Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Löysin tän ja tässä kävi ilmi et ois sanonut et sen on täytynyt muuttaa vanhasta asunnosta 🤔
 
vierailija
Ollaan me tätä samaa väliä ajeltu jo useampi kerta. Nyt ei sentään pikkulapsia eikä koiria mukana, eikä kämäisellä Suzukin pikkumaasturilla liikenteessä niinkun joskus (4 lähes aikuista + 2 koiraa + matkatavarat, tuolla reissulla tuli jo välillä semmoinen olo että ei ollut ihan tervepäistä touhua ). Joskus ollaan lisäksi menty koko matka pysähtymättä kertaakaan. Tällä kertaa taidetaan pysähtyä nukkumaan yö per siivu, ei tosin mitään muuta vielä suunniteltuna paitsi tuo lähtö 30.12. Turusta mutta jospa tämä tästä vielä selviää .

T. Sisilia
No on kyllä erittäin HC, huh.
 
vierailija
Oletetaan että Jancella ei ole mitään romanttisia viboja, ihastuksia tai muita. Ovat vain hyviä ystäviä. Onhan se ihan mahdollista. Ja sitten he pitelevät salaa toisiaan käsistä yms, niin onhan se ihan helvetin söpöä joka tapauksessa. :)
 
vierailija
Miksi minä olen koko ajan enemmän ja enemmän liukumassa pois B:n ja K:n seuraamisesta yleisesti Joksujen seuraamiseen ja erityisesti Janacen seuraamiseen? Minä en ymmärrä mitä minulle on käymässä K:n suhteen. Musiikki on K:lla hyvää, mutta en tiedä. Kai tämä on yhtä aaltoliikettä.
 
vierailija
Miksi minä olen koko ajan enemmän ja enemmän liukumassa pois B:n ja K:n seuraamisesta yleisesti Joksujen seuraamiseen ja erityisesti Janacen seuraamiseen? Minä en ymmärrä mitä minulle on käymässä K:n suhteen. Musiikki on K:lla hyvää, mutta en tiedä. Kai tämä on yhtä aaltoliikettä.
Voiskohan olla et Jance näyttää enemmän shippi matskua kuin B ja K mikä on ymmärrettävää kun ovat samassa bändissä 🤭
 
vierailija
Turusta juuri 😉. Hinnatkaan ei päätä huimaa. Itsekin vasta havahduin tähän mahdollisuuteen ja niinhän siinä kävi että nyt on 9000 kilsan pikku autoreissu edessä että päästään Kärtsärin keikalle 🤣. Mummikin kyllä tykkää että tullaan Jouluksi moikkaamaan 😂.

T. Sisilia jota palstakin jo herjaa aasiksi, taas kerran.
Ihanaa omistautumista 😄🥰
 
vierailija
Minua ei taas kiinnosta toi Jan Nace paritus yhtään, hieman hämmästyneenä seuraan tätä keskustelua, en näe sitä mitä jotkut näkee, ei uppoa noi bändin sisäiset paritukset kyllä yhtään, K&B ainoana shippinä
 
vierailija
Minusta K&B ovat kyllä tarjonneet häkellyttävän määrän shippimatsua viime aikoina olematta edes samassa paikassa ja omasta mielestäni shippi voi paremmin kuin koskaan. :) Jokainen saa toki keskittyä mihin haluaa ja tykätä mistä itse haluaa.
 
vierailija
Lähinnä humoristisesti kirjoitettu speku: Bojan näki itse asiassa The Taulun jo joitakin viikkoja sitten ja yllättävä viimeaikainen muutos hänessä (kts. esim. The Haastattelu) johtuu siitä. Hänellä on tunnetusti vahva usko henkimaailman juttuihin, niin taulu sai hänet lopullisesti vakuuttuneeksi siitä, että Jeren kanssa tosiaan on elämää suurempi rakkaustarina, ja siksi ihan sama jos haastattelijoillekin sen efektiivisesti myöntää. :D
 
vierailija
Lähinnä humoristisesti kirjoitettu speku: Bojan näki itse asiassa The Taulun jo joitakin viikkoja sitten ja yllättävä viimeaikainen muutos hänessä (kts. esim. The Haastattelu) johtuu siitä. Hänellä on tunnetusti vahva usko henkimaailman juttuihin, niin taulu sai hänet lopullisesti vakuuttuneeksi siitä, että Jeren kanssa tosiaan on elämää suurempi rakkaustarina, ja siksi ihan sama jos haastattelijoillekin sen efektiivisesti myöntää.
Mitenkähän tuon The Taulun oikeasti saisi Bojanille tiedoksi 🤔?
 
vierailija
Mitenkähän tuon The Taulun oikeasti saisi Bojanille tiedoksi ?
Näin hörhönäkökulmasta olisi aika hassua, jos taulu päätyisi meidän tietoomme, mutta ei Bojanin. Niinpä uskon, että se on jo jotain kautta päätynyt hänelle (joko somessa tai keikan jälkeen fani näyttänyt hänelle tai muille Joksuille puhelimesta), tai viimeistään pian, mikä on varmaan muutenkin ihan uskottava ajatus. :)

-energiamamma
 

Yhteistyössä