Naisoletettumme, lue tämä: Demarilehdeltä poikkeuksellisen kovasanainen kirjoitus Sanna Marinista. Kuvat hänestä ovat ”bling bling”.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et sinä ole millään muotoa pätevä arvostelemaan jonkun terveyttä.

Voi luoja sentään, mä olen kuule myynyt pyrstöä maassa, jossa äidit saattavat mennä lastensa kanssa leikkipuistoon korkeissa saapikkaissa ja minihameessa ja useat ovat "bling bling". Sä varmaan kuolisit sellaisessa paikassa.
Se että olet kaupannut pyrstöä hollannissa ei pätevöitä sinua politiikan kommentaattoriksi.
 
vierailija
Miksi käännät asiat minuun? Alanko puhua sinusta? En ala. Koska se olisi ad hominem.

En tykkää ulkomaiden pinnallisesta tyylistä. Sitä pinnallisuutta Sanna ihailee ja on tuomassa tännekin.
Ehkä sinun olisi syytä kääntää katseesi itseesi ja miettiä, mistä moinen vouhottaminen.

Olen tainnut aikaisemminkin sanoa, että ehkä tästä henkilöstä sulle tulee jotenkin etäisesti mieleen koulukiusaajasi.

Jotkut käsittelevät nämä kiusaamisasiat, ihan perusteellisestikin, ja toiset taas eivät ja heistä tulee itsestä kiusaajia.
 
Mulla on tänään hommia. Mutta takuulla urputan jatkossakin Sannasta, milloin provosoi uudelleen ja saa siitä gloriaa - ei tarvitse kauaa odottaa.

Jos ei provosoi, en sano mitään.

Mutta mitä tästä ketjusta voi päätellä? Vassarit tai vähintään Sannan puolustelijat ovat toisten sensuroijia, yrittävät siirtää huomion puhujaan.

Sitten kun eivät muuta keksi, niin vedetään kortti "jokainen saa tehdä mitä haluaa." No totta vieköön saa, mutta kummasti se totuus ei päde konservatiivisempien poliitikkojen arvostelemisessa. Heitä saa mätkiä kuin vierasta sikaa.
 
vierailija
Mulla on tänään hommia. Mutta takuulla urputan jatkossakin Sannasta, milloin provosoi uudelleen ja saa siitä gloriaa - ei tarvitse kauaa odottaa.

Jos ei provosoi, en sano mitään.

Mutta mitä tästä ketjusta voi päätellä? Vassarit tai vähintään Sannan puolustelijat ovat toisten sensuroijia, yrittävät siirtää huomion puhujaan.

Sitten kun eivät muuta keksi, niin vedetään kortti "jokainen saa tehdä mitä haluaa." No totta vieköön saa, mutta kummasti se totuus ei päde konservatiivisempien poliitikkojen arvostelemisessa. Heitä saa mätkiä kuin vierasta sikaa.
Mieti, miksi sun pitää urputtaa? Ihan se perimmäinen syy.

Ja edelleenkin, itse en mitenkään erityisesti puolusta, vaan ihmettelen teikäläisten rumaa käytöstä ja arvostelua ja pakkomielteisyyttä. Et ole yksin tuon kaltainen. Niin ja edelleenkään en ole vassari.

Arvostelen politiikkoja mutta en vaivaudu heidän yksityisiä bileitään arvostelemaan. Miksi niin tekisin? Mikä minä olen arvostelemaan.

Älä nosta taas Echo itseäsi muiden yläpuolelle. Se ei ole kristillisyyttä.
 
vierailija
Voi luoja sentään, mä olen kuule myynyt pyrstöä maassa, jossa äidit saattavat mennä lastensa kanssa leikkipuistoon korkeissa saapikkaissa ja minihameessa ja useat ovat "bling bling". Sä varmaan kuolisit sellaisessa paikassa.

Se että olet kaupannut pyrstöä hollannissa ei pätevöitä sinua politiikan kommentaattoriksi.
😅
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: setis ja m1es
Mieti, miksi sun pitää urputtaa? Ihan se perimmäinen syy.

Ja edelleenkin, itse en mitenkään erityisesti puolusta, vaan ihmettelen teikäläisten rumaa käytöstä ja arvostelua ja pakkomielteisyyttä. Et ole yksin tuon kaltainen. Niin ja edelleenkään en ole vassari.

Arvostelen politiikkoja mutta en vaivaudu heidän yksityisiä bileitään arvostelemaan. Miksi niin tekisin? Mikä minä olen arvostelemaan.

Älä nosta taas Echo itseäsi muiden yläpuolelle. Se ei ole kristillisyyttä.
Kai mä nyt tiedän että poliitikot bilettää. Poliitikot menee usein Linnan jatkoille.

