Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toisaalta balkanilaiset fanit saaneet varmaan paljon meet&greetejä ennen kuin Joksut alkoi heittää enemmän keikkaa ulkomailla Euroviisujen jälkeen, kun taas ulkomailla monet faneista näkee ja tapaa Joksut vasta ekaa kertaa, pl. ne superfanit, jotka kiertää melkein joka keikalla.
Eihän Balkanilla pl. Slovenia ollut kuin pari keikkaa ennen viisuja.
 
vierailija
Kiva, että edes joku on mun kanssa samoilla linjoilla. Välillä oikeasti masentaa olla täällä palstalla, koska paneminen näyttää olevan monella se tärkein asia. Ikäänkuin tunteilla ei olisi väliä. Ihan järkyttävältä kuulostaa tuokin, että muut panee jonkun puolesta. En edes olisi uskonut, että tuollaista kirjoitetaan, eikä suurin osa porukasta edes ilmeisesti hätkähdä yhtään. Kiva olisi täällä seurata joksujen ja K n asioita, mutta taidan olla kuitenkin väärässä paikassa.
Mulle nämä asiat eivät mitenkään poissulje toisiaan. Tykkään romantiikasta ja kaipaan tunteita ficeissä olevien parien välille, mutta tykkään kun asiat päättyvät intohimoisen seksiin. Vauvalla kirjoittelen asiapitoisia juttuja, mutta helposti lähden mukaan kaikkiin hepuleihin. Ihmisessä voi olla monta puolta ja sitä voi kaivata eri asioita sen fiiliksen mukaan.
 
vierailija
Äh, näin jotain kivaa unta ficistäni. Siihen liittyi jotenkin myös LG ja Häärijä, vaikka eivät ficciini oikeasti liitykään. Mutta en vain koskaan onnistu muistamaan tätä aihetta koskevia uniani, vaikka näen niitä lähes joka yö ja nytkin yritin muistella sitä 10 sekuntia heräämisen jälkeen - se oli jo kadonnut.

- Joymuffin
Joku muukin on nähtävästi hereillä minun lisäkseni. Sä elät niin vahvasti tässä K&B jutussa ja palstan keskusteluissa mukana, että asiat tulee jo sun uniin.😉 Mä en valitettavasti ole nähnyt ainoatakaan unta Jokereihin ja Käärijään liittyen, haluaisin kyllä. Sen sijaan näin yksi yö unta, että olin treffeille Petteri Orpon kanssa. En käsitä miksi, koska en edes ajattele koko tyyppiä koskaan. Joksut ja varsinkin Jan on taas mielessä aika useinkin.
 
vierailija
Joku muukin on nähtävästi hereillä minun lisäkseni. Sä elät niin vahvasti tässä K&B jutussa ja palstan keskusteluissa mukana, että asiat tulee jo sun uniin. Mä en valitettavasti ole nähnyt ainoatakaan unta Jokereihin ja Käärijään liittyen, haluaisin kyllä. Sen sijaan näin yksi yö unta, että olin treffeille Petteri Orpon kanssa. En käsitä miksi, koska en edes ajattele koko tyyppiä koskaan. Joksut ja varsinkin Jan on taas mielessä aika useinkin.
Olen nähnyt tästä jatkuvasti unia toukokuusta asti, mutta jostain elokuusta asti se on ollut lähes joka yö. Jotain hämärää tässä kyllä on, muutakin kuin "olen niin vahvasti mukana tässä" koska jos olen aiemmin tehnyt vaikkapa jotain kirjoitusprojektia, jota mietin lähes 24/7, niin sellaiset tuppaavat tulemaan uniin pari kertaa kuussa. :) Eli jotain selittämätöntä minusta tässä on, että näen tästä unia aivan koko ajan, mutta en ikinä muista niitä, vaikka muut uneni muistan ihan hyvin. Esim. viimeksi toissa yönä muistin hyvin yksityiskohtaisesti muun aihepiirin unen.

