Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo näyttää kyllä, että B olisi aika otettu tästä kommentista:D:D varmaan ensimmäinen kerta haastatteluissa kun on näin suoraan annettu "kredittiä" heidän ihanista väleistään romanttisessa mielessä, niin ei ihme, että hymyilyttää. Kesällä oli toisin ihastuskysymyksissä, niin mitähän on muuttunut?
Varmaankin tuo love story tässä tapauksessa muuntautuu Bojanin päässä suureksi ystävyydeksi. Siihen on helppo suhtautua.
 
vierailija
Äänestämään JO & Käärijä 💪🏻
 
vierailija
Miksi minä olen koko ajan enemmän ja enemmän liukumassa pois B:n ja K:n seuraamisesta yleisesti Joksujen seuraamiseen ja erityisesti Janacen seuraamiseen? Minä en ymmärrä mitä minulle on käymässä K:n suhteen. Musiikki on K:lla hyvää, mutta en tiedä. Kai tämä on yhtä aaltoliikettä.
Sama mulla, aaltoliikettä. K&B fiilistely lähinnä ja JO ylipäänsä. Mulla on jo pitkään ollut näin, mutta sujuvasti täällä ja toisaalla fiilistelen muiden mukana ja katson linkkejä. Koskaan en lyttää tai kommentoi ikävästi muiden fiilistelyä.
 
vierailija
"Love story" tarkoittaa hänelle ystävyyttä? Öö, nyt vähän kyllä kaukaa haettu minusta.
joo, ellei tuo käännös nyt ole ihan pielessä niin en usko että tuo kääntyy Bojanin päässä ystävyydeksi. Ja siksi sen niin hämmentävää onkin. Ja tuokin, että kommentoi sen Really?

Koska ihan tosissaan, onhan hän ihan helkkarin tietoinen kaikesta mitä on kirjoitettu ja spekuloitu ja aiemmin on tuntunut että se on ollut vähän ahdistavaa. Mutta nyt yhtäkkiå haastattelussa päättääkin olla todella mielissään siitä että heistä puhutaan lovestorynä? En ymmärrä😅
 
vierailija
Ei se kuitenkaan ole kovin kaukaa haettu. Ei Bojan noin luontevasti reagoisi, jos tässä ihan julkisesti tunnustaisi, että kyllä tässä on todellakin kyse suuresta romanttisesta rakkaudesta.
no, mielestäni ei tunnustanutkaan, mutta hänelle tuntui olevan varsin ok, että muut sen niin näkevät. En kyllä tajua miten tästäkin nyt saadaan väittelyä aikaan.
 
vierailija
joo, ellei tuo käännös nyt ole ihan pielessä niin en usko että tuo kääntyy Bojanin päässä ystävyydeksi. Ja siksi sen niin hämmentävää onkin. Ja tuokin, että kommentoi sen Really?

Koska ihan tosissaan, onhan hän ihan helkkarin tietoinen kaikesta mitä on kirjoitettu ja spekuloitu ja aiemmin on tuntunut että se on ollut vähän ahdistavaa. Mutta nyt yhtäkkiå haastattelussa päättääkin olla todella mielissään siitä että heistä puhutaan lovestorynä? En ymmärrä
Olisi uskottavampaa, että B todellakin puhuu romanttisesta rakkaudesta, jos tilanne olisi jotenkin muuttunut. Mutta kun ei ole. K ei edelleenkään ole vapaa mies, kaikki on ihan kuin ennenkin. Ei B yksipuolisesti ala tunnustaa romanttisen rakkauden olemassaoloa. Jonkinlaisesta rakkaudesta varmaan onkin kysymys, mutta ei varmaankaan romanttisessa mielessä.
 
vierailija
Kiitos kommenteista 🥹

Boitsun piirtäminen on alkanut vähitellen onnistua multa paremmin 😊 Tän juuri julkaisemani kuvan lisäksi oon tehnyt kaksi pienempää piirustusta, joihin oon erittäin tyytyväinen (alla niistä sneak peakit). Vielä pitäisi kolmas kuva tuohon piirtää, mutta nyt pitää keskittyä toipumiseen. Toivon mukaan saan valmiiksi vielä tän vuoden puolella 🤞


- Jossu
 
vierailija
joo, ellei tuo käännös nyt ole ihan pielessä niin en usko että tuo kääntyy Bojanin päässä ystävyydeksi. Ja siksi sen niin hämmentävää onkin. Ja tuokin, että kommentoi sen Really?

Koska ihan tosissaan, onhan hän ihan helkkarin tietoinen kaikesta mitä on kirjoitettu ja spekuloitu ja aiemmin on tuntunut että se on ollut vähän ahdistavaa. Mutta nyt yhtäkkiå haastattelussa päättääkin olla todella mielissään siitä että heistä puhutaan lovestorynä? En ymmärrä
Hän on mielissään, mutta love story ei silti välttämättä ole totta.
 
vierailija
Olisi uskottavampaa, että B todellakin puhuu romanttisesta rakkaudesta, jos tilanne olisi jotenkin muuttunut. Mutta kun ei ole. K ei edelleenkään ole vapaa mies, kaikki on ihan kuin ennenkin. Ei B yksipuolisesti ala tunnustaa romanttisen rakkauden olemassaoloa. Jonkinlaisesta rakkaudesta varmaan onkin kysymys, mutta ei varmaankaan romanttisessa mielessä.
no tästä nyt varmaan on turha väitellä kun ei Boitsun pään sisälle päästä. Eikä hän mitään edes tunnustanut vaan hänelle vaikutti olevan hyvin ok, että MUUT näkevät asian niin. Siinä on vissi ero.
 
vierailija
no, mielestäni ei tunnustanutkaan, mutta hänelle tuntui olevan varsin ok, että muut sen niin näkevät. En kyllä tajua miten tästäkin nyt saadaan väittelyä aikaan.
Vaikka K ja B tulisivat parrasvaloihin kihlasormukset kimallellen, täällä olisi taatusti joku, joka väittäisi, ettei kihlaus ole mahdollinen. "Ovat vahingossa laittaneet sormukset väärään sormeen".
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ei se kuitenkaan ole kovin kaukaa haettu. Ei Bojan noin luontevasti reagoisi, jos tässä ihan julkisesti tunnustaisi, että kyllä tässä on todellakin kyse suuresta romanttisesta rakkaudesta.
Eipä hän nyt sellaista tunnustanutkaan. :)

On kaukaa haettua, jos aletaan keksimään, että toinen ihminen varmaan tulkitsi sanan A sanaksi B, joka tarkoittaa täysin eri asiaa.
 

Yhteistyössä