti myös muihin kappaleisiin kuin Zitti e Buoniin. Ja huomaa myös, että Bojanilla ja Danielolla on vain muutama päivä ikäeroa. Ei kyllä ikinä uskoisi - toinen on babyface ja toinen niin kuuma, että sormet palaisivat, jos pääsisi hipaisemaan. Saat itse arvella, kumpi on kumpi
Tämä on kyllä jännä juttu. Damiano on kyllä kuuma kuin mikä. Näen sen kyllä, mutta silti näistä kahdesta ainoastaan se babyface tyrmää minut.
 
vierailija
Pistäpä nyt Måneskin kuunteluun. Koukutut aivan varmasti myös muihin kappaleisiin kuin Zitti e Buoniin. Ja huomaa myös, että Bojanilla ja Danielolla on vain muutama päivä ikäeroa. Ei kyllä ikinä uskoisi - toinen on babyface ja toinen niin kuuma, että sormet palaisivat, jos pääsisi hipaisemaan. Saat itse arvella, kumpi on kumpi :)
Mun mielestä tuo kumpikin kuvaa nimenomaan Bojania 😉
 
vierailija
Pistäpä nyt Måneskin kuunteluun. Koukutut aivan varmasti myös muihin kappaleisiin kuin Zitti e Buoniin. Ja huomaa myös, että Bojanilla ja Danielolla on vain muutama päivä ikäeroa. Ei kyllä ikinä uskoisi - toinen on babyface ja toinen niin kuuma, että sormet palaisivat, jos pääsisi hipaisemaan. Saat itse arvella, kumpi on kumpi
Ei vaikuta oikein minuntyyliseltäni musiikilta. :)
 

Yhteistyössä