Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei anteeksi, en halua jankata. Ja silti en tiedä, miten perseessä tämän muuten tekisi. Nimeltä mainitsematon ei mielestäni? ole vähään aikaan vilahtanut missään, K on luopunut niistä tietyistä rannekoruista ja vaikuttaa, että Jukka on sen himassa jatkuvasti. Parissa stoorissa myös näkynyt Kn sohvalle tehty peti, jossa tosin yleensä on pötkötellyt K, mutta mutta. Ja Jukka oli se, jonka kanssa K kävi niitä kymmenen tuntisia puheluita viime eron aikana.
Edelleen, olen pahoillani, enkä halua jankata. Haluan lähinnä tietää, onko kukaan muu miettinyt tätä.
No nyt on riski hetki vetää tämä kortti! Mutta olen ja mietin jälleen.
 
vierailija
Hei anteeksi, en halua jankata. Ja silti en tiedä, miten perseessä tämän muuten tekisi. Nimeltä mainitsematon ei mielestäni? ole vähään aikaan vilahtanut missään, K on luopunut niistä tietyistä rannekoruista ja vaikuttaa, että Jukka on sen himassa jatkuvasti. Parissa stoorissa myös näkynyt Kn sohvalle tehty peti, jossa tosin yleensä on pötkötellyt K, mutta mutta. Ja Jukka oli se, jonka kanssa K kävi niitä kymmenen tuntisia puheluita viime eron aikana.
Edelleen, olen pahoillani, enkä halua jankata. Haluan lähinnä tietää, onko kukaan muu miettinyt tätä.
Kyllä sä nyt hetken päätit nostaa tän pöydälle 😂😂😂. Mutta vakavasti sanoen, on käynyt mielessä.
 
vierailija
En .inä kpe tätä asia niin vakavaksi, että pettyisin valkks K juoksisi naapurinsa mummon kanssa naimisiin heti huomenna. Ihmettelisi ehkä joo. Pettyisi en. Ei hän ole minulle mitään velkaa. Herranjumala sentään 😁
 
vierailija
Jos henkilö x olisi töissä henkilö y:llä, ei sitä työsuhdetta voisi ihan siihen hetkeen laillisesti välttämättä päättää jos tulisi ero. Eikä kaikki tekisi silti niin myöhemminkään
 
vierailija
Onhan tuo kuuma esitys, niin kuin joku muukin tuossa kommentoi! 🔥Enkä minäkään usko olevan mitään ystävyyttä kummempaa, vetivät vaan huvikseen tuon nyt uudestaan tuossa tanssilattialla. Mutta en tykkää, että heti tuli naisesta jotain negatiivisen sävyistä kommenttia. Ei toki kaikilta tietenkään.
 

Yhteistyössä