Ja hei, tässähän voi edelleen käydä niin, että olemme toisillemme täysin tuntemattomat henkilöt, jotka vaan painivat samoissa ongelmissa...Mitä se minulta vaatisi, että se ratkaisu saataisiin nyt? Tässä ei oo enää pitkään aikaan ollut mitään siedettävää.
Crafts mielin, suunnittelen uutta työtä ja etsin materiaaleja Entä siellä?Millä mielin?
I love you, SydisI love you
Ei oo tavallaan ollut ei. Kiitä kuitenkin itseäsi periksiantamattomasta jaksamisesta. No vaikka yhteydenoton. Olkoon sitten viesti, häläri yms. Minä voin jatkaa siitä sitten.Mitä se minulta vaatisi, että se ratkaisu saataisiin nyt? Tässä ei oo enää pitkään aikaan ollut mitään siedettävää.
Mitä tarkoitat tavallaan?Ei oo tavallaan ollut ei. Kiitä kuitenkin itseäsi periksiantamattomasta jaksamisesta. No vaikka yhteydenoton. Olkoon sitten viesti, häläri yms. Minä voin jatkaa siitä sitten.
Jos teet mulle villapöksyt, tuun sinne niin voit ottaa mitatCrafts mielin, suunnittelen uutta työtä ja etsin materiaaleja Entä siellä?
SopisOlis tarvetta silityksille.
I love you, Sydis
Ikävä vaivaaCrafts mielin, suunnittelen uutta työtä ja etsin materiaaleja Entä siellä?
No juuri sitä mitä tavallaan sanalla tarkoitetaan. Eli ei ole ollut siedettävää ei. Mutta siedettävä se vain on ollut oltava. En valitettavasti kyllä tiedä. Eikä se sinänsä kerro vielä mitään kuka olen.Mitä tarkoitat tavallaan?
Juttu on vaan niin, että en edelleenkään ole vakuuttunut, että se olet oikeasti sinä. Ja sitä myöten tekisin itsestäni pellen. Tiedät myös, mitä tekijöitä tässä ympärillä on, jos olet hän.
Tiedän tunteen, mielestäni se on ihan kiva tunne jonka se tuo kunhan vain muistaa, ettei oikeasti ole täällä yksin.Joskus tuntuu kun ois ihan yksin koko maailmassa, varsinkin jos on hiljasta
No, jos sä tiedät meidän ikäeron, osaat sanoa jotain tarkentavaa meidän viimeisimmästä kohtaamisesta töissä "pienessä kopissa", niin sit voidaan jatkaa keskustelua. MuutenNo juuri sitä mitä tavallaan sanalla tarkoitetaan. Eli ei ole ollut siedettävää ei. Mutta siedettävä se vain on ollut oltava. En valitettavasti kyllä tiedä. Eikä se sinänsä kerro vielä mitään kuka olen.
Onnistuu, mutta sitten niitä pitää myös muistaa käyttääJos teet mulle villapöksyt, tuun sinne niin voit ottaa mitat
ja halaukselleOlis tarvetta silityksille.
Piiskaa kaipaisi..Millä mielin?
Todella tuttua..Joskus tuntuu kun ois ihan yksin koko maailmassa, varsinkin jos on hiljasta
Parikymmentä vuotta.No, jos sä tiedät meidän ikäeron, osaat sanoa jotain tarkentavaa meidän viimeisimmästä kohtaamisesta töissä "pienessä kopissa", niin sit voidaan jatkaa keskustelua. Muuten
Ja katin kontit. Se miltä tuntuu ei aina vastaa totuutta. Itse sanomalla etäännyt.Minusta tuntuu siltä, että etäännyt. Loittonet. Kasvatat railoa väliimme. Taika rauennut.
Ei ole niin paljon eikä sitä paitsi ole ongelmaParikymmentä vuotta.
En. Oon vaan niin intensiivinen, että pitää välillä laskea kierroksia.Minusta tuntuu siltä, että etäännyt. Loittonet. Kasvatat railoa väliimme. Taika rauennut.