- Joymuffin
 
vierailija
No mä näin yks yö unta, et Käärijä kertoi jossain haastattelussa ahdistuvansa spermasta. 😀 wtf! Mulla meni kuppi ihan nurin ja moti koko äijään, siis siinä unessa. 🤣 Kaikkea se alitajunta syöttää. Oliko meillä unien tulkitsijaa linjoilla? 😄
 
vierailija
Komppaan täysin. T annaliisa, joka ei ole siveydestään kuuluisa
Toinen annaliisoista komppaa myös. Itsellä tunnepuoli niin suuressa osassa seksuaalisuutta, että tollainen holtiton, tunteeton ristiin rastiin paneskelu ei väräytä mitään viisaria.👎 Se johdatus itse aktiin on tärkeä, tälläinen helvetin pitkä 6 kk esileikki, mitä tässä nyt on palstalla yhtä pitkään puitu, on just hyvä. 😆
 
vierailija
Tykkäsin tuosta uudesta Ugly Beautiful -luvusta, vaikka mitään ihmeempiä ei tapahtunutkaan. Söpö romanttinen tunnelma, enkä kyllästy ficeissä koskaan siihen, miten muut Joksut ovat ihanasti heidän tukenaan.
 
vierailija
Olen nähnyt tästä jatkuvasti unia toukokuusta asti, mutta jostain elokuusta asti se on ollut lähes joka yö. Jotain hämärää tässä kyllä on, muutakin kuin "olen niin vahvasti mukana tässä" koska jos olen aiemmin tehnyt vaikkapa jotain kirjoitusprojektia, jota mietin lähes 24/7, niin sellaiset tuppaavat tulemaan uniin pari kertaa kuussa. Eli jotain selittämätöntä minusta tässä on, että näen tästä unia aivan koko ajan, mutta en ikinä muista niitä, vaikka muut uneni muistan ihan hyvin. Esim. viimeksi toissa yönä muistin hyvin yksityiskohtaisesti muun aihepiirin unen.

- Joymuffin
Ymmärrän tai ainakin luulen ymmärtäväni. K&B vetoaa minuunkin poikkeuksellisen vahvasti. En muista, että mikään muu pari olisi koskaan vedonnut minuun näin voimakkaasti. Jotain poikkeuksellista tässä on. Muut Jokerit tuovat oman lisänsä tähän kaikkeen.
 
vierailija
Ymmärrän tai ainakin luulen ymmärtäväni. K&B vetoaa minuunkin poikkeuksellisen vahvasti. En muista, että mikään muu pari olisi koskaan vedonnut minuun näin voimakkaasti. Jotain poikkeuksellista tässä on. Muut Jokerit tuovat oman lisänsä tähän kaikkeen.
Joo, nuo kaikki unet eivät siis ole K&B, vaan joissain on vaikka tyyliin Jokereiden keikka (ja sitten en muista siitä muuta kuin että siinä oli Jokereiden keikka). :) Mutta toki nekin liittyvät tähän samaan, aiemmin olen nähnyt musiikki/bändiunia paljon harvemmin.

- Joymuffin
 
vierailija
LG sanoi laittavansa ehkä tänään listaa. Tässä on jotain omia keräilyitäni jos haluat sinne mukaan, osa ovat varmaan useamman viikon vanhoja, mutta enemmistö tältä viikolta. :)

marsutontut, Sexy Side of Vantaa Kiree edition, kolmatta sataa kertaa se karaokevideon hidastus naftaliinista jostain etruskien muinaishistoriasta, epätyydyttyneen Pirkon kynä, H&M-käärinliinat, eksistentiaalis-oraakkelistinen ihmistetris, katsotaan ripset pitkinä, Louis Theroux porojunassa, Never say never (to s*cking your brrrrader's d*ck), Boitsun runkkausleffa ja sormetuskuva, peppu aurinkoinen, joulukalenterin kakkosluukku, kilttiluukku ja tuhmaluukku, glögi muuttui Onlyfansiksi, pellemeikkipussin vetskari narahtaa, Bojanin sukupolvielin, Havin kynttilöitä B-rappuun
 
vierailija
Oho, kiitos kovasti! Tämä oli tosi kiva kuulla. Nyt kiinnostaa kyllä, että pystytkö avaamaan (jos ei liian henk. koht.) että minkätyyppisiin kipupisteisiin angstit yleensä menevät, jos tämä ei mennyt?

- Joymuffin
Nyt tulee pitkähkö ficci-pohdintoja ja itsetutkiskelua sisältävä jorina. Olette varoitetut.

Mä hajoan yleensä niihin angsteihin, joissa joku ei tule kuulluksi tai nähdyksi, ohitetaan tai jätetään yksin selviämään tunteidensa tai minkä vain kanssa. Esimerkkinä vaikka kuuroficci, ensisuudelman jälkeen kun B ei omassa paniikissaan pysty yhtään kuulemaan tai kohtaamaan Jereä. Ahdistavinta mitä oon ficci-maailmassa kohdannut. Ketään ei vaan jätetä tuollaiseen tilanteeseen kuulematta.

