Naisoletettumme, lue tämä: Demarilehdeltä poikkeuksellisen kovasanainen kirjoitus Sanna Marinista. Kuvat hänestä ovat ”bling bling”.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Echo ei ole mieleltään terve persoona.
Ohita hänen kirjoitukset kuten minä teen. Ei hän omista tätä palstaa vaikka harhoissaan niin luulee tekevänsä.
Näin se on. Hän ei sitä itse huomaa. Tämä kirjoittelu ei ole edes pahimmasta päästä. Muutama vuosi sitten "riepotteli" yhtä palstalaista ja tajusin jo silloin, mikä tämä ihminen, siis E on. Välillä hänellä on ihan hauskaakin juttua ja ihan ystävällistäkin, sitten alkaa tämä maaninen vaihe.
 
Edelleen.
Mitä enemmän ihmiset antavat poliitikon kohdalla ihailua tyhjille ulkokohtaisille asioille ja ovat sokeita Sannan ilmiselvälle provosoinnille ja epäterveille piirteille, sitä enemmän kritisoin.

Mä mäkätän niin kauan kuin se harakka on omalla paikallaan eli sivummalla, kuten Suomen politiikasta poishypänneen kuuluukin olla.

Esim.kesällä oli oikein mukavaa kun Sanna pysyi vain sopivasti sivummalla, kuten hänen kuuluukin. Oli tunne että nyt on valtakunnassa terve meininki, vaikka oikeistolla onkin liian kova kulukuuri.

Se sokea Sanna-mania kertoo tästä kulttuurista paljon, ja se on tajuttoman typerä ja huolestuttava ilmiö.
 
vierailija
Edelleen.
Mitä enemmän ihmiset antavat poliitikon kohdalla ihailua tyhjille ulkokohtaisille asioille ja ovat sokeita Sannan ilmiselvälle provosoinnille ja epäterveille piirteille, sitä enemmän kritisoin.

Mä mäkätän niin kauan kuin se harakka on omalla paikallaan eli sivummalla, kuten Suomen politiikasta poishypänneen kuuluukin olla.

Esim.kesällä oli oikein mukavaa kun Sanna pysyi vain sopivasti sivummalla, kuten hänen kuuluukin. Oli tunne että nyt on valtakunnassa terve meininki, vaikka oikeistolla onkin liian kova kulukuuri.

Se sokea Sanna-mania kertoo tästä kulttuurista paljon, ja se on tajuttoman typerä ja huolestuttava ilmiö.
MIKSI sinä sitten jatkat??

Mene nyt hyvä nainen sinne kirkkoon tai vaikka luontoon, ole perheesi kanssa. Käytöksesi ei ole tervettä.
 
En ole persu kuin osittain, mutta ottaa aivan valtavasti aivoon se, että persuja haukutaan populisteiksi.

Samat haukkujat ovat lumoissaan Sannan kauneudesta ja mekosta. Joo kaunista on, mutta kehuja seuraa usein lause "on se hienoa kun on edustava pm ollu, blaa blaa".

V-tut. Ahtisaarta haukuttiin ulkonäkönsä puolesta mutta äijä sai enemmän aikaan kuin yksi Marin.

Sanna on valtakunnan pahimpia populisteja.
 
vierailija
En ole persu kuin osittain, mutta ottaa aivan valtavasti aivoon se, että persuja haukutaan populisteiksi.

Samat haukkujat ovat lumoissaan Sannan kauneudesta ja mekosta. Joo kaunista on, mutta kehuja seuraa usein lause "on se hienoa kun on edustava pm ollu, blaa blaa".

V-tut. Ahtisaarta haukuttiin ulkonäkönsä puolesta mutta äijä sai enemmän aikaan kuin yksi Marin.

Sanna on valtakunnan pahimpia populisteja.
PS on populistipuolue, ihan oppikirjan mukainen.

Kaikkia on arvosteltu ja jopa haukuttu, Ahtisaaren lisäksi Stubbia arvosteltiin, Kataista, Halosta..

Kysymys kuuluu, miksi pitää haukkua? Politiikkaa voi arvostella, mutta miksi mennä henkilöön, jopa usean sadan, ellei tuhansien, viestien voimin?
 
vierailija
Mä en ole erehtynyt yhdessäkään diagnoosissani. Se moittimani ihminen on usein osoittautunut lopulta aivan hakoteillä olevaksi.

Kuten sanoin, mä en asiallisia, rauhallisia ja jalat maassa olevia ihmisiä hauku kuin mielipide-erojen osalta.

Sanna pilaa politiikan. Tekee siitä naurettavaa influensseritouhua.
Sanna ei ole enää politiikassa, joten jospa vihdoin antaisit olla.

