vierailija
Ei vaan K:lla on olemassaoleva suhde eli on varattu.Tämä on kyllä mysteeri. Ehkä hän sitten ei ole kärtsän otettavissa, vaikka niin luullaan.
Ei vaan K:lla on olemassaoleva suhde eli on varattu.Tämä on kyllä mysteeri. Ehkä hän sitten ei ole kärtsän otettavissa, vaikka niin luullaan.
Se ei ollut kuva, vaan stoori tältä kesältä! Ja gf selvästi tunnistettavissa.Ei todellakaan tunnista, voi olla vaikka joku kaveri, mutta uskon tuon aiemman tietäjän puhetta, joka tiesi kuka kuvassa on eli vanha
Se hampaidenpesijä K:n kämpillä oli videolla.Ei todellakaan tunnista, voi olla vaikka joku kaveri, mutta uskon tuon aiemman tietäjän puhetta, joka tiesi kuka kuvassa on eli vanha
Höpsis. Minulla on kaikki hyvin. En vaan pidä kiusaamista ja sanon ajoittain takaisin kun siltä tuntuu. Ei minun tarvitse kumarrella ketään.Esim just sulle vaikuttaisi tuon sun viestin tyylilajin perusteella siltä, että olisi hyvä saada etäisyyttä palstameininkeihin. Täällä negatiivisuus saattaa tarttua ja puheet muuttua sellaisiksi, ettei niitä kasvokkain kukaan viitsisi toiselle sanoa. Täällä anonyymisti huudellessa saattaa kadota tatsi siihen, mitä ihmisten välinen normaali kommunikointi on.
Niin oli. Vanha kuva.Se ei ollut kuva, vaan stoori tältä kesältä! Ja gf selvästi tunnistettavissa.
Se naisjuontaja oli hamosessa aika pitkiä aikoja lavalla eikä edes riehunut. Millaisen kiitoksen hän saa?Oli kyllä aika veto vetää noissa pakkasasteissa ilman kunnon yläosaa. K aina antaa keikkoilla kaikkensa. Toivottavasti ei tullut kipeäksi.
Juu noita juttuja kyl yksinkertaistetaan ihan liian usein. Ja K:lla vasta nyt aikaa pysähtyä kunnolla miettimään asiota.Tai sitten asia ei ole niin yksinkertainen tai on kesken käsittelyssä, Jerc haastattelu antoi kuitenkin myötämielisen kuvan
Ei ole kuin teidän mielikuvituksessaEi vaan K:lla on olemassaoleva suhde eli on varattu.
Vähän ahdistaa ihmiset, joiden maailmankuvassa J on vapaa mies Että miten ottavat uutiset suhteen nykyiseen naispuoliseen vankkenemisesta, jos niin käy?Olkoot Kärsyllä vaikka haaremi. Minä shippaan sitä Boitsulle silti ja mua ei kiinnosta kenenkään vilahtelut. Who cares?
Ei ole, eri nimet.Toi Romeo joka veti Cha Cha Cha Käärijän kanssa laivalla on samannäköinen kuin se poika joka löysi kadonneen boleron. Olikohan sama
Verrattavissa olevis tekoja kylmyyden kanssa.Miksi minun pitää kiittää kaikkia jos kiitän Käärijää?
Olen samaa mieltä tämän yhden shippaaminen yli menemisestä. Raivoaa nimeltämainitsemattomasta, oikeastaan kaikesta mitä K tekee, kiukuttelee kun mitään ei tapahdu, kohdistaa vihaa myös viestien välityksellä toiseen, kyseenalaistaa turvamiehen. Tässä on aika paljon näitä ns. merkkejä siitä. Eikä sen oo hyvä kasvaa enää yhtään.
Miksi? Kiitä sinä kun hänestä erityisesti pidit.Verrattavissa olevis tekoja kylmyyden kanssa.
Ei ole sama, tästä oli jo eilen puhettaToi Romeo joka veti Cha Cha Cha Käärijän kanssa laivalla on samannäköinen kuin se poika joka löysi kadonneen boleron. Olikohan sama
On kuumaa!No nyt on Boitsulla kunnon juhlat menossa!
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
En tiedä kuka olet, ja minä en sinua/ketään ole tällä palstalla koskaan kiusannut, joten en ihan tiedä, mitä tuo vastaus nyt sitten tarkoitti. Ja miksi kommentoit ikävään sävyyn alkuperäiseen viestiini.Höpsis. Minulla on kaikki hyvin. En vaan pidä kiusaamista ja sanon ajoittain takaisin kun siltä tuntuu. Ei minun tarvitse kumarrella ketään.
Et siis kiitäkään kylmästä selviämisestä, vaikka sitä ihailit? Naiselta se ei ole samanveroinen ihailun aihe?Miksi? Kiitä sinä kun hänestä erityisesti pidit.
Hyvä eipähän odottele K:ta. Aika sexyä menoa.No nyt on Boitsulla kunnon juhlat menossa!
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Ei todellakaan ollut kuva, eikä vanha. Käärijän stoori tältä kesältä! Herää todellisuuteen!Niin oli. Vanha kuva.