Yritä miettiä MIKSI juuri Sanna on silti erilainen.
 
vierailija
Kai mä nyt tiedän että poliitikot bilettää. Poliitikot menee usein Linnan jatkoille.

Yritä miettiä MIKSI juuri Sanna on silti erilainen.
Niin ja siis vielä, kai ymmärrät, että "Linnan jatkot" ei tarkoita, että ne liittyvät presidentinlinnassa pidettäviin juhliin vaan että muut tahot kuin pressa järjestää halukkaille jatkot. On aivan vapaaehtoista, meneekö sinne vai meneekö kotiin vai pitääkö omat pippalot. Tätä sinun on näemmä vaikea käsittää.
 
Niin ja siis vielä, kai ymmärrät, että "Linnan jatkot" ei tarkoita, että ne liittyvät presidentinlinnassa pidettäviin juhliin vaan että muut tahot kuin pressa järjestää halukkaille jatkot. On aivan vapaaehtoista, meneekö sinne vai meneekö kotiin vai pitääkö omat pippalot. Tätä sinun on näemmä vaikea käsittää.
Vaikee sulle mitään sanoa, kun et halua ymmärtää tai leikit tietämätöntä: Sanna lähti melkein heti omiin juhliinsa. Typerää käytöstä.

Se aika, se aika. Mutta kun ei kestä nähdä toisinajattelevia Linnassa...
 
vierailija
Olenpa kummempi. Arvostan perinteitä ja otan livenä eri laillakin ajattelevat ihmiset huomioon. Sanna ei tee niin.
Nostat taas itsesi muiden yläpuolelle. Kunhan sinulle tulee vielä ikää lisää ja vaihdevuodet alkavat, niin sinusta tulee kuin yksi niistä somen marjattariitoista, joiden profiilikuvassa ja kukkia tai koira ja kenties vielä joku jeesushahmo tms. ja sitten räkättävät kommenttiosioissa kuin mitkäkin hirviöakat. Sä olet jo hyvää vauhtia menossa sinne.

Luoja suojelkoon sun mahdollisia miniöitäsi.
 
vierailija
Ja rauhassa haistattaa v-tut Suomen presidentille?
Mitenkä niin? Saapuu juhliin, kättelee ja tervehtii presidenttiparia, juttelee ihmisten kanssa, hymyilee ja lähtee lopulta linnasta, kuten muutkin, omille jatkoilleen. Se on sinusta sitä mitä väität? Mä en usko, että Niinistö edellytti hänen jäävän heille seuraksi viimeiseen asti.

Viimeksi arvostelit hänen pukeutumistaan hautajaisissa (samoin kuin Halosen, vaikka väitit, ettet muita arvostele), kun sen sijaan Purra pukeutui hameeseen, joka ei peittänyt polvia, kuten moni muukin.

Mitä seuraavaksi? Oikein taidat hyeenan lailla odottaa, että saat seuraavaksi taas kirjoittaa sivukaupalla. Varo, ettei joulupullasi pala karrelle samalla, kinkusta puhumattakaan.
 
Nostat taas itsesi muiden yläpuolelle. Kunhan sinulle tulee vielä ikää lisää ja vaihdevuodet alkavat, niin sinusta tulee kuin yksi niistä somen marjattariitoista, joiden profiilikuvassa ja kukkia tai koira ja kenties vielä joku jeesushahmo tms. ja sitten räkättävät kommenttiosioissa kuin mitkäkin hirviöakat. Sä olet jo hyvää vauhtia menossa sinne.

Luoja suojelkoon sun mahdollisia miniöitäsi.
Mä lupaan ja vannon jatkossakin mäkättää pinnallisuudesta, huomionhakuisuudesta ja muiden huomioimattomuudesta.

Sä varmaan rakastat noita ominaisuuksia?
Haluat että nuo arvot leviävät Suomessa?
 
vierailija
Mä lupaan ja vannon jatkossakin mäkättää pinnallisuudesta, huomionhakuisuudesta ja muiden huomioimattomuudesta.

Sä varmaan rakastat noita ominaisuuksia?
Haluat että nuo arvot leviävät Suomessa?
Mä en näe pinnallisuutta siinä, että pukeutuu juhliin ja viettää juhlia. Enkä näe huomionhakuisuutta, lehdet ne noita juttuja repivät hänen Instastaan, kuten monen muunkin. Edelleen, Insta on ihan oma ympäristö, ja jos sinne itse haluaa kuviaan laittaa, niin ei sitä kukaan voi kieltää, eikä varsinkaan huomionhakuisuudeksi kutsua. Se nyt vaan on tätä päivää. Itse en harrasta sellaista, mutta ei ole multa pois, jos joku muu sitä tekee, enkä varsinkaan sellaisesta hermostu. Jos hermostuisin, niin miettisin miksi.

Itseään ja ajatteluaan on aina vähän hyvä kyseenalaistaa. Suosittelen.
 

Yhteistyössä