Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
 
vierailija
Satulla on upeita kuvia Joksujen Olympian ja Wienin keikalta, kantsii vilkaista, jos kaipaa hotteja kuvia.
 
vierailija
Minusta näyttäisi että siinä koneella on B, kuulostaa B:n ääneltäkin ja Nace kuvaamassa ja hänenkin äänensä kuuluu lopuksi.
Aargh mä oon yrittäny kattoo nyt ihan liian monta kertaa, mutta kuitenkaan ei mielestäni ole B, eri malliset hiukset, eikä tuo neulekaan oo tuttu. Kädet muistuttavat kyllä, ei niitä karvoja yleensä tuollaisissa kuvissa näykään. Eikö hän nyt voinut kääntää sitä päätä kahden sentin verran (ehkä yksikin olis riittänyt), niin olisi näkynyt selvästi kuka on 😬🤯😂. Ihan pimeäksihän tässä tulee voi hyvää päivää 😵😅
 
vierailija
Aargh mä oon yrittäny kattoo nyt ihan liian monta kertaa, mutta kuitenkaan ei mielestäni ole B, eri malliset hiukset, eikä tuo neulekaan oo tuttu. Kädet muistuttavat kyllä, ei niitä karvoja yleensä tuollaisissa kuvissa näykään. Eikö hän nyt voinut kääntää sitä päätä kahden sentin verran (ehkä yksikin olis riittänyt), niin olisi näkynyt selvästi kuka on 😬🤯😂. Ihan pimeäksihän tässä tulee voi hyvää päivää 😵😅
Eikös B lla ole kämmenselätkin sen verran karvaiset että tuossa jotain näkyisi. Tai sitten ei. Minusta siinä on Kris. 😄B on harteikkaampikin.
 
vierailija
Aargh mä oon yrittäny kattoo nyt ihan liian monta kertaa, mutta kuitenkaan ei mielestäni ole B, eri malliset hiukset, eikä tuo neulekaan oo tuttu. Kädet muistuttavat kyllä, ei niitä karvoja yleensä tuollaisissa kuvissa näykään. Eikö hän nyt voinut kääntää sitä päätä kahden sentin verran (ehkä yksikin olis riittänyt), niin olisi näkynyt selvästi kuka on . Ihan pimeäksihän tässä tulee voi hyvää päivää
Munkaan mielestä ei ole B:n hiukset? Tiedä sitten
 
vierailija
Seiska-lehden huonosti otsikoitu ja virheitä vilisevä juttu Käärijän OF-tilistä on nyt saanut sitä huomiota, mitä hakikin. Pelkän jutun perusteella on tehty päätelmiä K:n uran tulevasta suunnastakin, ja tietenkin paheksuttu ja loukkaannuttukin, ja muistettu muistuttaa lapsifaneistakin. Onneksi K vain porskuttaa menemään eteenpäin omana itsenään.

 
vierailija
Jaahas, täällä on taas illalla pyörineet persikat mielessä.😉

Voitteko kertoa, että olenko nähnyt harhoja vai onko olemassa sellaista klippiä, missä Nace laulaa? Kuvattu paljon ennen kuin liittyi Jokereihin?
 
Jaahas, täällä on taas illalla pyörineet persikat mielessä.😉

Voitteko kertoa, että olenko nähnyt harhoja vai onko olemassa sellaista klippiä, missä Nace laulaa? Kuvattu paljon ennen kuin liittyi Jokereihin?
Not sure about singing, but there are definitely clips of him playing bass for a tv show. He usually wore a hat, like here at 30sec.
 
vierailija
Miten Joksut onnistuvat aina postaamaan jotain kuva-arvoituksia. :D

Minulle tuli eilen joulunviettoon Bojanin ikäinen, hyvin epähetero ulkomainen ystävä. Hän kuuntelee räppiä ja EDM:ää, joten tietysti yritän käännyttää hänet Kärtsä-faniksi. Jos yrittäisi saada vielä Joksut samaan pakettiin (no pun intended). :D

- Joymuffin
 
vierailija
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Siinä storyssahan kirjaimellisesti lukee Virtual Žare... Ja Nacen äänikin kuuluu, jos nyt häntä ei takaapäin tunnista. Kuvaaja lienee Jan.
Joo jan on kuvaajana fontista tunnistaa zare facetimessa. En aluks kattonut äänillä ja katoin sen niin nopeesti et luulin et oli bojan mut nyt kun aamulla katoin uudestaan niin näyttääkin enemmän nacelta ja kuullosti :D. Eli jan ja nace ainakin ollut eilen studiolla eli todistetusti nyt on jan jure ja nace olleet tällä viikolla studiolla. Krisistä ja bojanista ei tietoa bojan ei varmaan koska kipeä toivottavasti ei oo Kriskään sit tullut kipeäksi.
 

Yhteistyössä