Ja kyllä se Purrakin on alkanut poseerata kuvissa ja Reijot ja Keijot laittelevat sydämen kuvia ja kehuvat ihan lääpällään.
 
vierailija
Echo ei ole mieleltään terve persoona.
Ohita hänen kirjoitukset kuten minä teen. Ei hän omista tätä palstaa vaikka harhoissaan niin luulee tekevänsä.
Muuallakin on tänään todettu että sinä valehtelet jatkuvasti. Siinähän luet kaikkien inhokkiesi viestit ja sitten väität kirkkain silmin että et tee niin

se kertoo itsestäsi riittävästi
 
vierailija
Vastakysymys: haukunko muita poliitikkoja samalla tavalla? En.

Koska muut ovat terveempiä.

Sannan terapiahoito olisi sitä, että hänet passitettaisiin 5 vuodeksi aivan pimentoon. Oppisi olemaan ihmisen kokoinen. Tekisi asioita niiden itsensä takia.
Tulis sitten takaisin mutta ei-huomionhakuisena.
Et sinä hauku minkään olettamasi diagnoosin perusteella vain jostakin muusta syystä.
 
vierailija
Väärin. Mun avainsana on "terveys". Mä älähdän joskus kun ei jonkun touhu ole tervettä, mutta 1000 ärisen kertaa enemmän jos se epäterve tyyppi kerää häröilynsä takia kannattajakunnan.

Silloin se on jo vaarallinen kansanliike.
Et sinä ole millään muotoa pätevä arvostelemaan jonkun terveyttä.

Voi luoja sentään, mä olen kuule asunut maassa, jossa äidit saattavat mennä lastensa kanssa leikkipuistoon korkeissa saapikkaissa ja minihameessa ja useat ovat "bling bling". Sä varmaan kuolisit sellaisessa paikassa.

Oletko muuten kova juoruamaan työpaikan kahvipöydässä? Tuli vain mieleen, että käyttäydytkö samoin "livenä" vain puratko oloasi vain näin "turvallisesti" nimettömänä somessa?
 
vierailija
Poliitikosta otetaan kuvia. Mutta Purran insta-kuvat ovat tylsiä vihersmoothieita?
En sanonut, että on Instasta. Instaa saa kukin käyttää omalla tavallaan. Jos sinä haluat laittaa kukkien kuvia, niin olet vapaa. Toiset laittaa tapahtumista ja itsestään. Tuliko tämä sinulle yllätyksenä?

Et sinä määrää, mitä kukin saa julkaista omalla tilillään.
 
Et sinä ole millään muotoa pätevä arvostelemaan jonkun terveyttä.

Voi luoja sentään, mä olen kuule asunut maassa, jossa äidit saattavat mennä lastensa kanssa leikkipuistoon korkeissa saapikkaissa ja minihameessa ja useat ovat "bling bling". Sä varmaan kuolisit sellaisessa paikassa.

Oletko muuten kova juoruamaan työpaikan kahvipöydässä? Tuli vain mieleen, että käyttäydytkö samoin "livenä" vain puratko oloasi vain näin "turvallisesti" nimettömänä somessa?
Miksi käännät asiat minuun? Alanko puhua sinusta? En ala. Koska se olisi ad hominem.

En tykkää ulkomaiden pinnallisesta tyylistä. Sitä pinnallisuutta Sanna ihailee ja on tuomassa tännekin.
 
En sanonut, että on Instasta. Instaa saa kukin käyttää omalla tavallaan. Jos sinä haluat laittaa kukkien kuvia, niin olet vapaa. Toiset laittaa tapahtumista ja itsestään. Tuliko tämä sinulle yllätyksenä?

Et sinä määrää, mitä kukin saa julkaista omalla tilillään.
Instaa saa käyttää omalla tyylillään ja jokainen saa elää omalla tyylillään.


Mutta jotkut osaavat elää viisaammin kuin toiset. Poliitikot ottavat muut huomioon, mutta Sannan ei tarvitse, koska pakkomielle näkyvyydestä.
 
vierailija
Instaa saa käyttää omalla tyylillään ja jokainen saa elää omalla tyylillään.


Mutta jotkut osaavat elää viisaammin kuin toiset. Poliitikot ottavat muut huomioon, mutta Sannan ei tarvitse, koska pakkomielle näkyvyydestä.
Voi hyvä luoja, sulla ei ole minkään valtakunnan oikeutta kertoa, miten eletään "viisaasti". Mikä ihme sä kuvittelet olevasi? Aikanaan tosiaan erästä tällä palstalla riepottelit ja sekin oli pakkomielteistä.

Olisiko sun tosissaan aika ottaa taukoa tästä palstasta, muiden Instoista ja viihdeuutisista, kun et näköjään kestä sitä, että kaikki eivät ole kaltaisiasi?
 

Yhteistyössä