Naisoletettumme, lue tämä: Demarilehdeltä poikkeuksellisen kovasanainen kirjoitus Sanna Marinista. Kuvat hänestä ovat ”bling bling”.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mites nyt suu pannaan?

Is: SDP:N puoluelehti Demokraatissa ruoditaan viiltävin sanankääntein entisen pääministerin ja puolueen äänikuningattaren Marinin some-esiintymistä sekä asustevalintoja Linnan juhlien aikaan.

Perjantaina julkaistussa mielipidekirjoituksessa politiikan toimittaja Simo Alastalo pohtii sitä, kuinka Suomessa on perinteisesti esitelty omaa vaurautta. Mielipidekirjoituksessa sanotaan, että vanhasta sääty-yhteiskunnasta jäi tähteeksi se, että ”äkillisesti ylennetyt” pyrkivät tekemään eroa köyhään taustaansa.

– Työväen tapojen yhdistämistä rahaan pidettiin rahvaanomaisena ja ennen muuta nousukasmaisuutena. Yksi selkeä merkki nousukkaan elkeistä liittyi rahan näyttämiseen. Vain entinen köyhä kerskui rahoillaan, mielipidekirjoituksessa sanotaan.

– Jossain vaiheessa ja joissain kulttuurisissa lokeroissa aiemmasta nousukasmaisuudesta tuli hyve.
 
vierailija
So what? Olen ollut maailmalla paljon hienommissa paikoissa.
En vaivautuisi rupuiseen Kämpiin, joka kohta on remontissa.
Kuuntelen oopperaa ja monta muutakin musiikkigenreä.
Demari-lehden kirjoittaja nolasi itsensä.
 
vierailija
So what? Olen ollut maailmalla paljon hienommissa paikoissa.
En vaivautuisi rupuiseen Kämpiin, joka kohta on remontissa.
Kuuntelen oopperaa ja monta muutakin musiikkigenreä.
Demari-lehden kirjoittaja nolasi itsensä.
Ikävät faktat Marinista saa sut aina riehaantumaan ja rönsyilemään muihin aiheisiin
sinä tässä olet se ainoa itsensä nolaaja
jälleen kerran
 
Hävyttömintä mitä Sanna teki, oli poistua Salen viimeisistä juhlista johonki Kämppiin ja tykittää sieltä kuvia.

No ei sosialistit ymmärrä perinteiden ja arvokkuuden päälle. Heille on rento biletys kuin pakkomielle.

Olen niiin kyllästynyt siihen huomiohakuiseen vouhakkeeseen.
 
vierailija
"Aleksi Valavuori

Valavuori
·
Follow
Minusta on upeaa, että entinen demari ja vähäosaisia edustanut Sanna Marin on nykyään kunnon elitistinen oikeistolainen porvari, kiertää veroja ja käyttää yrityksensä varoja hankkimalla Suomen kalleimman sviitin kavereilleen. Toivottavasti Sanna ei silti menetä kansalaisuuttaan!"
 
vierailija
Hävyttömintä mitä Sanna teki, oli poistua Salen viimeisistä juhlista johonki Kämppiin ja tykittää sieltä kuvia.

No ei sosialistit ymmärrä perinteiden ja arvokkuuden päälle. Heille on rento biletys kuin pakkomielle.

Olen niiin kyllästynyt siihen huomiohakuiseen vouhakkeeseen.
Tiedätkö, Echo, kun sieltä kaikki poistuvat lopulta ja monet jatkoille, kuten hän. Se, että "tykittää" kuvia, kuuluu vähän Instagramin luonteeseen.
 
Mutta ihan selkeästi näkee sen, että Sanna ei oo vieläkään käsitelly vaalitappiotaan. Ja mistä sen näkee? On minimaalisen verran missään eduskuntajutuissa - koska siellä tulee vaalien voittajat vastaan.

Sanna ympäröi ittensä vain samanmielisillä, koska se on turvallista.
 
vierailija
Aargh. Pidätkö mua tyhmänä? Iso osa menee Linnan jatkoille tai johonki muuhun paikkaan jatkobilettämään. Mutta ei ne häippäse niin aikaisin.

Se että lähtee omiin bileisiin melkein heti kahvit juotuaan, on itsekkyyttä.
Ehkä sä olet tyhmä. Tiesitkö, että Kämpissä oli jatkot? Ja liekö ihme, että näiden vuosien jälkeen ei halua olla siellä juhlasalissa vaan omassa rauhassa ihmisten kanssa?

Sinähän et tiedä, kauanko hän siellä oli. Katsoitko niitä juhlia ollenkaan?
 

Yhteistyössä