Tai sellaisiin tilanteisiin, kuin siinä ficissäsi, jossa B muuttaa yhtäkkiä viisuprepartyista Suomeen, mutta on heti parin päivän jälkeen luovuttamassa ja pakenemassa. Ei noin B, tuunko vähän potkimaan persiille, että ryhdistäydyt ja lopetat pakenemisen. Joo, tunnistan jotain itsestäni. Siinä oli muuten kaikessa epätäydellisyydessään myös erittäin ihastuttava Bojan.

No sitten on klubificci, jossa B tulee torjutuksi omien vanhempiensa taholta. Tässä ei tarvitse edes olla mitään omakohtaista taustalla, että ahdistaa ihan järkyttävästi.

Strippari-ficissä vois olla noita elementtejä, jotka osuu, mutta kuitenkaan ei ole. Ainakaan mulle. En tiedä olenko jotenkin eri tavalla virittynyt kuin yleensä, vai onko se tuo ficci. Vai molemmat.

Vaikka on draamaa ja pakenemista, muuta häröilyä ja ailahtelua, se miten se suhde ja luottamus rakentuu on vaan tosi kaunista ja menee yli kaiken muun. Lukiessa on valmis hyväksymään, että näin tämä menee, näistä lähtökohdista (jotka raottuvat meille vähitellen) tämä ei välttämättä kestä ikuisesti, mutta jokainen yhteinen hetki on silti sen arvoista. Carpe diem, ja mitä näitä on. Toki voihan se myös kestää ikuisesti, on tässä kai vielä sekin vaihtoehto avoinna.

Tulee mieleen puoliksi muistamani lausahdus, joka menee jotenkin niin että kun tarttuu tähtiin, tuntee samalla kivun ja kirkkauden. Kirkkaimmat ja kauneimmat asiat myös sattuu.

Sellaista. Olisikohan nyt aamupalan aika. (Oivalsin tässä kirjoittaessa jotakin myös pelastamisteemasta, mutta katsellaan nyt ensin miten tuo ficci jatkuu.)
 
vierailija
Nyt tulee pitkähkö ficci-pohdintoja ja itsetutkiskelua sisältävä jorina. Olette varoitetut.

Mä hajoan yleensä niihin angsteihin, joissa joku ei tule kuulluksi tai nähdyksi, ohitetaan tai jätetään yksin selviämään tunteidensa tai minkä vain kanssa. Esimerkkinä vaikka kuuroficci, ensisuudelman jälkeen kun B ei omassa paniikissaan pysty yhtään kuulemaan tai kohtaamaan Jereä. Ahdistavinta mitä oon ficci-maailmassa kohdannut. Ketään ei vaan jätetä tuollaiseen tilanteeseen kuulematta.

Tai sellaisiin tilanteisiin, kuin siinä ficissäsi, jossa B muuttaa yhtäkkiä viisuprepartyista Suomeen, mutta on heti parin päivän jälkeen luovuttamassa ja pakenemassa. Ei noin B, tuunko vähän potkimaan persiille, että ryhdistäydyt ja lopetat pakenemisen. Joo, tunnistan jotain itsestäni. Siinä oli muuten kaikessa epätäydellisyydessään myös erittäin ihastuttava Bojan.

No sitten on klubificci, jossa B tulee torjutuksi omien vanhempiensa taholta. Tässä ei tarvitse edes olla mitään omakohtaista taustalla, että ahdistaa ihan järkyttävästi.

Strippari-ficissä vois olla noita elementtejä, jotka osuu, mutta kuitenkaan ei ole. Ainakaan mulle. En tiedä olenko jotenkin eri tavalla virittynyt kuin yleensä, vai onko se tuo ficci. Vai molemmat.

Vaikka on draamaa ja pakenemista, muuta häröilyä ja ailahtelua, se miten se suhde ja luottamus rakentuu on vaan tosi kaunista ja menee yli kaiken muun. Lukiessa on valmis hyväksymään, että näin tämä menee, näistä lähtökohdista (jotka raottuvat meille vähitellen) tämä ei välttämättä kestä ikuisesti, mutta jokainen yhteinen hetki on silti sen arvoista. Carpe diem, ja mitä näitä on. Toki voihan se myös kestää ikuisesti, on tässä kai vielä sekin vaihtoehto avoinna.

Tulee mieleen puoliksi muistamani lausahdus, joka menee jotenkin niin että kun tarttuu tähtiin, tuntee samalla kivun ja kirkkauden. Kirkkaimmat ja kauneimmat asiat myös sattuu.

