vierailija
Ai Bojanilla vauva sylissä? No ei taatusti ole mikään tavallinen julkaisu, johon on Mikke kommentoinut.On myös tavallisena julkaisuna, siitä Mikke tykännyt ja kommentoinut, Kärppy ei vielä
Ai Bojanilla vauva sylissä? No ei taatusti ole mikään tavallinen julkaisu, johon on Mikke kommentoinut.On myös tavallisena julkaisuna, siitä Mikke tykännyt ja kommentoinut, Kärppy ei vielä
Voi luoja!!!On myös tuo päälle astumis ficci, jossa B, Jan ja Nace. Mutta se on kyllä kans sellainen, ettei oikein hävettää lukea, muttei voi kyllä lopettaakaan
Ai Bojanilla vauva sylissä? No ei taatusti ole mikään tavallinen julkaisu, johon on Mikke kommentoinut.
Bojan ja oikea vauva. Onhan tuo ylisuloinen kuva. Mihin suuntaan mahtaa K n ajatus kulkea.Joko Kärtsä on tykännyt?
Jokuhan vauvaelämää saa Boitsun kanssa aikanaan viettääB on niin ihana tuon pikkusen kanssa! Tykkään Bstä ja tykkään vauvoista, tämä on ihanuutta. Tarkistussana ÄITI!
Sitä nyt on turha miettiä tässä kohtaa?Jokuhan vauvaelämää saa Boitsun kanssa aikanaan viettää
Mahdollisesti, mitään takeitahan tästä ei ole. Lasten saanti ei ole kellekään varmaa vaikka sitä haluaisikin, ja toiset taas tekevät elämässään valintoja, joihin ei liity omat biologiset lapset.Jokuhan vauvaelämää saa Boitsun kanssa aikanaan viettää
Kiitos ankeutuksesta!Mahdollisesti, mitään takeitahan tästä ei ole. Lasten saanti ei ole kellekään varmaa vaikka sitä haluaisikin, ja toiset taas tekevät elämässään valintoja, joihin ei liity omat biologiset lapset.
Mitäs ankeutusta tässä muka oli?Kiitos ankeutuksesta!
Sitten tarvittaisiin hartiahierontaa Kärpyltä! Bojan taisi vähän odottaakin sitä jo Tavastialla (paikalleen jähmettyminen K:n koskiessa hartiaa)Ihana. Mutta rentoudu Boitsu hieman, ettei hartiat mene ihan jumiin
Loma-aikakin voi vaikuttaa trollauksen määrään, vaikea sanoaVauva oli kyllä aika pilalla nyt illasta. Miksi sinne tunkeekin noita hirveän ilkeitä kirjoittelijoita
No Bojan on monesti kertonut haluavansa lapsia! Toivotaan, että hänen haaveensa toteutuu! Varmasti kaikki täällä tietää, ettei lapsia silti välttämättä saada. Olen itsekin lapseton, mutta ei täällä tarvitse esittää tuollaista jargonia ja vielä nuoresta miehestä, joka nimenomaan haluaa omia lapsia!Mitäs ankeutusta tässä muka oli?
Onko tosiaan sattumaa, että Discord-vauvavideon ja Kn tykkäyksen jälkeen lisää perhemateriaalia vai onko Bn erittäin kohdennettu mediastrategia, kohderyhmänä erityisesti 1 ihminen Suomessa.Bojan ja oikea vauva. Onhan tuo ylisuloinen kuva. Mihin suuntaan mahtaa K n ajatus kulkea.
Eihän tuo kirjoitus ollut mitenkään ilkeämielisesti tehty, kaikkihan eivät hanki lapsia perinteisellä tavalla esim. jos B ottaa samaa sukupuolta olevan kumppaninNo Bojan on monesti kertonut haluavansa lapsia! Toivotaan, että hänen haaveensa toteutuu! Varmasti kaikki täällä tietää, ettei lapsia silti välttämättä saada. Olen itsekin lapseton, mutta ei täällä tarvitse esittää tuollaista jargonia ja vielä nuoresta miehestä, joka nimenomaan haluaa omia lapsia!
Kyllä minä kaiken tuon ymmärrän, enkä ole edes sitä mieltä, että kaikkien tulisi hankkia lapsia, vaikka se olisi mahdollistakin. Tuli nyt mieleen tuollainen ajatus, koska B oli kuvassa vauvan kanssa. Varmaan ajatus tuli mieleen siitäkin, että hän itse on puhunut, että haluaa lapsia. Mieli on voinut toki muuttua. Kylläpä tuo mun kommenttini otettiin nyt hyvin vakavasti. En odota mitenkään innolla edes saavani omia lapsenlapsia.Mahdollisesti, mitään takeitahan tästä ei ole. Lasten saanti ei ole kellekään varmaa vaikka sitä haluaisikin, ja toiset taas tekevät elämässään valintoja, joihin ei liity omat biologiset lapset.
Itse toivoisin niiden pysyvän poissa täältä, kun eivät mitenkään liity K/B-shippiin. Eikö tätä keskustelua mitenkään voisi käydä muualla? Antaisi nyt edes tän puutarhan olla viimeinen Bojere-tyyssija, kun kaikki muut paikat on pilattu.Kiitos Jan/Bojan-ficcejä linkanneille! Saa laittaa lisääkin, jos on muistissa hyviä! Näköjään aina välillä pääaaltojen oheen mahtuu pieniä mielenkiintoisia pyörteitä
voi herranjumala sentään, ei varmaan kenenkään shippaus kaadu siihen että vinkataan joku fikki tänne. Kannattaa ehkä itse kunkin miettiä kuinka syvälle tähän kannattaa upota. Ja itsekin shippaan kyllä mutta jotain järjen häivää voisi mukana olla.Itse toivoisin niiden pysyvän poissa täältä, kun eivät mitenkään liity K/B-shippiin. Eikö tätä keskustelua mitenkään voisi käydä muualla? Antaisi nyt edes tän puutarhan olla viimeinen Bojere-tyyssija, kun kaikki muut paikat on pilattu.
Mulla ei shippaus liity tosielämään mitenkään eikä kaadu yhtään mihinkään, olen vain niin OTP-uskollinen että ärsyttää kaikki muut. Päähenkilöiden shippaus muille on muutenkin vauvan ketjussa jo määritelty kielletyksi, niin miksei täälläkin? Loveland-foorumilla on oma paikka muille shipeille, eikö siellä voisi käydä tällaista keskustelua?voi herranjumala sentään, ei varmaan kenenkään shippaus kaadu siihen että vinkataan joku fikki tänne. Kannattaa ehkä itse kunkin miettiä kuinka syvälle tähän kannattaa upota. Ja itsekin shippaan kyllä mutta jotain järjen häivää voisi mukana olla.
Samaa mieltä, itsekään en toivoisi näitä tänne, ei ole varmaankaan kovin vaikeaa niitä itse etsiä hakusanalla tuolta ficcien joukostaItse toivoisin niiden pysyvän poissa täältä, kun eivät mitenkään liity K/B-shippiin. Eikö tätä keskustelua mitenkään voisi käydä muualla? Antaisi nyt edes tän puutarhan olla viimeinen Bojere-tyyssija, kun kaikki muut paikat on pilattu.