Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tumpussa puuhaillaan keräystä Baby Sealin sponsoroinnin jatkumiseksi. Kyllähän me puutarhurit ja naudat osallistutaan myös mikäli mahdollista? Seurataan tilannetta!

 
vierailija
En toivonut mitään joululahjaksi kun tiesin että Stozicen livetallenne on tulossa - ja tässä on mulle enemmän kuin riittävästi! Aivan upeaa, Joksut on vaan livenä niin fantastisia! Ja nuo puhaltimet muutamissa biiseissä tuo vielä extraihanaa fiilistä.
 
vierailija
Uuden ficin “Like Hell It Is Written in the Stars”, ensimmäinen luku “Sweet, Hot and Fruity”. Tarkennettakoon, että itse luku ei kyllä ole erityisen hot (sitä on vuorossa vasta myöhemmin), se on viboiltaan enemmän vähän surumielinen, mutta paljon lämpöä ja rakkauttakin on mukana, samoin huumorinpoikasta.

Teemana tarinassa on Bojanin kipuilu sen kanssa, miten paljon hän on valmis uskomaan henkimaailman juttuihin ja muuhun vastaavaan, ja onko hänen ja Jeren välillä peräti jotain elämää suurempaa, vai huijaako hän vain itseään. https://archiveofourown.org/works/52422307/chapters/132616237

- Joymuffin (MRS=3)
Juuri kun ehdin hetken ajatella, että laitan ficit joululomalle ja luen dekkareita, tulet sitten tällaisella teemalla haastamaan. 😄 Tää oli söpö, ihana ja koskettava, kiitos. ❤
 
vierailija
Mä maltoin sen verran et kun olin kerran kuunnellut koko levyn ja muutaman kerran krisin nvgot kohdat ja Janin kitarasoolot vielä kertaalleen niin sit menin nukkumaan ja nyt vois aloittaa koko levyn uudestaan :D
 
vierailija
Ja näin aamulla kun oon nukkunut niin nyt pystyy ehkä ajatteleen järkevämmin. Siis gola livenä on nykyään yks mun lemppareista samoin vem da gres ja barve oceana :D. Tässähän muuttuu lempparit hyvin äkkiä kun live versioita kuuntelee 😅
 
vierailija
Proti toku, rakkaani <3 nyt liveversiona! Taidan tietää, mitä kuuntelen huomenna toistolla :'D

Ja ei Dopamin ole muhun aiemmin näin hyvin iskenyt, mutta tässä liveversiossa on jotain tosi iskevää
Itse en kuuntele Dopaminia ollenkaan levyltä, se on jotenkin vaisu, mutta livenä tosi kova. Tähän mennessä olen kuunnellut lähinnä Belgrade Beer Festin versiota.
 
vierailija
Vähän turhan kovaa kuuluu yleisön laulut/huudot livelevyllä omaan makuuni. Toki yleisön laulut tyypillisesti kuuluvat livetaltioinneissa, mutta esim. BBF:ssä yleisö kuuluu melkein liian hiljaa. :)
 
vierailija
J: Good morning baby, I sent you a Christmas present. Has it arrived?

B: Not yet. What was that?

J: You will see. Go by email. It can be found there.

B: I will. Wait a moment.

Bojan comes back after a few minutes.

B: What does this mean? You send me a picture of the plane.

J: Take a closer look. Did you not notice the attachment? There is a copy of the plane ticket. I am coming to celebrate your birthday. I already bought the ticket.

B: Oh, what a lovely idea and present. If I am now kakskytneljä, what will I be then?

J: You will be mine. Will you?

B: You will come and see.
 
vierailija
J: Good morning baby, I sent you a Christmas present. Has it arrived?

B: Not yet. What was that?

J: You will see. Go by email. It can be found there.

B: I will. Wait a moment.

Bojan comes back after a few minutes.

B: What does this mean? You send me a picture of the plane.

J: Take a closer look. Did you not notice the attachment? There is a copy of the plane ticket. I am coming to celebrate your birthday. I already bought the ticket.

B: Oh, what a lovely idea and present. If I am now kakskytneljä, what will I be then?

J: You will be mine. Will you?

B: You will come and see.
Tämä kohta oli niin söpö! "If I am now kakskytneljä, what will I be then?" "You will be mine."
 
vierailija
Jesjesjes tuo torviorkesteri versio Onasta!! Tykkään tästä vielä niin paljon enemmän kuin alkuperäisversiosta!

Janin kitarasoolo Metuljissa aivan ihana, raukea ihmissusi onnistuu levittämään raukeutta meille kaikille kitaransa kautta. Jan saisi julkaista ihan oman levyn pelkkää kitarointia, olisi varmaan spotifyssa mun vuoden kuunnelluin artisti. Tuollaisiin säveliin olisi ihana nukahtaa ja aamulla herätä.

Novi val myös aivan ihana, kuulee kyllä Bojanin äänestä että ollut niin liikuttunut 🥺
 
vierailija
Jesjesjes tuo torviorkesteri versio Onasta!! Tykkään tästä vielä niin paljon enemmän kuin alkuperäisversiosta!

Janin kitarasoolo Metuljissa aivan ihana, raukea ihmissusi onnistuu levittämään raukeutta meille kaikille kitaransa kautta. Jan saisi julkaista ihan oman levyn pelkkää kitarointia, olisi varmaan spotifyssa mun vuoden kuunnelluin artisti. Tuollaisiin säveliin olisi ihana nukahtaa ja aamulla herätä.

Novi val myös aivan ihana, kuulee kyllä Bojanin äänestä että ollut niin liikuttunut
Jan saisi julkaista oman kitarasoolo levyn Kris laulu soolo levyn nace bassosoolo levyn ja jure rumpusoolo levyn nää kaikki korostu tos livealbumissa <3
 
vierailija
J: Good morning baby, I sent you a Christmas present. Has it arrived?

B: Not yet. What was that?

J: You will see. Go by email. It can be found there.

B: I will. Wait a moment.

Bojan comes back after a few minutes.

B: What does this mean? You send me a picture of the plane.

J: Take a closer look. Did you not notice the attachment? There is a copy of the plane ticket. I am coming to celebrate your birthday. I already bought the ticket.

B: Oh, what a lovely idea and present. If I am now kakskytneljä, what will I be then?

J: You will be mine. Will you?

B: You will come and see.
😍
 
vierailija
Tämä kohta oli niin söpö! "If I am now kakskytneljä, what will I be then?" "You will be mine."
Niin on! 💕

Livelevy taitaa olla niin kovaa kamaa, että parasta kun alan kuunnella sitä vasta illalla. Nyt pitäisi vielä saada pulkkaan vuoden viimeinen työpäivä.

K:n ja H:n persikoiden läpsyttelyt ehdin sentään katsastaa "muutamaan" kertaan. 🥵

Kyllä, JOULU
 

Yhteistyössä