Sellaista. Olisikohan nyt aamupalan aika. (Oivalsin tässä kirjoittaessa jotakin myös pelastamisteemasta, mutta katsellaan nyt ensin miten tuo ficci jatkuu.)
Kiitos tosi mielenkiintoisesta pohdinnasta! Itsellä se klubitusficin kama on mennyt varmaan kaikkein eniten ihon alle kaikista ficeistä ihan vain siitä syystä, että kaikki homo/transfobia on minulle jotain hirvittävää ja hyvin henkilökohtaista, kun useimmat minulle läheisistä ihmisistä ovat olleet LGBT-porukkaa (ja itsekin olen, mutta en ole kohdannut koskaan aiheen tiimoilta syrjintää). Joissain omissa ficeissänikin on homofobiaa, mutta tuollainen läheisten välejä katkaiseva homofobia on aiheena jotenkin itselle raskaampi kuin suunnilleen mikään muu. (Ja kellekään läheiselleni ei ole edes käynyt niin, mutta sitten on näitä ystäviä, jotka ovat 50-vuotiaina yhä visusti kaapissa, koska joskushan ne vanhemmat kuolevat pois kuitenkin. Aaaaa.)

- Joymuffin
 
vierailija
No mä näin yks yö unta, et Käärijä kertoi jossain haastattelussa ahdistuvansa spermasta. wtf! Mulla meni kuppi ihan nurin ja moti koko äijään, siis siinä unessa. Kaikkea se alitajunta syöttää. Oliko meillä unien tulkitsijaa linjoilla?
Oddlygood-mainosten perusteella ahdistusta ei onneksi tosielämässä ole, tai viimeistään noiden mainosten avulla siitä on päästy yli. 😉
 
vierailija
Mulle nämä asiat eivät mitenkään poissulje toisiaan. Tykkään romantiikasta ja kaipaan tunteita ficeissä olevien parien välille, mutta tykkään kun asiat päättyvät intohimoisen seksiin. Vauvalla kirjoittelen asiapitoisia juttuja, mutta helposti lähden mukaan kaikkiin hepuleihin. Ihmisessä voi olla monta puolta ja sitä voi kaivata eri asioita sen fiiliksen mukaan.
Mä pystyn olemaan ihan samaa mieltä tuosta, mitä kirjoitat. Ei mulla mitään ole intohimoista seksiä vastaan. Minä tarkoitinkin nyt vähän eri asiaa, yksipuolisesti panemiseen keskittyviä juttuja ja tuo toisen puolesta paneskelu menee jo mulla yli kaiken ymmärryksen. Samoin nämä mitä missäkin lahkeessa näkyy, niille kun henkilö ei välttämättä voi mitään, mutta tämä viimeinen lause nyt on pieni sivuhuomautus varsinaiseen asiaani.
 
vierailija

Tumpusta löytyi tuommoinen pidempi raportti eilisen keikasta. Bojan siellä kuullut että joku olisi huutanut yleisöstä Suomi vaikka olikin huudettu Sverige 🤣 kyllä se vaan on niin meidän vävypoika❤
 
vierailija

Tumpusta löytyi tuommoinen pidempi raportti eilisen keikasta. Bojan siellä kuullut että joku olisi huutanut yleisöstä Suomi vaikka olikin huudettu Sverige kyllä se vaan on niin meidän vävypoika
Naurattaa kyllä, ruotsalaisparat. :D Muutenkin hauska raportti ja kiinnostavaa tuo, miten pridelippuja tuntuu tulevan kaikkialla Balkanilla paitsi ei Serbia(?).
 
vierailija
"

Tumpusta löytyi tuommoinen pidempi raportti eilisen keikasta. Bojan siellä kuullut että joku olisi huutanut yleisöstä Suomi vaikka olikin huudettu Sverige kyllä se vaan on niin meidän vävypoika
Tuo "- ASTP/NTJP new mashup version debut" olisi kiva kuulla, onko kukaan törmännyt videoon?
 
vierailija

Tumpusta löytyi tuommoinen pidempi raportti eilisen keikasta. Bojan siellä kuullut että joku olisi huutanut yleisöstä Suomi vaikka olikin huudettu Sverige kyllä se vaan on niin meidän vävypoika
Voi meidän vävypoikaa 😄🥰
Mutta oliko nyt päässyt käymään niin, että tuolla keikalla ei ollut oikeasti yhtään suomalaista? Sellaisia JO-keikkoja ei ole tainnut hirveästi olla viisujen jälkeen ☺
 

Yhteistyössä