Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo jan on kuvaajana fontista tunnistaa zare facetimessa. En aluks kattonut äänillä ja katoin sen niin nopeesti et luulin et oli bojan mut nyt kun aamulla katoin uudestaan niin näyttääkin enemmän nacelta ja kuullosti . Eli jan ja nace ainakin ollut eilen studiolla eli todistetusti nyt on jan jure ja nace olleet tällä viikolla studiolla. Krisistä ja bojanista ei tietoa bojan ei varmaan koska kipeä toivottavasti ei oo Kriskään sit tullut kipeäksi.
Jos ne oikeasti kämppiksinä asustelee, niin paljon mahdollista, että myös Kris on kipeä.
 
vierailija
En tiedä
Ammattilainen on aina ammattilainen. On reissannut näiden kanssa niin paljon, että tietää ja tuntee ne läpikotaisin. Meille näkyy vain pinta, hän on nähnyt huonot aamut, kännikiukut ja -riidat, krapulat, riidat ja paljon paljon muuta. Kyllä siinä kuolaamiset jää.
Ja onhan hän myös perheellinen nainen, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Heikommalla itsetunnolla varustettu puoliso saattaisi olla ongelma tällaisessa työssä.
 
vierailija
Ammattilainen on aina ammattilainen. On reissannut näiden kanssa niin paljon, että tietää ja tuntee ne läpikotaisin. Meille näkyy vain pinta, hän on nähnyt huonot aamut, kännikiukut ja -riidat, krapulat, riidat ja paljon paljon muuta. Kyllä siinä kuolaamiset jää.
Ja onhan hän myös perheellinen nainen, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Heikommalla itsetunnolla varustettu puoliso saattaisi olla ongelma tällaisessa työssä.
Toisaalta kyllähän ihmiset kuolaavat puolisoitaankin, vaikka ovat nähneet heidät vaikka missä tilanteissa ja mielentiloissa ja krapulassa ja räkätaudissa ja festarihiessä ja ties mitä. :)
 
vierailija
Ehkä joksut eivät ole Vitan tyyppiä, että hän heistä innostuisi siinä mielessä.
Kuten tuossa edellä joku totesi, alasta riippumatta ammattilainen on aina ammattilainen riippumatta siitä, kuolaako kohdettaan vai ei. Tuskin ne mitään "fanityttöä" olisivat keikkakuvaajakseen palkanneet.

Itsekin olen media-alalla, ja tapaan kohtalaisen tunnettuja ihmisiä säännöllisesti eri elämänaloilta, enkä ole kyllä koskaan ajatellut, että kyse olisi jostain muusta kuin pelkästä työnteosta heidän kanssaan. Välillä kun mainitsen kavereille, kenen kanssa tänään olin tekemisissä, he ovat ihan pähkinöinä, mutta mulle se on vain työtä. Ihan samanlaisia ihmisiä ne ovat kuin kaikki me muutkin - syystä tai toisesta vain eri asemaan päätyneet.
 
A professional is always a professional. Has traveled with them so much that he knows and knows them inside out. We only see the surface, he has seen bad mornings, fights and arguments, hangovers, arguments and much, much more. Yes, there will be drooling.
And she is also a family woman, if I understood correctly. A spouse with lower self-esteem might be a problem in this kind of work.
That's Karmen, the social manager. She has kids and is married.
 
vierailija
Kuten tuossa edellä joku totesi, alasta riippumatta ammattilainen on aina ammattilainen riippumatta siitä, kuolaako kohdettaan vai ei. Tuskin ne mitään "fanityttöä" olisivat keikkakuvaajakseen palkanneet.

Itsekin olen media-alalla, ja tapaan kohtalaisen tunnettuja ihmisiä säännöllisesti eri elämänaloilta, enkä ole kyllä koskaan ajatellut, että kyse olisi jostain muusta kuin pelkästä työnteosta heidän kanssaan. Välillä kun mainitsen kavereille, kenen kanssa tänään olin tekemisissä, he ovat ihan pähkinöinä, mutta mulle se on vain työtä. Ihan samanlaisia ihmisiä ne ovat kuin kaikki me muutkin - syystä tai toisesta vain eri asemaan päätyneet.
Tämä menee juuri niinkuin kirjoitit. Minusta on muutenkin paljon hohdokkaampaa seurata ja ihailla esim. jotakuta artistia vähän kauempaa, mutta jos tämä kyseinen artisti päätyy sinun asiakkaaksi, niin se oma ammattiminä nousee aina pintaan. Tämä artisti on silloin tavallinen asiakas, jota kohdellaan niinkuin muitakin asiakkaita. Yleensä se kuuminkin julkkis muuttuu tavalliseksi kuolevaiseksi, kun pääset töidesi kautta koskemaan häntä pintaa syvemmältä. Tai näin mä koen töideni kautta nämä asiat.
 
vierailija
Tämä menee juuri niinkuin kirjoitit. Minusta on muutenkin paljon hohdokkaampaa seurata ja ihailla esim. jotakuta artistia vähän kauempaa, mutta jos tämä kyseinen artisti päätyy sinun asiakkaaksi, niin se oma ammattiminä nousee aina pintaan. Tämä artisti on silloin tavallinen asiakas, jota kohdellaan niinkuin muitakin asiakkaita. Yleensä se kuuminkin julkkis muuttuu tavalliseksi kuolevaiseksi, kun pääset töidesi kautta koskemaan häntä pintaa syvemmältä. Tai näin mä koen töideni kautta nämä asiat.
Totta. Ja media-alalla on varmaan vielä tietyntyyppinen jännite julkkisten ja toimittajien välillä. Ihan lähelle on vaikea päästä, koska riskit luurankojen vetoon kaapista voivat olla suuria. Toki siinä on toinenkin puolensa - menet toimittajana kerran paljastelemaan jotain niin välit on poikki hyvin äkkiä. Kauhun tasapainoksikin sitä voisi ehkä kutsua.
 
