vierailija
Mulla on jatkuvasti ja pitkään ollut sellanen olo, että joudun olemaan kerjuulla. Kyllä mä ehkä ansaitsen sen, ettei tykkäämisen osoittamista tarvitse kerjätä.
Oikeasti?Mulla on jatkuvasti ja pitkään ollut sellanen olo, että joudun olemaan kerjuulla. Kyllä mä ehkä ansaitsen sen, ettei tykkäämisen osoittamista tarvitse kerjätä.
No et ainakaan multa irl.Musta taas tuntuu et oon kerjänny et näkisin sua..
Kuka oletNo et ainakaan multa irl.
Totuutta mistä?Mä taas jouduin kerjäämään totuutta ja hyvää kohtelua.
Onko siellä rakastettuni?Ti amo
SiOnko siellä rakastettuni?
Olenkin jo pitkään tuntenut etten ole kokonainen vaan jotain puuttuuMulla on sun yks hius tallessa..
Ketä etsit? Ainakin minä olen.Oletko täällä
Ihmistä, joka tietää nopan merkityksen.Ketä etsit? Ainakin minä olen.
Olen. En kerennyt kommentoida kun sivusto jo sulkeutui. Kysymykseesi piti vastata, että ratkaisuun löytyy varmasti yhteiset eväät. Ainakin toivon niin. Mitä tulee siihen kauanko siihen ratkaisuun kuluu aikaa riippuu ratkaisijoista. Ratkaisuhan voi löytyä jo nyt, tunnin päästä, huomenna. Ihan milloin vain. Toivottavasti kuitenkin siedettävän pian.Oletko täällä
Mitä se minulta vaatisi, että se ratkaisu saataisiin nyt? Tässä ei oo enää pitkään aikaan ollut mitään siedettävää.Olen. En kerennyt kommentoida kun sivusto jo sulkeutui. Kysymykseesi piti vastata, että ratkaisuun löytyy varmasti yhteiset eväät. Ainakin toivon niin. Mitä tulee siihen kauanko siihen ratkaisuun kuluu aikaa riippuu ratkaisijoista. Ratkaisuhan voi löytyä jo nyt, tunnin päästä, huomenna. Ihan milloin vain. Toivottavasti kuitenkin siedettävän pian.