Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vähän ahdistaa ihmiset, joiden maailmankuvassa J on vapaa mies Että miten ottavat uutiset suhteen nykyiseen naispuoliseen vankkenemisesta, jos niin käy?
Oletko miettinyt, miksi sinua ahdistaa muiden ihmisten maailmankuvat? Kannattaa keskittyä ihan vaan omaan elämään, eikä turhaan ahdistua muiden, sinulle täysin tuntemattomien ihmisten ajatuksista, joista et voi lopulta tietää mitään.
 
vierailija
En tiedä kuka olet, ja minä en sinua/ketään ole tällä palstalla koskaan kiusannut, joten en ihan tiedä, mitä tuo vastaus nyt sitten tarkoitti. Ja miksi kommentoit ikävään sävyyn alkuperäiseen viestiini.

Tuo "ei tarvitse kumarrella ketään" on muuten aika erikoinen kommentti. Kenenkään ei tarvitse kumarrella ketään täällä, mutta kohteliasta käytöstä voi odottaa kaikilta normaaleilta aikuisilta ihmisiltä.
Jos sama ihminen on haukkunut ja häiriköinyt iät ja ajat joskus saattaa tulla myös takaisin.
 
vierailija
Olen samaa mieltä tämän yhden shippaaminen yli menemisestä. Raivoaa nimeltämainitsemattomasta, oikeastaan kaikesta mitä K tekee, kiukuttelee kun mitään ei tapahdu, kohdistaa vihaa myös viestien välityksellä toiseen, kyseenalaistaa turvamiehen. Tässä on aika paljon näitä ns. merkkejä siitä. Eikä sen oo hyvä kasvaa enää yhtään.
Mitä täällä on nyt raivottu K:n tekemisistä???
 
vierailija
Hei anteeksi, en halua jankata. Ja silti en tiedä, miten perseessä tämän muuten tekisi. Nimeltä mainitsematon ei mielestäni? ole vähään aikaan vilahtanut missään, K on luopunut niistä tietyistä rannekoruista ja vaikuttaa, että Jukka on sen himassa jatkuvasti. Parissa stoorissa myös näkynyt Kn sohvalle tehty peti, jossa tosin yleensä on pötkötellyt K, mutta mutta. Ja Jukka oli se, jonka kanssa K kävi niitä kymmenen tuntisia puheluita viime eron aikana.
Edelleen, olen pahoillani, enkä halua jankata. Haluan lähinnä tietää, onko kukaan muu miettinyt tätä.
 
vierailija
Hei anteeksi, en halua jankata. Ja silti en tiedä, miten perseessä tämän muuten tekisi. Nimeltä mainitsematon ei mielestäni? ole vähään aikaan vilahtanut missään, K on luopunut niistä tietyistä rannekoruista ja vaikuttaa, että Jukka on sen himassa jatkuvasti. Parissa stoorissa myös näkynyt Kn sohvalle tehty peti, jossa tosin yleensä on pötkötellyt K, mutta mutta. Ja Jukka oli se, jonka kanssa K kävi niitä kymmenen tuntisia puheluita viime eron aikana.
Edelleen, olen pahoillani, enkä halua jankata. Haluan lähinnä tietää, onko kukaan muu miettinyt tätä.
Olen miettinyt.
 
vierailija
Hei anteeksi, en halua jankata. Ja silti en tiedä, miten perseessä tämän muuten tekisi. Nimeltä mainitsematon ei mielestäni? ole vähään aikaan vilahtanut missään, K on luopunut niistä tietyistä rannekoruista ja vaikuttaa, että Jukka on sen himassa jatkuvasti. Parissa stoorissa myös näkynyt Kn sohvalle tehty peti, jossa tosin yleensä on pötkötellyt K, mutta mutta. Ja Jukka oli se, jonka kanssa K kävi niitä kymmenen tuntisia puheluita viime eron aikana.
Edelleen, olen pahoillani, enkä halua jankata. Haluan lähinnä tietää, onko kukaan muu miettinyt tätä.
Minä olen. Mutta kun vähän vaikea puhua näistä eikä se liene reiluakaan.

En myöskään oikein ymmärrä mihin se älkää uskoko lehtijuttuihin ja lööppeihin liittyisi ellei juuri tähän aiheeseen kun eihän K:sta muuta sellaista ole nyt ollut edes pinnalla. Seiska rummuttanut toistuvasti tätä aihetta.
 

Yhteistyössä