Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kestä tota 3. kuvaa, tulee niin mieleen jotkut ala-asteikäiset kaverukset jotka on tasan kuvanoton ajan paikallaan ja sitten lähdetään taas viivana duunaamaan yhdessä jotain päätöntä, kumminkin asenteella kaveria ei jätetä.
 
vierailija
Vlogia ei olla edes nähty ja täällä jo aletaan masentuu siitä et suomen matskut ois vähäisiä? Ootetaan et ollaan nähty vlogi ja katotaan sitten mark on kuitenkin vaivalla editoinut meille vlogin katsottavaksi
No siksi vähän harmittaa, että kolme kuukautta odotettiin erillistä NT-vlogia, jollaiset tuli Dublinista (siis yhdestä kaupungista oma) ja UK-kiertueelta. Nyt on niin monta kiertuekaupunkia samassa, että osa jäänee ihan vilahduksiksi vain. Olis ollut kivaa nähdä paljon matskua Joker Outista Suomessa. On tääkin silti kiva juttu, oon vaan aika varma siitä, että eniten siellä on mukana Hollantia ja ehkä Norjaa.
 
vierailija
Olen kyllä valitettavasti tosi pettynyt, jos NT vlogia ei edes tule. Mark sentään lupasi sen! Mitä ihmettä niille materiaaleille on tapahtunut, jos ne pitääkin yhdistää koko syksyn Eurotouriin, kun luulisi että pelkästään NT:n ajalta on riittävästi kuvaa yhteen vlogiin...?
 
vierailija
Vlogia ei olla edes nähty ja täällä jo aletaan masentuu siitä et suomen matskut ois vähäisiä? Ootetaan et ollaan nähty vlogi ja katotaan sitten mark on kuitenkin vaivalla editoinut meille vlogin katsottavaksi
En mä ainakaan usko että Suomesta olis vain pari minuuttia. Jos jakso on kuitenkin 28 min ja siinä on oletettavasti mukana 11 keikkaa, joilla Mark oli. Niistä 4 oli Suomessa, niin ihme jos niistä ei ainakin 10 min materiaalia löytyisi. Lopuille 7 keikalle jäisi silti vielä 18 min.
 
vierailija
No siksi vähän harmittaa, että kolme kuukautta odotettiin erillistä NT-vlogia, jollaiset tuli Dublinista (siis yhdestä kaupungista oma) ja UK-kiertueelta. Nyt on niin monta kiertuekaupunkia samassa, että osa jäänee ihan vilahduksiksi vain. Olis ollut kivaa nähdä paljon matskua Joker Outista Suomessa. On tääkin silti kiva juttu, oon vaan aika varma siitä, että eniten siellä on mukana Hollantia ja ehkä Norjaa.
Hollantia varmaan tulee aika paljon kans mut ihan varmaan siks että Kris on puoliksi hollantilainen ja mia oli niitä lämppäämässä. Kyl mä uskon et kaikkia tulis suht tasapuolisesti kuitenkin.
 
vierailija
Luukussa erittäin väsyneiltä vaikuttavat joulunjälkeiset K ja H essut päällä, kävelevät makuuhuoneeseen, nappaavat pullon juomista hyllyltä mukaan ja lyövät oven perässä kiinni :)
 

Yhteistyössä