Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Esim just sulle vaikuttaisi tuon sun viestin tyylilajin perusteella siltä, että olisi hyvä saada etäisyyttä palstameininkeihin. Täällä negatiivisuus saattaa tarttua ja puheet muuttua sellaisiksi, ettei niitä kasvokkain kukaan viitsisi toiselle sanoa. Täällä anonyymisti huudellessa saattaa kadota tatsi siihen, mitä ihmisten välinen normaali kommunikointi on.
Höpsis. Minulla on kaikki hyvin. En vaan pidä kiusaamista ja sanon ajoittain takaisin kun siltä tuntuu. Ei minun tarvitse kumarrella ketään.
 
vierailija
Olen samaa mieltä tämän yhden shippaaminen yli menemisestä. Raivoaa nimeltämainitsemattomasta, oikeastaan kaikesta mitä K tekee, kiukuttelee kun mitään ei tapahdu, kohdistaa vihaa myös viestien välityksellä toiseen, kyseenalaistaa turvamiehen. Tässä on aika paljon näitä ns. merkkejä siitä. Eikä sen oo hyvä kasvaa enää yhtään.
 
vierailija
Olen samaa mieltä tämän yhden shippaaminen yli menemisestä. Raivoaa nimeltämainitsemattomasta, oikeastaan kaikesta mitä K tekee, kiukuttelee kun mitään ei tapahdu, kohdistaa vihaa myös viestien välityksellä toiseen, kyseenalaistaa turvamiehen. Tässä on aika paljon näitä ns. merkkejä siitä. Eikä sen oo hyvä kasvaa enää yhtään.
👍
 
vierailija
Höpsis. Minulla on kaikki hyvin. En vaan pidä kiusaamista ja sanon ajoittain takaisin kun siltä tuntuu. Ei minun tarvitse kumarrella ketään.
En tiedä kuka olet, ja minä en sinua/ketään ole tällä palstalla koskaan kiusannut, joten en ihan tiedä, mitä tuo vastaus nyt sitten tarkoitti. Ja miksi kommentoit ikävään sävyyn alkuperäiseen viestiini.

Tuo "ei tarvitse kumarrella ketään" on muuten aika erikoinen kommentti. Kenenkään ei tarvitse kumarrella ketään täällä, mutta kohteliasta käytöstä voi odottaa kaikilta normaaleilta aikuisilta ihmisiltä.
 

Yhteistyössä