Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse elät harhoissa, kun et halua nähdä avokkia Kn elämässä, vaan haaveilet Kn ja Bn suhteesta!
Se on vähän niin kuin tän shippauksen idea. Miksi sulle on mahdotonta antaa muiden ihmisten elää vaikka jossain harhoissa, jos haluavat, kun se ei vahingoita ketään? Harhoissahan tässä eletään koko ajan muutenkin meidän kulttuurissa. Kuten että samaan aikaan on ihan ok lentää lentokoneella ja ostaa pikamuotia ja olla silti huolissaan ympäristön tilasta jne. Ihminen on tällainen olento. Kaksi vastakkaista asiaa voi olla olemassa yhtä aikaa ihmisen mielessä.
 
vierailija
En ole tuo jolle vastaat, mutta ei meistä kaikki ole shippaajia. Itsekin olen enemmän Jokereiden musafiilistelijä. Kyllä tähän ketjuun pitää muidenkin mahtua kuin shippaajien.
Mutta niiden muiden täytyy hyväksyä se, että tää on ensisijaisesti shippauspalsta. Niiden jotka ei shippaa ei pidä puuttua täällä shippaukseen tai ruveta aktiivisesti vastustamaan sitä. Ei mekään estetä teidän musafiilistelyjä täällä.
 
vierailija
Se on vähän niin kuin tän shippauksen idea. Miksi sulle on mahdotonta antaa muiden ihmisten elää vaikka jossain harhoissa, jos haluavat, kun se ei vahingoita ketään? Harhoissahan tässä eletään koko ajan muutenkin meidän kulttuurissa. Kuten että samaan aikaan on ihan ok lentää lentokoneella ja ostaa pikamuotia ja olla silti huolissaan ympäristön tilasta jne. Ihminen on tällainen olento. Kaksi vastakkaista asiaa voi olla olemassa yhtä aikaa ihmisen mielessä.
Asiaa! Olen tätä halunnut sanoa myös ja ”realistien” nalkutus ei muuta shipparin asennetta. Olen shippaaja.
 

Yhteistyössä