Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäs ankeutusta tässä muka oli?
No Bojan on monesti kertonut haluavansa lapsia! Toivotaan, että hänen haaveensa toteutuu! Varmasti kaikki täällä tietää, ettei lapsia silti välttämättä saada. Olen itsekin lapseton, mutta ei täällä tarvitse esittää tuollaista jargonia ja vielä nuoresta miehestä, joka nimenomaan haluaa omia lapsia!
 
vierailija
Bojan ja oikea vauva. Onhan tuo ylisuloinen kuva. Mihin suuntaan mahtaa K n ajatus kulkea.
Onko tosiaan sattumaa, että Discord-vauvavideon ja Kn tykkäyksen jälkeen lisää perhemateriaalia vai onko Bn erittäin kohdennettu mediastrategia, kohderyhmänä erityisesti 1 ihminen Suomessa.

Eihän B varmaan tiedä, että K seuraa cykaa, mutta toisaalta on osoittanut aika hyviä salapoliisitaitoja kiireenkin keskellä.

Kun kerran jo leikkivauva vetoaa, niin laittaa vielä vetoavampaa materiaalia;)
 
vierailija
No Bojan on monesti kertonut haluavansa lapsia! Toivotaan, että hänen haaveensa toteutuu! Varmasti kaikki täällä tietää, ettei lapsia silti välttämättä saada. Olen itsekin lapseton, mutta ei täällä tarvitse esittää tuollaista jargonia ja vielä nuoresta miehestä, joka nimenomaan haluaa omia lapsia!
Eihän tuo kirjoitus ollut mitenkään ilkeämielisesti tehty, kaikkihan eivät hanki lapsia perinteisellä tavalla esim. jos B ottaa samaa sukupuolta olevan kumppanin
 
vierailija
Ficeistä muistui mieleen: muistaako kukaan lukeneensa keväällä tai alkukesästä kirjoitettua ficciä, joka sijoittui Lontoon johonkin sänkyyn, kielen opettamiseen ja jotenkin laulukilpailumaailmaan ja hetki kaupungilla kiertelyä?

Ekassa luvussa toinen päähenkilöistä helpotti paineitaan kylppärissä toista ajatellen, ja toisessa luvussa oli yhdessä kuumistelua. Kaksiosainen muistelisin, mut en ole varma.

Joko K tai B oli omalla nimellään ja toinen ns anonyymina miespäählönä. Jos en väärin muista, niin Bn puolella oleva hahmo tuli opettamaan kieltä Klle, joka osallistui laulukilpailuun.

Nukkuivat vierekkäin, toinen oli kuullut yölliset toisen omat puuhat kylppärissä. Sit kiertelivät kaupungilla ennen kilpailupaikalle päätymistä. Tähän liittyi myös ehkä koira lahjana, en oo varma. Ainakin yhdessä olivat sängyssä ekan luvun jälkeen.

Se oli musta tosi kivasti kirjoitettu, hauskaa dialogia välillä ja kuumat kohtaukset! Oon koittanut etsiä sitä mut en oo löytänyt.

Kerran täällä etsittiin ficciä, joka olikin poistunut, mutta ihmeellisesti löytyi välimuistista tai jostain Googlesta.

Onko kukaan lukenut tätä, tai soittaako yhtään shippauskelloa tää? (Joo, se toinen kello on paljon:D)
 
vierailija
Mahdollisesti, mitään takeitahan tästä ei ole. Lasten saanti ei ole kellekään varmaa vaikka sitä haluaisikin, ja toiset taas tekevät elämässään valintoja, joihin ei liity omat biologiset lapset.
Kyllä minä kaiken tuon ymmärrän, enkä ole edes sitä mieltä, että kaikkien tulisi hankkia lapsia, vaikka se olisi mahdollistakin. Tuli nyt mieleen tuollainen ajatus, koska B oli kuvassa vauvan kanssa. Varmaan ajatus tuli mieleen siitäkin, että hän itse on puhunut, että haluaa lapsia. Mieli on voinut toki muuttua. Kylläpä tuo mun kommenttini otettiin nyt hyvin vakavasti. En odota mitenkään innolla edes saavani omia lapsenlapsia.
 
vierailija
Kiitos Jan/Bojan-ficcejä linkanneille! Saa laittaa lisääkin, jos on muistissa hyviä! Näköjään aina välillä pääaaltojen oheen mahtuu pieniä mielenkiintoisia pyörteitä
Itse toivoisin niiden pysyvän poissa täältä, kun eivät mitenkään liity K/B-shippiin. Eikö tätä keskustelua mitenkään voisi käydä muualla? Antaisi nyt edes tän puutarhan olla viimeinen Bojere-tyyssija, kun kaikki muut paikat on pilattu.
 
vierailija
Itse toivoisin niiden pysyvän poissa täältä, kun eivät mitenkään liity K/B-shippiin. Eikö tätä keskustelua mitenkään voisi käydä muualla? Antaisi nyt edes tän puutarhan olla viimeinen Bojere-tyyssija, kun kaikki muut paikat on pilattu.
voi herranjumala sentään, ei varmaan kenenkään shippaus kaadu siihen että vinkataan joku fikki tänne. Kannattaa ehkä itse kunkin miettiä kuinka syvälle tähän kannattaa upota. Ja itsekin shippaan kyllä mutta jotain järjen häivää voisi mukana olla.
 
vierailija
voi herranjumala sentään, ei varmaan kenenkään shippaus kaadu siihen että vinkataan joku fikki tänne. Kannattaa ehkä itse kunkin miettiä kuinka syvälle tähän kannattaa upota. Ja itsekin shippaan kyllä mutta jotain järjen häivää voisi mukana olla.
Mulla ei shippaus liity tosielämään mitenkään eikä kaadu yhtään mihinkään, olen vain niin OTP-uskollinen että ärsyttää kaikki muut. Päähenkilöiden shippaus muille on muutenkin vauvan ketjussa jo määritelty kielletyksi, niin miksei täälläkin? Loveland-foorumilla on oma paikka muille shipeille, eikö siellä voisi käydä tällaista keskustelua?
 
vierailija
Itse toivoisin niiden pysyvän poissa täältä, kun eivät mitenkään liity K/B-shippiin. Eikö tätä keskustelua mitenkään voisi käydä muualla? Antaisi nyt edes tän puutarhan olla viimeinen Bojere-tyyssija, kun kaikki muut paikat on pilattu.
Samaa mieltä, itsekään en toivoisi näitä tänne, ei ole varmaankaan kovin vaikeaa niitä itse etsiä hakusanalla tuolta ficcien joukosta
 

Yhteistyössä