Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kysyin häneltä, onko hänestä ok, että ”puolustatte” häntä koko ajan, eli kiusaatte minua esim väittämällä että mä oon väärässä Ihkusta. Vaikka kun ette voi sitä tietää, ette voi oikeudellisesti syyttää minua siitä, että oon eri mieltä siitä, kuin te. Ja silti syytätte. Jos hän ei halua sitä, hänen ois sanottava teille, että turpa umpeen.
Ei täällä kukaan syytä sua siitä, että olet eri mieltä. Täällä halutaan vaan että lopetat tästä aiheesta puhumisen lopullisesti.
 
vierailija
Onko selvinnyt aloitetaanko kaikkien lippujen myynti pe klo 10. Myös early lippujen. Joku oli sitä mieltä, että myös early liput myydään lippu.fi n kautta, minusta ne myydään joksujen nettisivujen kautta. Miten on?
 
vierailija
Ei täällä kukaan syytä sua siitä, että olet eri mieltä. Täällä halutaan vaan että lopetat tästä aiheesta puhumisen lopullisesti.
On syytetty! Missä on pahoittelut siitä käytöksestä mua kohtaan? Pilkallinen, ivallinen käytös. Halveksinta. No, en tarvitse sitä, enkä odota sitä, mutta ei sitten pidä ihmetellä, jos mäkin kirjoitan, että *valehtelija*, vaikka se on myös ilkeää.
 
vierailija
Haluan että sä lopetat. Sit vakuutan, että ei tämmöstä synny tänne palstalle. Nyt sanon suoraan, että se on vain susta kiinni.
No ei ole. Te tartutte aiheeseen heti, jos mä kirjoitan siitä. Lisäksi mua on niin törkeästi syytetty näiden mielipiteiden esilletuomisesta, että LUULETKO, että mä teidän mieliksenne vaikenen? Kun on syytetty että oon väärässä?!!! Ette te kukaan voi sitä tietää, enkä hyväksy sitä, miten erilailla ajattelevan ja erilaisen mielipiteen omaavaa on näissä ketjuissa kohdeltu! Pahempaa toki vauvalla, mutta silti! Minulla on ollut siitä hirveän paha mieli, eikä kukaan välitä vähääkään.
 
vierailija
Täällä liikaa "pelätään" ja hyssytellään tuon yhden takia. Ymmärrän kyllä, että hankala tuota on kaikkien normaalien ihmisten katsella ja olla puuttumatta tuohon muiden kiusaamiseen. Olen puuttunut siihen itsekin. Mutta jos yritettäisi. Toivoisin myös että pois ajamansa nimimerkit esim. RR palaisivat palstoille. Onhan se kyllä inhottavaa päivästä toiseen katsella haukkumista ja loukkauksia, että toisaalta ymmärrän halun pysyä poissa, mutta ei annettaisi tämän yhden voittaa ja pilata meidän yhteisöä. Ihkun agentti olet ihana 💚💙
 
vierailija
No ei ole. Te tartutte aiheeseen heti, jos mä kirjoitan siitä. Lisäksi mua on niin törkeästi syytetty näiden mielipiteiden esilletuomisesta, että LUULETKO, että mä teidän mieliksenne vaikenen? Kun on syytetty että oon väärässä?!!! Ette te kukaan voi sitä tietää, enkä hyväksy sitä, miten erilailla ajattelevan ja erilaisen mielipiteen omaavaa on näissä ketjuissa kohdeltu! Pahempaa toki vauvalla, mutta silti! Minulla on ollut siitä hirveän paha mieli, eikä kukaan välitä vähääkään.
Toi oli mun kommentti. Siis mä haluan että lopetat jo.
- 007
 
vierailija
Teillä on niin vääristynyt oikeustaju, että menee käämit. Mua syytetään siitä, että oon eri mieltä. Eli mun mielipiteet: Tarotar oli Rr ja henkilö oli ksettaja. Ette voi tietää, oliko totta vai ei, silti syytätte, että oon väärässä ja aiheutatte riitaa koko ajan, jos mä otan aiheen esiin!
Mp nro 2; 007 ei ollut Ihkussa. Taas kerran mun mielipide, saan olla sitä mieltä, silti mua syytetään väärässä olosta.
En voi hyväksyä sellaista ollenkaan.
Mä tiedän että Tarotar ja RR on kaksi eri henkilöä. Usko sinä ihan mitä haluat.
 