vierailija
Tämä menee juuri niinkuin kirjoitit. Minusta on muutenkin paljon hohdokkaampaa seurata ja ihailla esim. jotakuta artistia vähän kauempaa, mutta jos tämä kyseinen artisti päätyy sinun asiakkaaksi, niin se oma ammattiminä nousee aina pintaan. Tämä artisti on silloin tavallinen asiakas, jota kohdellaan niinkuin muitakin asiakkaita. Yleensä se kuuminkin julkkis muuttuu tavalliseksi kuolevaiseksi, kun pääset töidesi kautta koskemaan häntä pintaa syvemmältä. Tai näin mä koen töideni kautta nämä asiat.
Joo, itsekin olen kuvannut ja muussa työssäni tavannut ties mitä julkkiksia, mutta minusta tässä puhutaan kahdesta vähän eri asiasta, julkkikseus ja kuumuus. Esim. Vitalle Joksut eivät ole jotain salaperäisiä rocktähtiä, vaan työkavereita ja varmaan muutenkin myös kavereita. Se ei tarkoita, etteikö hän voisi silti pitää heitä kuumina, vaikka olisi myös nähnyt heidän pierevän tai olevan krapulassa.
 
vierailija
Joo, itsekin olen kuvannut ja muussa työssäni tavannut ties mitä julkkiksia, mutta minusta tässä puhutaan kahdesta vähän eri asiasta, julkkikseus ja kuumuus. Esim. Vitalle Joksut eivät ole jotain salaperäisiä rocktähtiä, vaan työkavereita ja varmaan muutenkin myös kavereita. Se ei tarkoita, etteikö hän voisi silti pitää heitä kuumina, vaikka olisi myös nähnyt heidän pierevän tai olevan krapulassa.
Aivan varmasti. Voisin kuvitella, että pitääkin. Minusta etenkin Jan & Vita kohtaavat joissain näkemissäni pätkissä huomattavan lämpimästi toisensa. Voi näyttää tältä vain minun silmiini.
Ammattilainen ei kuitenkaan kuolaa kohteensa edessä vaan tekee työnsä ja pitää tunteet poissa työtehtävistä. Keskusteluhan lähti siitä, kun joku arveli, että ei pystyisi kuvaamaan JO:ta, koska kuolaa heidän peräänsä.
 
vierailija
Aivan varmasti. Voisin kuvitella, että pitääkin. Minusta etenkin Jan & Vita kohtaavat joissain näkemissäni pätkissä huomattavan lämpimästi toisensa. Voi näyttää tältä vain minun silmiini.
Ammattilainen ei kuitenkaan kuolaa kohteensa edessä vaan tekee työnsä ja pitää tunteet poissa työtehtävistä. Keskusteluhan lähti siitä, kun joku arveli, että ei pystyisi kuvaamaan JO:ta, koska kuolaa heidän peräänsä.
Ei toki kuolaa, mutta kuumana pitämisestä voi työssä olla hyötyäkin. :) Niin kuin Vauvalla on joskus keskusteltu, että joidenkin mielestä esim. T.Ö.:n Kärtsä-kuvat ovat parempia kuin Mikken, koska T.Ö. pitää Kärtsää kuumana ja haluaa siten esittää hänet kuumana, siinä missä Mikkelle hän on velipoika.

Minulle Bojanin kuumuus tai ihanuus ei vähenisi lainkaan siitä, jos näkisin hänellä olevan vatsavaivoja, ihottumaa tai kännikiukuttelua tai mitä lie, samalla lailla kuin jos alkaisin seurustella jonkun viehättävän miehen kanssa, niin tottakai olettaisin hänellä olevan tuollaisia juttuja myös. Ainoa mikä minulle saisi Joksut vaikuttamaan vähemmän viehättäviltä olisi, jos heistä paljastuisi aidosti mulkkuja persoonallisuudenpiirteitä, eikä ainakaan kovin vahvoja tällaisia varmaankaan ole, kun niin hyvin tulevat toimeen keskenään pitkiäkin aikoja.
 
vierailija
Tämä menee juuri niinkuin kirjoitit. Minusta on muutenkin paljon hohdokkaampaa seurata ja ihailla esim. jotakuta artistia vähän kauempaa, mutta jos tämä kyseinen artisti päätyy sinun asiakkaaksi, niin se oma ammattiminä nousee aina pintaan. Tämä artisti on silloin tavallinen asiakas, jota kohdellaan niinkuin muitakin asiakkaita. Yleensä se kuuminkin julkkis muuttuu tavalliseksi kuolevaiseksi, kun pääset töidesi kautta koskemaan häntä pintaa syvemmältä. Tai näin mä koen töideni kautta nämä asiat.
..koskemaan häntä pintaa syvemmältä. 🙂Eiköhän nuo kommentit Vitasta ole vähän huumorilla kirjoitettuja.
 
vierailija
Nevermind on ne Kris ja bojankin näemmä studiolla ainakin olleet ainakin krisin hiuksista päätellen ihan vastikään 😅
 

Yhteistyössä