vierailija
Yes that is what it means.I think "early access" tickets means you will be allowed in the venue earlier than others in order to get closer to the stage.
Yes that is what it means.I think "early access" tickets means you will be allowed in the venue earlier than others in order to get closer to the stage.
Mutta asut Tampereella?Yritän!
... En mä tajunnut, että sä olit se, joka kysyi. Joo, kyllä.Mutta asut Tampereella?
LOPETA.Mutta asut Tampereella?
Tarkoituksella vaan häntä yrität häiriköidä niinkuin muutamaa muutakin nimimerkkiä aiemmin, pelkkää kiusantekoa ja huomion hakua itsellesiVain jos vastaajat jauhaa p*skaa Ihkussa (muka /ehkä) olleen puolesta.
Täällä toinen Tampereella asuva joka koittaa saada lipun keikalle... En mä tajunnut, että sä olit se, joka kysyi. Joo, kyllä.
Toivotaan, että onnistaa teitä molempia.Täällä toinen Tampereella asuva joka koittaa saada lipun keikalle
En yritä! En todellakaan häiriköi, sanoin vaan, että muut Jokerit tavanneet haluavat muistella tilannetta jälkikäteen, ja se, joka muka näki heitä tuntikaupalla ei raportoi jälkeen päin mitään. Vähän epäilyttävää minusta. Ei tartte loukkaantua hänen puolestaan.Tarkoituksella vaan häntä yrität häiriköidä niinkuin muutamaa muutakin nimimerkkiä aiemmin, pelkkää kiusantekoa ja huomion hakua itsellesi
siis tämä odotan oli ilo et suomi oli eka keikkalistalla viellä pojilla jää aikaa olla suomessakin hetkenKeskityttäisiin nyt iloisiin asioihin, ei vanhan toran kaiveluun Saatiin tänään ihania uutisia keikasta, ja liputkin tulee myyntiin aivan pian. Pojatkin tulevat tapaamaan toisensa taas. Suomi keikkalistassa ekana, että ennen keikkaa ehtii hengailla.
Mitä sä hyödyt tolla, että sanot ton saman asian parin viikon välein usean kuukauden ajan? Me uskotaan, että sä et usko 007:n olleen siellä. Aika lailla kaikki muut taas uskoo, että hän oli siellä. That’s it. Kaikki ovat saaneet sanoa näkemyksensä. Eiköhän jatketa eteenpäin, kun ton vatvominen ei tilannetta eikä kenenkään ajatuksia muuta suuntaan eikä toiseen.No en usko kyllä että olit. Mikä siinä ahdistaa, jos mä sitä epäilen?
”Ikävää, että et osaa näköjään yhtään suodattaa mielipiteitä, joista et pidä”Tietenkin saan. Ikävää, että et osaa näköjään yhtään suodattaa mielipiteitä, joista et pidä.
Ei tässä ole kyse mielipiteistä, vaan käytöksestä, josta ei pidetä. Ootko sä ikinä mielestäsi ollut missään asiassa väärässä?Tietenkin saan. Ikävää, että et osaa näköjään yhtään suodattaa mielipiteitä, joista et pidä.
Alunperinkin kun reagoi, vaikkei ole itse kohde, niin kaivaa vain lisää aggressioita.Et ymmärrä että muut reagoivat jumiutuneeseen ja aggressiiviseen käytökseesi, sillä se turhauttaa, pelottaa ja ärsyttää.
Mitä järkeä tällä negatiivisella asenteella edes tulla keikalle?Minusta on tyhmää olla kiertueen eka maa siinä mielessä, että ei voi varautua keikkasetin pettymyksiin, jos siinä ei ole taaskaan omamljeno teloa tai jos se ei muutenkaan ole riittävän pitkä settilista!
Oon. Mutta tässä on kyse mielipiteestä.Ei tässä ole kyse mielipiteistä, vaan käytöksestä, josta ei pidetä. Ootko sä ikinä mielestäsi ollut missään asiassa väärässä?
Eli jos näet, että jotain kiusataan, niin käännä katse pois? Tämäkö on sinun neuvosi ja tapasi?Alunperinkin kun reagoi, vaikkei ole itse kohde, niin kaivaa vain lisää aggressioita.
Enhän tuu. Mutta mä pidin siitä, että tiesin kiitos Oslon mitä odottaa.Mitä järkeä tällä negatiivisella asenteella edes tulla keikalle?
Tässä on ennen muuta kyse sun käytöksestä. Sääli, ettet sä tajua sitä, koska silloin sun on mahdotonta myöskään muuttaa sitä.Oon. Mutta tässä on kyse mielipiteestä.
Se on teidän tapanne.Eli jos näet, että jotain kiusataan, niin käännä katse pois? Tämäkö on sinun neuvosi ja tapasi?
Mielipide menee käytöksen edelle. Koska en hyväksy valehtelua. Mitä epäilen tapahtuneen. En väitä, vaan epäilen.Tässä on ennen muuta kyse sun käytöksestä. Sääli, ettet sä tajua sitä, koska silloin sun on mahdotonta myöskään muuttaa sitä.
Kyllä olet ihan väittänytkin. Eikä tollasessa pakkomielteisessä yhden ihmisen jahtaamisessa ole mitään järkeä. Hän on jo usean kerran pyytänyt sua lopettamaan.Mielipide menee käytöksen edelle. Koska en hyväksy valehtelua. Mitä epäilen tapahtuneen. En väitä, vaan epäilen.