vierailija
Täällä liikaa "pelätään" ja hyssytellään tuon yhden takia. Ymmärrän kyllä, että hankala tuota on kaikkien normaalien ihmisten katsella ja olla puuttumatta tuohon muiden kiusaamiseen. Olen puuttunut siihen itsekin. Mutta jos yritettäisi. Toivoisin myös että pois ajamansa nimimerkit esim. RR palaisivat palstoille. Onhan se kyllä inhottavaa päivästä toiseen katsella haukkumista ja loukkauksia, että toisaalta ymmärrän halun pysyä poissa, mutta ei annettaisi tämän yhden voittaa ja pilata meidän yhteisöä. Ihkun agentti olet ihana
Mä en kiusaa yhtään ketään. Eri mieltä oleminen ei ole kiusaamista. Minua on sen sijaan kyllä kiusattu, on naurettu, pilkattu, vähätelty ja haukuttu mun mielipiteitäni siitä, että epäilin Rr:n puhuvan potaskaa. Se oli mielipide, etkä sinä tiedä, olinko oikeassa vai oletko itse. Kyseessä on ilkeämielinen ja törkeä vähättely, kyllä erilaiset mielipiteet pitäisi kestää! Sehän oli vasta EPÄILY, ihmeellistä loukkaantua heti ja alkaa haukkua sitä joka epäilee!!!
 
vierailija
Mä en kiusaa yhtään ketään. Eri mieltä oleminen ei ole kiusaamista. Minua on sen sijaan kyllä kiusattu, on naurettu, pilkattu, vähätelty ja haukuttu mun mielipiteitäni siitä, että epäilin Rr:n puhuvan potaskaa. Se oli mielipide, etkä sinä tiedä, olinko oikeassa vai oletko itse. Kyseessä on ilkeämielinen ja törkeä vähättely, kyllä erilaiset mielipiteet pitäisi kestää! Sehän oli vasta EPÄILY, ihmeellistä loukkaantua heti ja alkaa haukkua sitä joka epäilee!!!
Sinä tunnet tulleesi kiusatuksi kun itse haukuit ja kiusasit ihan turhasta ihmisiä ja ihmiset huomauttivat siitä sinulle? Marttyyri much?
 
vierailija
Voitteko Aito ja Ihkussa ollut hoitaa keskustelunne muualla, kuin tällä palstalla?
Mä en edes tiedä mistä nämä puhuvat, enkä tässä vaiheessa haluakaan tietää (älkää kertoko), mutta tätä on hirveän raskasta ja ahdistavaa seurata. Tämä on K/B shippipalsta, joten kirjoittajien henkilökohtaiset keskustelut mielensäpahoittamisista ei kuulu tässä mittakaavassa tänne. En halua lukea tällaista, koska puutarha on K/B:lle pyhitetty turvapaikka, ja tuntuu että nyt sitä sotketaan.
 
vierailija
No ei ole. Te tartutte aiheeseen heti, jos mä kirjoitan siitä. Lisäksi mua on niin törkeästi syytetty näiden mielipiteiden esilletuomisesta, että LUULETKO, että mä teidän mieliksenne vaikenen? Kun on syytetty että oon väärässä?!!! Ette te kukaan voi sitä tietää, enkä hyväksy sitä, miten erilailla ajattelevan ja erilaisen mielipiteen omaavaa on näissä ketjuissa kohdeltu! Pahempaa toki vauvalla, mutta silti! Minulla on ollut siitä hirveän paha mieli, eikä kukaan välitä vähääkään.
Okei, mutta eihän toi ole totta. Että tämä on vain minusta kiinni. Se ei ole fakta.
Täällä on vielä oikaisematta se, että mä en ole tässä asiassa väärässä. En sano, että tietäisin olevani oikeassakaan, mutta sinun ”tukijasi” luulevat olevansa oikeassa, vaikka heidän pitäisi myöntää, että hekin voivat olla väärässä.
 
vierailija
Mä en kiusaa yhtään ketään. Eri mieltä oleminen ei ole kiusaamista. Minua on sen sijaan kyllä kiusattu, on naurettu, pilkattu, vähätelty ja haukuttu mun mielipiteitäni siitä, että epäilin Rr:n puhuvan potaskaa. Se oli mielipide, etkä sinä tiedä, olinko oikeassa vai oletko itse. Kyseessä on ilkeämielinen ja törkeä vähättely, kyllä erilaiset mielipiteet pitäisi kestää! Sehän oli vasta EPÄILY, ihmeellistä loukkaantua heti ja alkaa haukkua sitä joka epäilee!!!
Tiedän ettet ollut oikeassa ja se riittää mulle. Myös sinun törkeä kielenkäyttösi on oksettavaa.
 
vierailija
Joo mä oon pahoillani sotkusta täällä. Yhtälailla oon K/B shippaaja ja nää palstat oli itelle semmosia turvasatamia. En haluu sitä keltään viedä pois ja siksi toivoisin tän koko homman olevan seis jo. Ei oo tarkoitus pilata muiden fiilistä täällä. Nyt yritän oikeesti häipyä nukkumaan.
- 007
 

Yhteistyössä