Jos tilauksesi päättyy etkä ole perunut sitä, se uusitaan automaattisesti kunnes perut, mutta joo, uusi maksu toki menee silloin.Eikä, mun kalenteri ei oo enää huomenna voimassa vai meneekö automaattisesti uusi maksu?
Pitää varmaan itse uusia, mulla ei ainakaan mene automaattisesti. Lukee vaan, että tilaus päättyy 27.12 mulla.Eikä, mun kalenteri ei oo enää huomenna voimassa vai meneekö automaattisesti uusi maksu?
Mistä näet tän eli kuinkahan uusitaan, en oo kyllä varma uusinko yhden luukun takia?Pitää varmaan itse uusia, mulla ei ainakaan mene automaattisesti. Lukee vaan, että tilaus päättyy 27.12 mulla.
Mulla lukee ihan kun menen kalenteriin, niin siinä ylhäällä, että expires Dec 27.Mistä näet tän eli kuinkahan uusitaan, en oo kyllä varma uusinko yhden luukun takia?
Lukee renews Dec 25. minullaMulla lukee ihan kun menen kalenteriin, niin siinä ylhäällä, että expires Dec 27.
Lukee renews Dec 25. minulla
Useat palvelut ainakin uusivat itsensä samaan aikaan kun olet tilannut sen. Eli jos ostit OF:n klo 18:11, niin hyvällä tuurilla se uusii itsensä huomenna klo 18:11 ja ehdit nähdä bonusluukun ja perua tilauksen sitä ennen. Mutta en takaa että OF toimii tällä tavalla.Lukee renews Dec 25. minulla
Ok, kiitos vinkistä, taidan tehdä noin sittenUseat palvelut ainakin uusivat itsensä samaan aikaan kun olet tilannut sen. Eli jos ostit OF:n klo 18:11, niin hyvällä tuurilla se uusii itsensä huomenna klo 18:11 ja ehdit nähdä bonusluukun ja perua tilauksen sitä ennen. Mutta en takaa että OF toimii tällä tavalla.
Merry Xmas to you too! Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!Happy holidays everyone!! <3
Same to you! Finns actually celebrate Christmas on the eve, so today the forums are more quiet while tomorrow people are getting bored of their families with all the programme typically over already and likely come back.Merry Xmas to you too! Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!
Seize the Day - Chapter 1 - mrdesperation - Eurovision Song Contest RPF [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Aattoillan iloksi luin tämän ihanan ficcin. Oli niin todellinen, että mieleen tuli, ettei vain Bojan olisi tätä kirjoittanut....
Minä tykkäsin joskus kesällä kovasti, sitten myöhemmin luin uudestaan ja etenkin se Memento mori oli sillä kerralla vähän meh. En kyllä yhtään edes muista, että miksi. Ehkä pitää joskus lukea vielä kolmannen kerran, että muistan.Tämän kirjoittajan saman sarjan seuraava ficci Memento mori oli minulle kesällä yksi ensimmäisiä tajunnanräjäyttävä ficcikokemuksia, silloin joku kehui sitä tällä palstalla. Näissä on kyllä tosi uskottavan oloinen dynamiikka!
Vauvalta aiemmin tänään: "Tuesday 26 December, the third episode of the new season of the Official Eurovision Songcontest podcast launches on all streaming platforms. We catch up with three top-ten finalist: Käärijä from Finland (who tells us about Bojan's underwear), Norways Alessandra and Alika from Estonia..."
Ehkä se joulu tulee tänä vuonna myöhässä.
Minua taas naurattaa koko ajan enemmän tuo kalsarihomma. Voiko olla enempää (lempeää) vittuilua? "Meillä on haastattelussa viisujen kaikkien aikojen yleisösuosikki ja arvatkaa mistä hän puhuu? No tietysti Bojanin kalsareista, kuinkas muuten. Yllättyneitä ovat:" MRS=3Ja btw kyllä hymyilyttää, että K ei voinut tehdä eroottista joulukalenteria ilman B viittausta, ei vaan voinut
European tour vlog? Eli joku missä on mukana NT ja Suomella on 10 sekuntia? Aika villi joulu kyllä täällä, jos pitää yhä odottaa vielä yhtä kalenteriluukkua, Joksujen jotain vlogia ja Kärtsää puhumassa BojanBojanBojanista podcastissa. T: AASIHuomenna kello 11 tulee Jokereilta European tour vlog (YouTube ehdottelee).
Siis en ala jos NT vlogia ei tuukkaan ollenkaan ja tähän on vaan heitetty ehkä joku pieni pätkä.Huomenna kello 11 tulee Jokereilta European tour vlog (YouTube ehdottelee).