Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei oo tavallaan ollut ei. Kiitä kuitenkin itseäsi periksiantamattomasta jaksamisesta. 😌 No vaikka yhteydenoton. Olkoon sitten viesti, häläri yms. Minä voin jatkaa siitä sitten.
Mitä tarkoitat tavallaan?
Juttu on vaan niin, että en edelleenkään ole vakuuttunut, että se olet oikeasti sinä. Ja sitä myöten tekisin itsestäni pellen. Tiedät myös, mitä tekijöitä tässä ympärillä on, jos olet hän.
 
vierailija
Mitä tarkoitat tavallaan?
Juttu on vaan niin, että en edelleenkään ole vakuuttunut, että se olet oikeasti sinä. Ja sitä myöten tekisin itsestäni pellen. Tiedät myös, mitä tekijöitä tässä ympärillä on, jos olet hän.
No juuri sitä mitä tavallaan sanalla tarkoitetaan. Eli ei ole ollut siedettävää ei. Mutta siedettävä se vain on ollut oltava. En valitettavasti kyllä tiedä. Eikä se sinänsä kerro vielä mitään kuka olen.
 
vierailija
No juuri sitä mitä tavallaan sanalla tarkoitetaan. Eli ei ole ollut siedettävää ei. Mutta siedettävä se vain on ollut oltava. En valitettavasti kyllä tiedä. Eikä se sinänsä kerro vielä mitään kuka olen.
No, jos sä tiedät meidän ikäeron, osaat sanoa jotain tarkentavaa meidän viimeisimmästä kohtaamisesta töissä "pienessä kopissa", niin sit voidaan jatkaa keskustelua. Muuten 👋
 

Yhteistyössä