vierailija
Mä sitä juuri kunnioitan, mutta sä et.Sinä et halua kunnioittaa Jeren toivetta. Oletpa itsekäs.
Mä sitä juuri kunnioitan, mutta sä et.Sinä et halua kunnioittaa Jeren toivetta. Oletpa itsekäs.
Minä menen nyt näkemään harhaisia, mutta ihania unia kaksikostamme. Hyvää yötä!Kullä, saisimmeko nyt elää harhoissa rauhassa. Hyvästi.
Mahtuu, kunhan ei käyttäydy kuten...no, tämänhetkiset keskustelijat.En ole tuo jolle vastaat, mutta ei meistä kaikki ole shippaajia. Itsekin olen enemmän Jokereiden musafiilistelijä. Kyllä tähän ketjuun pitää muidenkin mahtua kuin shippaajien.
Tämä on shippauspalsta.En ole tuo jolle vastaat, mutta ei meistä kaikki ole shippaajia. Itsekin olen enemmän Jokereiden musafiilistelijä. Kyllä tähän ketjuun pitää muidenkin mahtua kuin shippaajien.
Tämä juuri tässä ketjussa rassaa. Et hyväksy tänne muita kuin shippareita. Osa vain fiilistelee ja meilläkin on oikeus olla täällä.Jos et shippaa -> ole hyvä ja poistu tältä shippipalstalta. Sinua ei kukaan tänne pakota jäämään, kun palsta aihe ei sinulle nähtävästi sovi.
Vaikka olisikin, niin ei kuulu tänne. Tehkää oma ketju jotka siitä haluavat keskustella.Niin kauan kun todisteita ei ole voisi gf asioista olla hiljaa. Kusista jankutusta johon ei ole mitään perusteita.
Se on vähän niin kuin tän shippauksen idea. Miksi sulle on mahdotonta antaa muiden ihmisten elää vaikka jossain harhoissa, jos haluavat, kun se ei vahingoita ketään? Harhoissahan tässä eletään koko ajan muutenkin meidän kulttuurissa. Kuten että samaan aikaan on ihan ok lentää lentokoneella ja ostaa pikamuotia ja olla silti huolissaan ympäristön tilasta jne. Ihminen on tällainen olento. Kaksi vastakkaista asiaa voi olla olemassa yhtä aikaa ihmisen mielessä.Itse elät harhoissa, kun et halua nähdä avokkia Kn elämässä, vaan haaveilet Kn ja Bn suhteesta!
Ok, hyvä tietää. Toivottavasti kerrot sen myös vauvalla kaikille fiilistelijöille ja niille, jotka halusivat jakaa täällä esim. elämäntarinoitaan.Tämä on shippauspalsta.
Ok Puolassa 38 milj mut kuitenkin reippaasti enemmän kuin Suomessa.Vielä tosta dokkarin katsoneiden maista: Puolassa ja UK:ssa molemmissa x 10 Suomen asukasluku joten sikälikin Suomen toka sija on kova!
Olet väärällä palstalla.Tämä juuri tässä ketjussa rassaa. Et hyväksy tänne muita kuin shippareita. Osa vain fiilistelee ja meilläkin on oikeus olla täällä.
Kun ei ole. Ei tarvitse joo keskustella täällä. Tämä Aito vaan jauhaa siitä kaikkialla.Vaikka olisikin, niin ei kuulu tänne. Tehkää oma ketju jotka siitä haluavat keskustella.
Oletko varma ettet se ole sinä, joka on hoidon tarpeessa. Katso jo hyvä ihminen peiliin.Kylä tuolle pitää saada takaisin saada sanoa. Ehkä tajuaa hankkiutua hoitoon
Totta kai on oikeus. Tämä palsta ei ole kuitenkaan tarkoitettu sekametelipalstaksi, vaan on shippauspalsta.Tämä juuri tässä ketjussa rassaa. Et hyväksy tänne muita kuin shippareita. Osa vain fiilistelee ja meilläkin on oikeus olla täällä.
Mutta niiden muiden täytyy hyväksyä se, että tää on ensisijaisesti shippauspalsta. Niiden jotka ei shippaa ei pidä puuttua täällä shippaukseen tai ruveta aktiivisesti vastustamaan sitä. Ei mekään estetä teidän musafiilistelyjä täällä.En ole tuo jolle vastaat, mutta ei meistä kaikki ole shippaajia. Itsekin olen enemmän Jokereiden musafiilistelijä. Kyllä tähän ketjuun pitää muidenkin mahtua kuin shippaajien.
Asiaa! Olen tätä halunnut sanoa myös ja ”realistien” nalkutus ei muuta shipparin asennetta. Olen shippaaja.Se on vähän niin kuin tän shippauksen idea. Miksi sulle on mahdotonta antaa muiden ihmisten elää vaikka jossain harhoissa, jos haluavat, kun se ei vahingoita ketään? Harhoissahan tässä eletään koko ajan muutenkin meidän kulttuurissa. Kuten että samaan aikaan on ihan ok lentää lentokoneella ja ostaa pikamuotia ja olla silti huolissaan ympäristön tilasta jne. Ihminen on tällainen olento. Kaksi vastakkaista asiaa voi olla olemassa yhtä aikaa ihmisen mielessä.
Sinäkö täällä määräät, että kuka tänne saa tulla ja kuka ei? Tänne mahtuu muutkin kuin shipparit.Olet väärällä palstalla.
Ovatko elämäntarinoiden jakajat aktiivisesti vastustaneet tai kyseenalaistaneet shippausta? Eivät. Siinä on ero.Ok, hyvä tietää. Toivottavasti kerrot sen myös vauvalla kaikille fiilistelijöille ja niille, jotka halusivat jakaa täällä esim. elämäntarinoitaan.
Sä olet aivan sekaisin. Juuri puhuit, että vain shippaus on sallittua tässä ketjussa.Ovatko elämäntarinoiden jakajat aktiivisesti vastustaneet tai kyseenalaistaneet shippausta? Eivät. Siinä on ero.
Mutta vtu kun tämä on SHIPPAUSPALSTA, stana! Menetkö jonnekin politiikkaketjuun jauhamaan muusta kuin politiikasta, koska kukaan ei voi määrätä milla palstalla roikut, eikä palstan aiheella ole sun mielestä väliä?Sinäkö täällä määräät, että kuka tänne saa tulla ja kuka ei? Tänne mahtuu muutkin kuin shipparit.
Aikaerosta puhumattakaan…Vielä tosta dokkarin katsoneiden maista: Puolassa ja UK:ssa molemmissa x 10 Suomen asukasluku joten sikälikin Suomen toka sija on kova!
Emoketjukin vauvalla on sitten pääasiassa shippauspalsta, jos se ei ollut tiedossaOk, hyvä tietää. Toivottavasti kerrot sen myös vauvalla kaikille fiilistelijöille ja niille, jotka halusivat jakaa täällä esim. elämäntarinoitaan.