vierailija
Ok, ei oo tänään auennut mulla missään vaiheessa, täytyy varmaan luovuttaa kohtaTäällä aukeaa, mutta yhdessä vaiheessa aiemmin tänään en saanut auki. Kannattaa kokeilla uusiksi.
Ok, ei oo tänään auennut mulla missään vaiheessa, täytyy varmaan luovuttaa kohtaTäällä aukeaa, mutta yhdessä vaiheessa aiemmin tänään en saanut auki. Kannattaa kokeilla uusiksi.
Mark ainakin jakoi juuri kuvia koko Euroopan kiertueelta valitettavasti. Toivoisin toki pelkkää NT vlogia, mutta en usko siihen.Jos YouTube sanoo et video kestää 28 minuuttia niin ei kai koko vlogiin mahdu koko Euroopan kiertuetta kun muutkin jaksot on kestänyt joku 17 minuuttia esim uk vlogi. Sen takii epäilen et olis pelkkä Euroopan kiertue yhdessä videossa koska jo nordic tourilta tuli paljon matskua
Mulla lukee YouTubessa siinä videokuvakkeen "alareunassa".Mistä näette vlogin pituuden?
Aloin miettiä että moneltako keikalta tuossa on NT:n lisäksi materiaalia… Mark oli mukana syksyn viimeisillä keikoilla (München, Hollanti ja Espanja). Balkanilla ei kai ollut, mutta oliko myöskään Puolan (+Vilna & Praha) kiertueella?28 min vlogin kokonaisuudessaan.
Eikö muka ollut Belgradissa? Minun muistikuvissani oli, mutta ehkä muistan sitten omiani.Mark ei ollut Balkanin keikoilla.
Hmm totta oliko Puolan aikaa siellä Keniassa silloin? Eli tästä vois päätellä et ois Euroopan kiertue ja puolet nordic touria puolet muuta tyylillä? Eli onhan siinä sit melkein kokonainen jakso nordictouria kun normaali vlogi kestänyt yleensä vartin verranAloin miettiä että moneltako keikalta tuossa on NT:n lisäksi materiaalia… Mark oli mukana syksyn viimeisillä keikoilla (München, Hollanti ja Espanja). Balkanilla ei kai ollut, mutta oliko myöskään Puolan (+Vilna & Praha) kiertueella?
Juu, noteerasin kyllä tuonkin.Voi olla, siksi sanoinkin että 50/50. Paljon muitakin mahdollisuuksia on.
Mutta Mark ei ollut mukana koko kiertueen ajan, joten siinä on varmaan materiaalia vain niistä keikoista, joilla Mark oli. Silti olisin toivonut NT:ltä omaa vlogia.Jos YouTube sanoo et video kestää 28 minuuttia niin ei kai koko vlogiin mahdu koko Euroopan kiertuetta kun muutkin jaksot on kestänyt joku 17 minuuttia esim uk vlogi. Sen takii epäilen et olis pelkkä Euroopan kiertue yhdessä videossa koska jo nordic tourilta tuli paljon matskua
Ohitellaan. Tiedätte kyllä mikä.
Miten nuo Markin kuvat ei ole kovin hyviä ollakseen oikean kuvaajan ottamia. Vai onko hän kuvaaja, tuottaja?3/10 kuva
I guess people had their hopes up because Mark promised that there would be a Nordic Tour vlog.There were about 15 gigs in Slovenia in the summer and no vlog for us either. We'll see if any of it is included in tomorrow's vlog.
Ja sit tämän asian käsittely vois loppua.Jos kellään oli vielä epäilystä etteikö Suvi ja Mikke lapsineen ole samalla mökillä Kärpän kanssa, niin Suvin viimeisessä stoorissa näkee selvästi saman pöydän, sohvanurkan ja pönttöuunin kuin K:n pöydänkattausstoorissa. Eli ei ole mitään eroja tai perheriitoja, ne on siellä kaikki iloisena suurperheenä.