vierailija
Maja Keuc on Slovenian euroviisu edustaja vuodelta 2011. Ilmeisesti Boitsun ystäviä.
Toi Bojania selvästi enemmän ikää omaava punkeroko?Olisi upea pari. Onko tämä sama, joka on siinä måneskin coverissa?
On sama.Nii onks se nainen se sama?
On sama jooNii onks se nainen se sama?
? En tunnista naista,Maja Kerc on nainen
No nyt on riski hetki vetää tämä kortti! Mutta olen ja mietin jälleen.Hei anteeksi, en halua jankata. Ja silti en tiedä, miten perseessä tämän muuten tekisi. Nimeltä mainitsematon ei mielestäni? ole vähään aikaan vilahtanut missään, K on luopunut niistä tietyistä rannekoruista ja vaikuttaa, että Jukka on sen himassa jatkuvasti. Parissa stoorissa myös näkynyt Kn sohvalle tehty peti, jossa tosin yleensä on pötkötellyt K, mutta mutta. Ja Jukka oli se, jonka kanssa K kävi niitä kymmenen tuntisia puheluita viime eron aikana.
Edelleen, olen pahoillani, enkä halua jankata. Haluan lähinnä tietää, onko kukaan muu miettinyt tätä.
Kyllä sä nyt hetken päätit nostaa tän pöydälle . Mutta vakavasti sanoen, on käynyt mielessä.Hei anteeksi, en halua jankata. Ja silti en tiedä, miten perseessä tämän muuten tekisi. Nimeltä mainitsematon ei mielestäni? ole vähään aikaan vilahtanut missään, K on luopunut niistä tietyistä rannekoruista ja vaikuttaa, että Jukka on sen himassa jatkuvasti. Parissa stoorissa myös näkynyt Kn sohvalle tehty peti, jossa tosin yleensä on pötkötellyt K, mutta mutta. Ja Jukka oli se, jonka kanssa K kävi niitä kymmenen tuntisia puheluita viime eron aikana.
Edelleen, olen pahoillani, enkä halua jankata. Haluan lähinnä tietää, onko kukaan muu miettinyt tätä.
Ja kahdella esiintyvällä artistilla ei voisi olla säpinää keskenään?Tuo on esiintyvä artisti itsekin, ei tämä nyt ollut mikään parisuhteen julkistus.
Juu, eivät tosiaan ole mikään pariToi Bojania selvästi enemmän ikää omaava punkeroko?
Mitä oikein höpiset?? En tunnista naista,
luuletko, että se tarkoittaa että en tunnista sukupuolen suhteen?
Kärppy vaikuttaa siltä, et se on ihan loppu - loppu.Ihana Jerppa Jukan stooreissa
Ja vaikka olisivatkin, en sanoisi unelmapariksi todellakaan. Siis nainen ihan ok, mutta ei Boitsulle. Jos sille nainen niin joku Vanessa Paradis hänen iässään (olemus)Juu, eivät tosiaan ole mikään pari
Miksi vastasit, että henkilö on nainen?Mitä oikein höpiset?
Ihan viime aikoina nimeltä mainitsematon on ollut K n keikalla mukana, vaikka Jukka oli jo tuolloin asustanut K n luona. Ne koruthan voi vaihtua vaikka mistä syystä.No nyt on riski hetki vetää tämä kortti! Mutta olen ja mietin jälleen.
Voi elämä!Miksi vastasit, että henkilö on nainen?
Hän on myös töissä keikoilla, että siitä ei johtopäätöksiä voi vetää suuntaan tai toiseen.Ihan viime aikoina nimeltä mainitsematon on ollut K n keikalla mukana, vaikka Jukka oli jo tuolloin asustanut K n luona. Ne koruthan voi vaihtua vaikka mistä syystä.
Minkä perusteella on ollut. Voihan minäkin sanoa, että minä olin siellä mukana tänään ja naapurin Seppo.Ihan viime aikoina nimeltä mainitsematon on ollut K n keikalla mukana, vaikka Jukka oli jo tuolloin asustanut K n luona. Ne koruthan voi vaihtua vaikka mistä syystä.
No oli vaan tosi outo vastaus.Voi elämä!
Poistui.On muuten Tampereen Ihkusta Markin uusin stoori
Ja jankkaat täällä, että hän on sinkku? Tai että ei ole gf:ääEn .inä kpe tätä asia niin vakavaksi, että pettyisin valkks K juoksisi naapurinsa mummon kanssa naimisiin heti huomenna. Ihmettelisi ehkä joo. Pettyisi en. Ei hän ole minulle mitään velkaa. Herranjumala sentään
Toivottavasti ottaa K:n (tai jonkun muun miehen) loppuu nää teidän pakotuksetJa vaikka olisivatkin, en sanoisi unelmapariksi todellakaan. Siis nainen ihan ok, mutta ei Boitsulle. Jos sille nainen niin joku Vanessa Paradis hänen iässään (olemus)
Mulle ei tullut ilmoitusta?Poistui.
Oho, näköjäänPoistui.
Ei varmaan ollut lupaa kysytty fanilta, joka stoorissa oli.Poistui.