Tiedätkö nämä lahjapuut, joihin vähävaraiset lapset ja nuoret saavat laittaa joululahjatoiveita? Kuulin juuri, että eräs teinipoika oli toivonut ruokaa Itse laitan nyt niin monta lahjoitusta kuin suinkin pystyn, mutta on aika paljon maksuja ja veroja tässä ja ensi vuoden töistä ei vielä tietoa, joten täytyy hiukan hillitä menoja. t. yksinyrittäjä, kuten sinäkin (vai onko sulla työntekijöitä?)
Me annettiin tänä vuonna lahjat muille. Omille lapsille en tosiaan osta mitään, joku kohtuullinen jouluraha vain.
Me ollaan aina keskitytty ensin lähipiiriin ja siitä eteenpäin. Välikäsille ei ole ollut tapana maksaa.
Tai noh! Avustin yhtä Alaskalaista herrasmiestä tässä männä kuussa.
Joitain ylsityäisiä sieltä täältä jiskus tulee autettua.
Eipä mekään mitään miljonäärejä olla, mutta hyviä ihmisiä täytyy aina auttaa jos on mahdollista.
Moni ei ymmärräkään kuinka paljon voitaisi toisia auttaa kun iso joukko laittaisi vaikka vain euron.
tämä ei toki välttämättä poista ongelmaa. Se ei ole mikään työ tai terveys. Mutta joskus raha voi näissä asioissa olla todella tarpeen.
Usassa on ollut jo pidempään tämä varainkeruu kampanja. Ihmiset lahjoittavat paljonkin kunhan vain video kolahtaa. Tämä mahdollistaa valitettavasti myös väärinkäytöksille.
En jotenkin pidä nykymaailmasta. Ihmiset tienaavat jollakin hömppä You tube kanavalla, vlogeilla, blogeilla, only fans jutuilla tms.
En osaa pitää näitä oikeina töinä. Toki tärkeän informaation levittäminen on hyvä.
Olen buumeri! Haluaisin niin takaisin syntymävuoteeni 80-luvulle jolloin kaikki oli vielä hyvin. Velkaa oli 3 miljardia€ jne.
Silloin elämä maistui elämältä ja se oli aitoa, nykyään kaikki tuntuu epänormaalilta ja erkaannutaan enenevässä määrin luonnosta ja luonnollisuudesta.
Nykysirkus on koristeltu lisäksi suurella ahneudella.
Nimimerkki m1es on hälyttävien viestiensä perusteella jo korkannut jouluviinansa.
m1es on tosipuheissa ihan mukava. Tämä nyt on ihan normaalia kasuaalia pikkittelyä, toivottavasti itse koet samoin.
Ihanaa joulunodotusta!!